Dissa personen över! (Cypher #6)
Dissa personen över! (Cypher #6) Kom ihåg att det är 8 rader minimum för att få posta en cyphertext (inlägg med färre rader kan utan förvarning raderas, var väldigt många som tydligen missat den regeln). Propsa gärna varandra, men gör inte tråden till en chatt. Mer info om reglerna finner ni i B&C's FAQ och Regler. Tråd 5 kommer att låsas, så spara era texter ni som vill och har postat i den (då den kommer att inom några dagar att kastas).
vi är överallt!
svarar snart, irriterad.. fan.. eh..
Jag tycker inte om kass genetik, bäst att skrota den Hoppas ner genom din skorsten som den galna sotaren Jag behöver inget jävla motiv, flippar ur som go-bots call med loco-motive cyborg, mestadels maskin Du hade varit mestadels fin utan ditt ansikte, fan subba bort din sura min ingen diciplin, ingen karaktär bara tomma rimm, som kommer ut när du använder mikrofonen som en liten tönt, du kallas micro-fånen fattig jävel, tur du har micro-lånen jävla luffare, MC-bluffare som försöker vara tuffare än du är, än så länge suger rimmen, men du lär du lär för du battlar mot ett jävla geni med en stenhård energi, som ett stålbatteri behöver inget stafi för att måla upp din idioti jag kan inte tänka så hur finns jag? är din filosofi du det smutsiga svarta fåret, som möglig ost i ett fint skafferi Men fan, det här är bara saker jag skriver för stunden om du skulle trigga igång mig tvingas jag besöka den sinnesjuka lunden och skriva dissar som gör att du skissar upp en plan på att begå självmord tjocka jävel du är för självgod jag battlar dig och skriker ut VEM SÖG publiken säger du rappar som en slemhög när kuken sugs är det ingen som frågar vem sög för alla vet att du är ingen MC, utan en bög wööÖörd...
Få vet om dig för ingen läser det du skriver du blir slagen i sena timmen av en med koksnäsa som brinner inte kroknäsa, min är rak men full med puder som river jag är hög som tak, lägger det kallt som en isvak rosenröda kinder och denna sanningen är vad som svider uh, vad, det finns val, så gör ett bra och bara dra.. jag är storfräsarn med päls som ger brudarna ståpäls du är en fuktig fuskpäls, knappt duktig, du spårar ur, räls att du inte skäms när du vet att det bränns, sämst jag avlossar punches per automatik, du får inte fram en enda, ens det här ingen liveshow Ametist vill sända, dina rader är brända så varför inte bara vända innan du blev nedstucken av mina rim och kvarlämnad för att dö en plågsam död för att verkligen förstå att du är körd för att jag säger så, för att jag gör mig hörd förstå att, det här är ett rån va, jag är en farlig katt jag är den enda värd en första plats i detta rimpalats och du har fan aldrig haft en chans.. inte en enda alls.. Jag slaktar dig som häst i lasagne jag är helig som halal, ganske senig & benig men jag kan servera min rapp du kan knappt duka upp för battle jag drar en springnota från denna like nothing ever happened.. bieeeeeetch
Hip-hop ain't dead, it's just deep underground
Du är säkert ruskigt ful så du får klara dig utan sex Och du är så sjukligt kass på rim att du inte ens kan skriva en julklappstext Du och dina grabbar säger att ni röker weed och att ni e häftigt coola Men era pisstester är väl typ renare än R.Kellys toa? Du får kuken i dig så hårt att du får svåra bukskader Din flickvän vaknar bredvid ett hästhuvud som om jag va gudfadern Du är så dum att du när du pucklar på nån så opererar du kameler Jag bränner dig i din isvak där du simmar med maneter Jag ljuger om mycket, håller hemligheter lika bra som illuminati Ska jag tala sanning, tror inte du vill det faktiskt För ska du ta mig på orden får du räkna med en spottloska Du känner döden i luften som omkomna på loftgångar
Don't read history, write it.
