I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] D-nice - Alla Älskar Denis (Promo 2011)

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2011-11-06 18:40

[Audio] D-nice - Alla Älskar Denis (Promo 2011)

Hey, känner väl att det är dags att släppa en låt till, och hoppas på att kommentarerna och den fina kritiken fortsätter att trilla in (fast jag vet att denna inte kommer nå 50 kommentarer).





Alla Älskar Denis är en låt som står mig nära hjärtat, som jag velat göra länge.

Första versen handlar om första gången jag stod på scen, och känslan jag kände då, och det var en väldigt speciell stund för mig. Det var det som gav mig självförtroendet och fick mig att fortsätta.

Andra versen handlar om hur folks åsikter började ändras om mig, och folk som jag aldrig hade fått kontakt med innan började se upp till mig, och jag blev en förebild för folk i mitt område och i min krets, skrev i den dära populära "tjej"formen som rappare börjar göra.

Tredje versen handlar om var jag känner att jag står nu, och pressen som kommer med att ha ett namn som folk känner igen, den oändliga strävan efter att nå toppen.

Och sist av allt handlar den om hopp, att alla ska känna att dom har ett mål att nå, och vill nå det fullhjärtat. Att man ska sikta högt, och aldrig ge upp.

ps.

Glöm absolut inte att komma till basementalityeventet och hejja på mig den 12 november på gulan store. Mer information finns i battletråden.

http://www.youtube.com/dddnicemusik

dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA