I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

PereZosOo Vs Xelly Back on track

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2007-03-14 20:31

PereZosOo Vs Xelly Back on track


------------------------------------------------------------------------
Xelly

-yo yo yo mitt namn är kalle kula, jag har tre barn dom är jätte fula -en har brutit nacken för han försökte hjula i helgen ska vi till hjulsta, för de e en kille som har varit kaxig så han jag måste mula, eller åtminstånde slå han i huvvet så han får en bula
-Mitt andra barn försökte gå ner i spagat men han bröt båda bena så nu e han jätte lat, varje gång han ska gå någonsanns så börjar han grina
-så jag baxxa grannens rullstol för min son ska inte lida, så nu varje dag han glida i sitt fina åk, när vi går på promenad brukar han ragga på en kille som heter åk-e hans mamma blev påkörd av tåget
-så han är hemmalös och full me löss jag brukar låta honom sova i vårat källarförråd sen när jag säger PEJJA HYRAN så säger han att han inte har råd, så jag ger han ett råd gå och baxxa en ford
-Sälj den sen då du kan betala hyran annars får du se vem som e hård, vem vet jag kanske bussar lord på dig den farliga pittbullen, då kommer du få eld i arslet som feta action rullen
-Nu e minna rimm slut se de här som ett varningsbrev och gå aldrig ut.
--------------------------------------------------------------------------

pereZosOo

-Yoyo kalle kula du ser ut som min fotsula , för jag sparkar in din fula fejja för du har ingeting att säga
-du är inte hård du är mjuk som en mjukglass i stora lass, du är fett kass kassare en en gammal kassetspelare
-  Xelly smelly du stinker använd deodorant du lukar som en gammal tant det är sant och du ser ut som en fyrkant
- Jag cuttar dig å alla dina söner jag kommer aldrig lyssna på era böner
- Jag är lika livsfarlig som odjuret även fast jag är skönheten och du är inte medveten om att du både är ett odjur och självaste fulheten
- Du skrämmer inte mig när du kommer med din cp son i rullstol, jag tror inte utan jag vet att jag är coolare än cool för jag har en pistol men jag är ingen snubbe och ingen gubbe men det är du
- Du ser ut som en gnu och säger mu för du tror du är en ko och ett sto
- Jag går ut hur mycket jag vill jag kan inte sitta still, jag ska grilla dej på min engångsgrill jag har inga grillz på min bil eller tänder men jag bländer dig ändå så du kan bara backa å gå då
- Jag är bäst du är sämst ingen protest mitt liv är en fet fest