Lyricist
2013-04-15 18:13
Faustino? David? Är extremt förvånad att du lever Måste göra ont att inte få jobb efter den där serien Bundy var lovely, brukade se det som liten Är du fortfarande sexton, gulliga lilla skiten Trasig, uppriven, smutsig och utebliven Såg på Puff Puff Pass, bror bor du i bilen? Rena- slaget i magen när jag att du svarat- Sken upp som dagen för du spittar visst lava Men jag- Är lika vatten och jag släcker dig fort Slår på stort när mina ljudvågor krossar din ort Aaav- musik, lyrik, I'm awesome, please Gobble deez while you down on ya knees Cuz I, rap phat with fact laced on tracks Backsmack ya head till it graze your ass Loot ya stash and call the ambulance I'll verbally smoke you in public like Amsterdam It's gruesome fam... All love though
The force is strong with this one.
I custumize this bitch to what he is, that's a snitch dump him in the ditch, getting schizo ready to swtich cut him up and stitch him back togheter it's like fuck whatever you look like shit anyway I just flip on any gay you just a random faggot A.K.A madame maggot that's it slap sticks in your fat bitch face she's a discgrace for the human race she thinks it's a runners race aitm, bye bye go cry
Lyricist
2013-04-20 21:24
What you know bout slappin sticks, you babblin bitch My mind it flips like karate kicks in form of the livest spit My saliva, can revive a, culture way beyond rescue I live and breath Hip Hop, shall we resolve the issue Tuck away the pistols, man I'm crushin these beats That's why I don't fuck with emcees that sound like buttrelease Just stop it. No way in hell you can top it Bboys groove to my shit, they say I'm toprockin You can use whatever weapons you find necessary I'll slapbox you into a box at the cementary On the mic, you gobble cocks like a fairy I'm a green pot goblin, rock so hot - it's scary Halloween, Mike Myers, I slice throats and spleens I spit fire! You're mic chokin' joke of a dream I elope from the scene, quicker than my own shadow Hard to untangle and unravel, like a nappy ass afro
Karate kicks? Yeah you're karate kid I'm Kobra Kai But the ending changed, I win you die Fuck you with a round house in your face You're an eskimo, you live in a round house with gays I dont like your style So i cut you a smile slize you from ear to ear make that stupid grine disappear I smear the blood from your on the basket where i keep your bodyparts, only your skeleton in a close casket you got no hook, and look on the other hand you got just one hand like captian hook I took your look cause I cook your head when your dead dont even wanna eat it, put it on your moms bed har har... leave you with a scar.. big as a car.. sanity is far.. aiit.. go... done.. done deal... done typing.. done... done rhyming... your time to drip slime in the keybord.. your name is gaylord Seymore.. Pay more, see more, you get ass in the stripclub... raped by chainsaws in the chicks tub.. oh idont even know what im saing..these last words after "sanity is far" is just.. nonsense.. nothing.. im busting.. in your head and im lusting for blood when you're dead.. har har.. he he he.. tee hee tee hee.. you can't be like me.. aaait..
