~~Freiz Vs J-King~~ 

~~Freiz~~    Hur känns det att sitta vid datorn tjugofyra timmar om dan/  Du förlorar blodflödet när jag närmar mig, vad händer, jo du svimmar såklart/  De försöker hålla dig kvar på fötterna men du vinglar ju av/  Att du är bättre än mig på battle är lika troligt som att dimman är klar/  Jag tycker synd om dig som söker respekt på nätet/  Men för att du är så kaxig maler jag dig och en häst får käket/  Du en sorts ohyra som staten inte har råd att bekämpa  En sista grej bara, du luktar så mycket svett så du får en råtta att flämta/                          ~~J-King~~    din pappa var fattig så han sålde dig till Zoo //  jag menar var annars ska en rangutang-unge bo //  den här gången flyter jag som smöret Lätta //  och som alla andra battles så vinner jag detta //  Du är fan gravid för din kille glömde kondom //  bonde du är så mager att du kallas sågspån //  kan fixa en lillebror åt dej, Mrs, pompilipossa //  du sitter fan på whoa tills det växer svamp och  mossa //  lille apa jag använder dej som pant //  stick tillbaka till buren, wannabie svambobfyrkant // 

Fo' shizzle~(\/)  (O.o)  (> <) 

|