[Audio] Nelione - Session Hugger av din tunga om du pratar struntprat //Gör om hela din jävla kanal till hundmat //-Nelione, Killen med en psyk skadad ton //som får Fittor i webcam och bryta ihop //- Jag lever på sluka piller //för min hjärnsubstans behöv akuta ingrepp //Borde bura in mig men de känns ändå rätt segt //Så jag knullar din flickvän i takt till min lp //Staten vill ha tag i mig och kom till mitt hem // men jag har gömt mig under borden vid ett ålderdoms //och smyger in ibland och sveper piller samt //Som jag går upp i falsett som jag var Pewdie Pie //En riktig fotbollsspelare finns inte än //så jag tar upp motorsågen för att bilda mig en //Pussla ihop Ronaldos ben, med bitar utan Hulks arm //Och drar sen till Neapel för att hitta Hamsik's tuppkam //Avlossar ett skott, jag är urkul och skjutgalen //Använder ditt huvud som julpynt i julgranen //Laddar upp en blixt. och vi snackar inte kameror //skjuter upp en Hit, och vi snackar inte radio nej //- Du borde inte testa mig grabbhalva //Du kan inte handskas med mig, som en handtralla //Krimerar ditt kranium som undanmanöver //Och lägger mig ner för att rulla i glöder //(Inlägget ändrat av n1 2013-06-14 22:14:23)