Lyricist
2013-04-22 22:48
Yo listen close I story to tell To this one cat who can't rap and shit, he can't spell.. Call me the- king of the ring, slapboxing's my thing My rap shocks with bodydrops and man how it stinks You'd prolly like a job in the rim You're a plague and here I thought AIDS was extinct Think, and think hard before you want to spar Cuz I'll run you over like a car, forming words with mouth and jaw Who you gon call? At this time, nobody's gonna answer at all You'll probably ask me to ghostwrite your so called plans of a bar Cancel the call, yo I got plans with ya broad! You'll only go straight to voicemail when I'm banging H.E.R hard Blastin my squad, moneyshot and licking drips from my stiff cock I'm horrific like Hitchcock.. Yo the chick I'm talking about is Hip Hop
ett råd till dig, mindre ghetto rap och mer dokumentärer senast jag kolla fanns inte "cuz, prolly och yo" med i den vanliga vokabulären men du är mördare, inte bokstavligen men du slaktade språket jag sågar dig, se mig som din mardrömsfiende - kalla mig jokern du är en blandning mellan björne och bamse, jag är tupac du är dum i huvudet om du trodde att aids var utrotat och du är inte som Hitchcock däremot ser du ut som Hitch Cock särskrivningen var menad, några ord om din karriär - Bitch stop!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Lyricist
2013-04-26 00:17
Those were a whole lot of fancy words! Yet, to a fancy man/ Let me try to reenact what I meant in a way I best possibly can/ Allow me to correct my spelling, since it seems to have offended you so greatly/ It's just that lately; I've been so unruly and frustrated at how rap isn't treated like a real lady/ So please, you little ignorant sorry excuse of a baby, before you decide to go crazy/ And start calling me ghetto... Which is truly a tad bit shady./ Because you did actually compare yourself to Pac, or is my mind dumb, dimmed and hazy?/ However my point is; you should back me up for being honest and true/ Because I'm doing real hip hop a favor, and that goes out to alot of you/ Listen and comprehend, "Friend". I settle scores with "mic'phones" like jousts saddled horses to mount/ And on your behalf, all I saw was talk - You know - Feces in an awfully copious amount/ Every person is different, which goes the same for one’s vocabulary/ I mostly use Urban Slang, which to me, it is definitely ordinary/ And for your information! In case you once more decide to play me for a fool/ I entirely aced the Cambridge tests back in high school/ So that being said. I think I have the right to spell however the hell I wish/ "Yo", I've got three brown eyes. Now guess which one you can kiss.../
Vem fan är det nu? Söker mig på sökarn vid sju/ På morgonen, det är Pop från bowlingen/ "Kommer du ihåg snubbarna från Kävlinge/ Som du spela tärning med och blev härlig med?"/ Men skit i det, kodden ser ut som VM-bucklan/ Är hård som cement och rappar som Leo Ruckman/ Så Custom, gissa vem av oss som har fetast text/ Gissa vem av oss som har en BMX/ Vafan vet du om att bli slagen av en smutsig snut?/ Som drar in en i pikén och skrämmer upp ens brud/ Jag har varit down med HipHop sedan 77/ Rullar bluntar nu, vi är tunga nu/ Vafan vet du som Eslöv under nattetid?/ Slakt med kniv, Biggie, Pac och weed/ Så bäst du sticker iväg som Shazaams klistermärken/ För du är feg som när mfs listar verser/
Det var jag som la BMX-cykel-raden.
De e knugen, med brass i kanonen Slut tjafsat nu blir det blir slakt med pistoler Vad vet du om battles jag har fan kickat i fliptop De sög ingen utanför USA ska syssla med hiphop uppväxt i sveriges broklyn, södertälje Där jag och pac drack öl i mängder Biggie sa att du va lik en bög han känner ja dom e mina boys leker med dig - toys Din text va de ostigaste sen glada kossan Du ser ut som att din pappa gjorde barn med brossan Jag e en tung kille så de e klart jag becknar Första gången jag dödade en bög var i sexan Går du över gränsen så kan du räkna med att jag Fäktar weedet är som jeff kommer aldrig svika oss - MFF Från och med nu så ska du kalla mig boss - MFS
There ain't no dick like the one I've got
Din jävla snorunge, du har säkert inte ens lagt dig än/ Jag ska upp och jobba för klockan är kvart i fem/ Så du kanske kan chatta och sån skit varje kväll/ Men min lastbil kör fan inte sig själv/ Lådor hit, lådor dit, Biggie på repeat/ Måste byta förgasaren på min bil/ och min lambdasond, men gör det nån annan gång/ Mina glajjor är snabba dom/ I min trappuppgång, lyssnar på Pac och sånt/ Biggie och Paragon/ Du kanske är trendig, men jag är trendigare/ Du kanske är oändlig, men jag är oändligare/ Sängliggande, för jag är sjuk/ Tur att jag har min fru/ Och Biggie, och Paragon/ Fan jag måste byta min lambdasond/
Det var jag som la BMX-cykel-raden.
