I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Hemp ft. Nelione - Stänger dig ute

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2011-07-17 22:50

[Audio] Hemp ft. Nelione - Stänger dig ute

Vers 1

Du var en bra person, men det tar emot//
Att säga något bra om dig, för nu är hatet stort//
Du var min livslåga, du som höll mig varm//
Det är en tidsfråga innan jag glömmer allt//
Du fick mig dränka mina sorger i alkohol//
Kan inte fatta att vi suttit i samma båt//
Försöker glömma, men mitt sinne spelar samma låt//
Fan så svårt, att kunna släppa mina tankar på//
Du är ett mörker, skymmer solen - kepsskärm//
När jag är klar med dig så kommer du va vettskrämd//
Du vet inte vad jag klarar av//
Utan dig, så klarar jag mig bara bra//
D-du är pantad - colaflaska//
Du får flytta härifrån och varje låda kastas//
Slynan kommer aldrig mera våga skratta//
Hoppas att du inser varför lågan svartna//

Refräng

Tänder på krutet, släcker sen ljuset//
Jag vill inte se dig för du vände mig huvet//
Minnena finns kvar, vill stänga dig ute//
Äntligen, fan vad jag har längtat till slutet//

Vers 2

Du va hela min värld, du var allt jag haft,
men du förvandlades snabbt till en Succubus
som bara fucka allt, som inte fatta alls,
så vi bestämde tillsammas att ta en paus

Va ifrån varan, men inte träffa andra
umgås ibland, men inte bo tillsammans
Så jag reste bort i några veckor så vi
kanske skulle hitta tillbaka till varandra sen då jag kom hem

men jag kände jag sakna dig
så jag for hem tidigare för att va me dig
men då såg jag nånting som tog knäck på mig
ey var du tvungen att knulla min bästa vän

klart jag flippa ur, jag blev mordbenägen
skulle döda varenda jävel som stod ivägen
skulle kunna ta dom, båda lägga dom på motorvägen
stampa skallen av dom båda jävla otrogna horjävel

I'm sick and twisted of twisting nipples.

2011-07-18 13:34
2:a versen va tung som fan! riktigt skönt flow
www.myspace.com/EmilE438

2011-07-18 21:09
Tack. Jag tycker stämmorna på reffen dödar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2011-07-19 00:52
Tungt bror! reffen dödar!
fortsätt såhär

Två Fingrar / Justin Place

Rappare

2011-07-19 01:05
Ska ge lite mer konstruktiv kritik :)

Vers 1 - Bra text men tycker att din känsla är mindre bra, den är inte dålig men kunde vart bättre.

Reffen - Är kunglig, och stämmorna sitter precis som dom ska dom dödar!

Vers 2 - Fet text och du har fet känsla i de du får fram med, denna versen är något bättre tycker jag!

men låter får 7 av 10 av mig!

2011-07-19 07:55
riktigt fin faktist, inte sovigt på en sådär 30 timmar nu så orkar ingen tyngre kritik.
men nice beat och bra flow i båda verserna. reffen är helt ok och det blir bra i helheten. sämst kritik i know men ah.

håller med "justinplace" 7/10. ja spar den iaf :)
Rappare

2011-07-19 09:58
Thanks guys! Känslan finns en förklaring till faktiskt. Jag brukar spela in med världens känsla, men den här spelade jag in mitt i natten utan sömn på 24 timmar.

Men tack ändå!

2011-07-19 10:47
själv är ja fortfarande vaken. o låten går på repeat tsm med: Enjoy & steese - är du stark nog ^^,

2011-07-19 12:26
Nelione, jag måste börja med att säga att när jag hörde dig för första gången så tyckte jag inte att du var bra alls. Men du har utvecklat ett väldigt stabilt och tungt flow och ditt delivery är helt enkelt brutalt (brutalt bra alltså).

Det är allt jag hinner med just nu men lovar att skriva mer utförlig kritik när jag får tid.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2011-07-20 17:09
Tackar alla. Roligt att ni ger kritik med. riktigt roligt att höra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-20 19:19
Hemp. skitfet rimschema, och så.. men mannen
SNÄLLA.. gör aldrig om det dära.. fy vad löjligt det låter i en sånhär låt.

"pantad, colaflaska
skymmer solen - kepsskärm//
"
allting låter skitfet annars, förutom att du var lite så.. som att du hota en kille, vettskrämd, du vill inte veta vad jag klarar av, haha.

Nelione:
OMg, jag läste texten i förväg, o när du kom till den"knulla min bästa vän".. så tänkte jag,, NÄE,, han kan inte ha den attityden där, så när du körde den där mordsaken, blev det skiiiitfeeet. diggar attityden fett mkt man!!!

deeep, får lite shaazamvibbar tho;P.. inget negativt
http://www.youtube.com/dddnicemusik

dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA

2011-07-21 00:21
Tack dddnicemusk! Roligt med lite kritik och tack för du lyssna =)

2011-07-21 01:29
Tro mig refrängen låter inte bra på något sätt alls. När ni sjunger "vänder mitt huvud" känns det som att sången spränger mitt huvud! (ok bad pun) men allvar, be nån annan sjunga eller fixa sången med autotune (inte för att jag diggar sån skit men det är bra om man inte kan sjunga)

Jag har lyssnat igenom både verserna och har konstaterat att killen på första versen flowar stabilt och bra men inlevelsen är inte så bra - fast det kan bero på att Neli satte sin vers så mycket bättre.

Nelis vers var tung för övrigt. Men det är dock inte det bästa jag hört med dig, vet att du kan mycket bättre.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2011-07-21 02:40
Du har ju redan kommenterat markulinen. först säger du att du inte digga mig först du hörde mig att denna va bra. sen jag har hört bättre. blev lite komplicerat. men tack för kritiken de uppskattas mannen!
Moderator

2011-07-21 03:29
Inte riktigt min smak direkt, beatet är lite för högt tempo för min smak. Hooken är rätt nice, Hemp la det väl också average. Får hålla med om att vissa rader inte passade in, pantad och kepsskärm då såklart. Nelione har jag börjat gilla som fan nu dom senaste månaderna, älskar hur du avslutar din vers. Fett!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2011-07-21 03:38
Tack ramuz! Kul att höra. en ep jag släppte för nå dar sen finns att tanka på hemsidan glömde säga de.

http://www.thisismylife.se/
Rappare

2011-07-21 09:06
Haha, thanks guys. Alltid kul med kritik.

Oh well, håll utkik efter nästa jag släpper här då, så ska ni få höra inlevelse och känsla!

2011-07-22 19:05
Goo get them hemp <3

2011-07-23 01:11
Kan va bland de fetaste refrängerna jag hört här på whoa.

Rappare

2011-07-23 16:48
Awh, det värmer att höra det haha

2011-07-24 08:04
De gå inte till så Kommentera riktigt eller låt bli

2011-07-24 08:05
OM du kan nåt om rap?