Som vanligt där det finns nått att kommentera så kommer jag.. Budbäraren on da Forum.. Nej men seriöst. Nu ska vi se vad vi har här ^^Beat: Måste erkänna att jag älskar det. var like skeptisk i början men fan! detta är nått. det enformiga i beatet gör så att man fortsätter lyssna på det fast man borde stängt av för länge sen.. love it.. just love it... avslutningen KANON. Verser: Diggar texten som fan. och era röstlägen sitter otroligt bra.. Flowet är tight som fan här. ( vad gör ni på en sida som denna?? ) man känner sig lite smutsig av att bara lyssna på detta. Ni har lyckats förmedla känslan och det är vad musik handlar om! big probs!!Reff: helt okey. kan finslipas ytterst lite för att göra det till 100% istället för 99,9% men det diggas oavsätt! Övrigt: som jag sa. vad gör ni på en sida som denna? nog för att jag är glad att ni la upp låten här för då fick jag upp mina ögon för er. har inte hört nått förut med er. men det ska vi ändra på nu. Ni satte detta kan jag lova.. och jag hatar när jag inte får klaga på låtar -.-' PS: Är det bara jag som inte kan släppa storleken på killens armar xD damn! hatar att säga det men Låten får 5 av 5 poäng MvH: Budbäraren ( whoas hårdaste kritiker ) Kommer länka runt detta till folk runt om.. ni ska bli hörda!!!!
Budbäraren Kommer Med Bud. Stockholms Musik Productions.