Satan, satan vad din text var obegriplig och intetsägande hittade inte en enda diss i din text när jag räknade du pratar mer om ditt jobb, din fru och hon är en looser där har vi definitionen av att skjuta sig själv i foten först ska du jobba, sen är du sjuk, anställer en 3-åring hellre du skolkar från jobbet, så var fan är dojorna jag beställde lite ringrostig - som din bil, lite halvdant - som din fru jag kör det lugnt vill inte krossa din drömmar nu - som din fru
Lyricist
2013-04-27 14:27
Really? I got verbally jumped by a tag team of rapping crack fiends Think they're MS-13 with their gangster rap schemes Lyrical ripper, bust and pop you like some monsterous acne Now I'm actually waiting for someone to knock on my door to smack me But that's just whack, see. Because it's all love in rap So I act like the father figure you wish you had, but never had But don't be sad, I can understand if you're a little mad At me for being honest and tellin you what you spat is crap Plain in fact! Loose with no sign of firmness. You swim for the surface As you- drown in my verses, when I emerge and go versus you virtuous virgins I'm creating mass disturbance in the circuits of the earth as I fully rupture your purpose, like a revolutionary insurgent. I've been hot since the blacksmith took me out of the furnace And I hope you stay the hell qiuet since you entered submergence I burned this, I crawl under your skin like epidermis Seems like the weed you smoke has gotten you paranoid and nervous Flow's all from my soul hard to control. Underground- Like I came out of a manhole Sewer rap, I spit elements that tear up a new blackhole Atomic! You're as threatening as kittens playing with yarn Ring the alarm cuz I brings the Tick-Tick like a bomb Hip Hop!
jag hatar gangsterbetéenden det är en chans att det blir fel du är 21 år, från uppsala vad fan är gangster med det? du skriver som du vore thug life från harlem trots att du är killen som sjunger justin biebersånger vid centralen du är inte tupac du är från uppsala - snälla sök hjälp direkt jag har sett psykopater med schizofreni med bättre självrespekt du har lagt ut dina texter, så du kommer få vad du förtjänar när du kommer till psykologen säger till och med han "du är en störd jävel"
Du gillar våld och smärta sedan du föddes den där dagen? tror du har koll men kolla in killen som väntar på att bli slagen så var så god och ställ dig framför dörren och se den falla för jag har fått nog, så varsågod hård knytnäve krossar din näsa, -och här kmr den andra där jag kommer ifrån får rapp som min allt annat att stanna där jag kommer ifrån klår folk upp sånna som dig bara för att bli varma det är kallt inombords men jag har ändå en glöd du skriver för ingenting och saknar någon som helst innebörd jag bor själv, men inom mig är min inneboende död en diva dold i skuggorna med ett grundbeteende i färgen röd jag saknar känslor för när en gräns bör dras så det är väl inte konstigt att jag saknar rädslor och är tämligen otämjbar vad har du till ditt försvar? för vad gör dig till en person man borde lära sig av? nothing, du är inget so why you tryin' to be something, färsking riks shonno men fattig, klantig, fyrkantig, thats it jag trycker ett finger i ditt öga och halsar din bästis festis det här är phat shit, det här är sprängda högtalare på din festish så het så det skriker i varje brandvarnare, jag är varje bruds fetisch medan varje brud du möter... blir lesbisk
Lyricist
2013-04-27 17:15
Two things; never said I was gangster, quite the contrary. Second, would never compare myself to pac. Jag svarar när jag kommer hem från jobbet!
ohoh_vixzen: HAHAHA! De sista raderna, GULD!
