I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Alexandro Da Silva - Förlåt (Ni kommer bli grymt överraskade)

Vår Hiphop - Audio & Video

2012-08-08 22:02

[Audio] Alexandro Da Silva - Förlåt (Ni kommer bli grymt överraskade)

Tjena alexandro här. Gjorde en test låt till mitt ex :) Lyssna och lägg en kommentar

http://speedy.sh/7GFtP/dasilva.mp3

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-08-08 22:19
shit, det här var riktigt fett! upp med den på youtube!

2012-08-08 22:21
vadå da silva? detta är tay tay för fan
trollolol

2012-08-08 22:57
öh nej? fråga resten på level8 studios att de inte är han .. dom tycker vi låter rätt lika
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-08-08 23:09
ÖH NeJ det HäR ÄR PrOBEliTO bRysHaN yAO XDDDDDDD ALexAnder MC KiNg

Spoilerdet är taytay

2012-08-08 23:17
öh nej? fråga resten på level8 studios att de inte är han .. dom tycker vi låter rätt lika

Aha okej, varför hörde jag denna låten när den va ny då? idiot
trollolol

2012-08-08 23:20
fråga honom om ni inte tror mig. den spelades in idag

2012-08-08 23:36
Det här är alexandro da silvos 100%, jag var med när den spelades in.

Tyyyyyyyyyyyng mannen!
B

2012-08-08 23:38
Efter jag har lyssnat på den ett par gånger,
så hör man klart och tydligt att det här är Tay Tay.

sanningen kommer snabbt ifatt dig, sluta bajta andras grejer.

2012-08-08 23:48
TheMecsStudios

Mannen sånna som du är bara avundsjuka på Alexandro del piero och sånna som honom, get a life bro.
B

2012-08-08 23:56
håller med elajt! dra åt helvete "TheMecStudios"

2012-08-09 00:15
Dehär är en osläppt Tay låt på ett Jewoit beat, ta bort.

2012-08-09 00:30

2012-08-09 01:00
Haha va? jag säger bara som det är, ren fakta. detta är tay tay och ingen annan. så vem är pajas egentligen? antagligen han som bajtar tay's låt och byter namn på den, pajas! OM taytay upptäcker att du har snott låten så kommer du få saftiga böter det kan jag lova dig.

2012-08-09 01:53
OM taytay upptäcker att du har snott låten så kommer du få saftiga böter det kan jag lova dig.

hahahahahahhahahaha du är inte på riktigt mannen, Taytay ska alltså stämma denna personen för att han har döpt om en av hans låtar till något annat och lagt upp en tråd på whoa.nu , ingen av dom kommer någonsin tjäna pengar på den är låten men taytay kommer alltså bli så sur att han polisanmäler den här snubben, sen ska alltså någon person ta upp det här fallet och ' Alexandro Da Silva' kommer åka dit.....

Vad kommer han åka dit på?
Hur mycket kommer den 'FETA' bötern ligga på?

Hur kan du lova saker du absolut inte har någon koll om, då det aldrig kommer hända. Jag blir på riktigt upprörd av att veta att det finns så inkompetenta människor på denna jord,

...................Vad är det för fel på folk?

@brb2009 det är du och jag mot världen
B

2012-08-09 05:15

2012-08-09 08:44
inte min text eller ngt, snubbe la till mig på fb igår och erbjöd pengar för att jag skulle spela in två texter som han skrivit. låtarna skulle aldrig släppas och han skulle ha dom i sin mobil.. dettta var en av dom. skumt förslag men u people kommer med konstiga förfrågningar ibland.

hur som, themecstudios, du får gärna ta bort den från din youtube så behöver vi inte kasta mer bensin på elden
Indianen

2012-08-09 22:23
@Taytay

När kan Alexandro Da Silva förvänta sig den FETA bötern som TheMecStudios utlovade?
B

2012-08-09 23:37
inte min text eller ngt, snubbe la till mig på fb igår och erbjöd pengar för att jag skulle spela in två texter som han skrivit. låtarna skulle aldrig släppas och han skulle ha dom i sin mobil.. dettta var en av dom.

hahaha klockrent

2012-08-10 03:38
fet ändå :pPppp

Promotor

2012-08-10 19:36
Snubben har lagt till mig också och bett mig göra logotyper och redigerade bilder, för att sedan kunna ta credsen själv. För pengar förstås.

Tay, fick du pengar för att recca detta då?

2012-08-10 20:00
fan vilken sjuk kille.. Snäppet värre än "baramuzik" (esco) som snor alla jävla låtar och lägger upp.
trollolol

2012-08-11 12:57
lite inte på honom jag råkade ut för exakt samma sak som taytay. jag har spelat in exakt samma text osv men fick inga pengar så ni väljer ju själva om det är värt de haha.
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Rappare

2012-08-11 20:30
Han verkar sjuk, han addade mig på facebook och gjorde samma grej, dock så slutade jag svara honom för att han verkade skum. Förstod att han var en hycklare enda från början då han drog sin lilla berättelse om sin fängelsevistelse för mordförsök. Han fick 3år och han blev tvungen att "förtjäna" sin respekt där dom två första veckorna, då visade han att det var ingen kille att bråka med :=)

Säger inte att det låter ovettigt men när detta kom fram så bevisar han att vilken patetisk människa han är. Undra vem han snott sina facebook bilder ifrån? :|
fosho
Promotor

2012-08-11 20:34
tMy skrev:
Undra vem han snott sina facebook bilder ifrån? :

Tror inte han nödvändigtvis har snott dom.. Han bad mig retoucha in 6-pack åt honom för att han nätragga en brud.. Skulle fått 500-1000kr för det.. synd att man inte passade på.

2012-08-11 22:25
Haha wtf is going on in here. Om nu Taytay är så pengakåt så får han väl skylla sig själv. Skulle ha dom på mobilen haha sounds legit.

Rolig tråd det här..
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.
Promotor

2012-08-11 22:39
Snaktheripper skrev:
Denna tråd räddade en annars rätt så trist fredagskväll , bahaha kul kille det där! :)

Speciellt med tanke på att det är lördag!

Hangaround

2012-08-11 22:42
Haha , detta räddade en annars tråkig lördagkväll kul kille det där , sorry optimistik tänkte fel
Skålar för att förlåta , dricker för att komma ihåg ..