[Audio] Gemini - Sommarnatt Ny låt. Av nån anledning så låter baskaggen förjävligt när jag laddat upp den på YT och SoundCloud. Vet inte varför men det får man leva med. La upp texten också om nån skulle vara intresserad.Lyrics:ingenting är på tv, jag ligger vakenfryser i värmen, stirrar upp i taketstadsljud i en sommarnattdå när allting gick fel, det blev som det vartundrar vad du tänker, åkte du hem själveller delar du täcket med nån ikväll han som log mot dig, var han vackrare?vill inte veta, skulle aldrig palla detför jag vill vara han som du saknarhan som ligger bredvid när du vaknarhan som är den enda som förstår dighan som är den enda som kan få digjag tror jag brände min sista broeller var det kanske hoppet som dogför det tungt i mitt bröst som aldrig förrhoppet försvann från en kärlek som aldrig dör-----------------------------------------------jag kommer alltid vara diningen kan ta din platsdu kommer aldrig att bli minoch vattnet smakar salt-----------------------------------------------jag hörde ett ljud, som att nånting gick söndersom krossade glas, det lät ifrån bröstetom jag fortsätter drömma så kommer jag att dö snartförst dog alla träd, inga löv kvaroch fåglarna sjungernatten är över, solen är uppemina kläder dom stinker av rökparfymen jag valde för dig, den är dödjag har tusen frågor till digmen jag är rädd för alla tusen svar du kommer ge migförlåt att jag ringde dig vid treminns inte vad jag sa och vill nog inte veta detmen jag hoppas att du somnade omoch att du drömde nåt vackert, kanske om oss?allting gick fel, det blev som det vartdet blev ingen magisk sommarnatt