Jag har ätit pannkaka!
ohoh: Jag knullade din brud igår, och det var som att docka i en sjö av fittsvamp/ Din brud är så äcklig att man kan gräva i hennes trädgård och få gröna fingrar/ Du bygger upp dina rader som tornet i Pisa/ Medan jag alltid går rakt på som skotten i FIFA/ Du är en deltahane, jag är alphasnabeln/ Tror du själv din penna tar mina pansarvapen?/ Tråden "Undrar lite över vad som gäller när man battlar?" - kolla mina battletips/ För du är som mfs när du kör slakt med rim/ Ditt fattiga as, bitch du saknar en inkomst/ Dina rim kom från min röv så du borde göra ett rimjob/ Brudar ryser när dom ser mig och min stiliga svid/ Medan du stinker av rövsvett och billig parfym/ Peace
Jag satte på din tjej med en spikklubba/ när hon var död, en liksubba/ du är tjock och kort likt buddah/ så du borde börja sudda/ bort hela din livsstil jag ger dig ditt livs smil/ när jag skär upp dig från öra till öra/ så din hörsel fuckas upp å du slipper höra vad jag ska göra/ när jag är klar med tortyren är din kropp en jävla röra/ din brud liknar salad fingers, så hon har gröna fingrar också/ jag dricker hennes blod till hårdrock och kallar vätskan för rock-sås/ du ser ut som mårten gås, rappar som en jälva tjock gås/ du är en råtta korsad med en mås, jälva rått-mås/ jag har spöat dig så mycket att du fått flås/ smoking weed in the cave, jälva grått blåst/ dissen är klar och du är som bort blåst/ what up
"Jävla rått mås, tjock gås", fan vad banalt, du failar totalt/ Det blir inte flerstav bara för du rimmar många gånger på samma vokal/ time
Faustino bög låt mig ge dig en rapplektion- nej förresten låt mig ge dig en i religion, det finns många att nämna men låt mig säga några stora- tron på jesus,mohammed och att din mamma är en hora. G
Faustino skrev: "Jävla rått mås, tjock gås", fan vad banalt, du failar totalt/ Det blir inte flerstav bara för du rimmar många gånger på samma vokal/ time
folk säger ta det lungt så jag inte börjar stamma, fuck det släpper nåt tungt och knullar sen min mamma
dem flesta av er rappar som om ni har något syndrom när jag knulla era mammor måste ni fått en extra kromosom. dem flesta av er töntar är desperata för att se nåt naket, tjockisar när ni ska åka bil får nån ta fram flaket, men flaket krachar och ni blir lämnade i vraket, fatasses får er flyga kallar er karlsson på taket. glöm rappa bitches lär er först att rimma- dränker er i specifik lyrik- hoes jag lär er simma. hälften av er är bönder så starta ett jordbruk - äter mc:S som jag äter min pappas kuk.
folk säger ta det lungt så jag inte börjar stamma, fuck det släpper nåt tungt och knullar sen min mamma
Fredrik, sluta kalla dig poet när du krystar rim så du blir likvit allt du skriver blir fel och din text matchar mer din profilbild Du avslutar din diss med att dissa dig själv..? ..så avsluta din karriär eller vad det än är med omnejd För här tar resan slut men först får du pröjsa 50 lax för att komma ut och nej, jag får aldrig slut på krut och min kuk är vad din brutta pröja 50 lax för, ganska sjukt att du inte är hennes dude, att hon la ut det där för lite sug & sprut.. vad tillför du i ert förhållande egentligen? -att törsta efter bitterfitta eller vara en surkuk? Hör vargarna yla, hör oh oh tillföra det sylvassa nya du borde fly landet innan mina torpeder torpederar sönder ditt allt och de är dyra att hyra så förstå att du blir bortsorterad fitt.. ..flingsalt Jag är trött på trötta daywritters, trött på dirt nasty-kopior och facebookfighters har lust att pissa på dina skor, de nyköpta och meja ner varenda half-crook med weedlighters Och fautstino, dino, eller vad du heter, dig går jag inte förbi omärkt för din stil eller vad du leker ger normalt folk huvudvärk 30 rader innan "time" dyker upp när du kan göra ett val så sitter du och trollar du liknar mer tobbe trollkarl utan några svävande bollar, att du ens orkar.. hade kunnat köra murdaflow och mördat er alla men jag vill inte att folk slutar skriva, så på denna nivå är nog där jag kommer att stanna
hahaha ohoh om vill du höra ett murdaflow- så se och lär- jag artikulerar lika snabbt som du avsluta min karriär- men på bristande logik, Oh, din stil har urartat- hur ska du avsluta min karriär när den aldrig ens har startat? låt dig ej luras av en mild profilbild jag buras in metaforiskt för min stil är för vild- jag gillade en gift kvinna... numera är hon skild- satt här svettig väntade svar på helspänn- erkänn tror du verkligen- en snubbe som mig har flickvän? mina verser yo- slår lika hårt som stenar -så håll koll- ''bitterfitta eller va e surkuk''- det spelar ingen roll- för min stil poetiskt förorenar, lets take it slow- tar både fitta och kuk- om du vet vad jag menar ohoh ;) ohoh förresten vad fan är det för namn- är det ljudet du producerar när du blir knullad i din pappas famn? dont get it twisted du behöver ej va intelligent, det behövs bara att du kollar- faktum att jag använder detta kontot frekvent när jag trollar // Freddeboy B
Freddeboy B, -pojken med 30 acc på denna sida ett acc för varje dag skriver i kopiösa mängder men är ändå en pajas på att skriva Freddeboy B, -pojken med 30 acc på denna sida onsdags-accet vid namn frida han spammar sönder "hobby & fritid" utan att blinka som om vyerna inte bara var vida, pupillerna är större än en tia när sedan-starten-members skickar pm utger han sig för att vara kvinna för att sedan onanera till sina egna svar och känna verkligheten försvinna fan, du försöker utge dig för att vara en galning som jag gäller de flesta rapparna, men jag försöker bara vara vanlig & normal jag kväver dig med en trasa, så trasig är jag, jag har krav det kommer ta ett tag, men du kommer inse att du inte är bra like pinsamt som när Husbykravallerna lagt sig -och samhället inser att det bara är barn.. Jag slår in huvudet på dig och fyller det med vett ge mig ett klokt svar, skyll inte på något och droppa något fett du ser inte bra ut mannen och det ser inte bra ut för dig din text var det värsta jag sett mannen på vilket sätt skulle du träffa rimmen perfekt utan att kopiera mig? shiieeeeet... Jag droppar några tunga och får tråden att gunga shiieeeeet... Jag flippar utan att floppa -skulle kunna sjunga och fortfarande få respekt av de unga för till skillnad från dig skriver jag det här direkt jag sitter inte i 2 dagar med en text tills det blir rätt för det blir rätt så fort orden har bokstaverats så sluta skriv, vill aldrig se ett troll här mer igen, capish? -aldrig mera
Mannen, grabben eller kanske pojken, att du ens har orken att skriva så dåliga rader som dina, kan inte ens jämföras med mina eller jo kanske; jag är som ett rakblad och du som rostiga moraknivar och du sa vad? flippa och floppa? jag rullar dig i spliffar och kokar ner din mamma i soppan jag och din farsa röker och käkar upp er medans vi chillar i soffan battla inte mig mannen jag äter kroppar battla inte mig mannen jag skär av snoppar battla IceHawk mannen de får du höra ofta
IceHawk har du ens gjort EN nice låt? skulle inte tro det, dina dissar är så tråkiga att dom inte kan kallas ordlek och din storlek, dvärg mot NIG jätten som kallas ord som cool, fet å du röker med vixzens pappa, har du inga polare som vill sitta i soffan med dig å slappa? är du ensam varg? ensam stark? hemma själv? benzo-style? du poppar en, poppar två, loggar på, försöker va rå, men dina dissar slängs ut på måfå inget sitter så, nu får du ligga blå, av avund medan NIG sitter på tronen som en, aah... kung
Rap shmap
NIG, Lilla flicka, fan, du borde egentligen bara niga du tigger om det även om det är fult att tigga -men nigga, NIG, nig, -eller bli friterad av en het potatis med licens att licensera folk som vill visitera jag saluteras här trots att jag inte ens själv vet vad som bokstaveras det hallucineras mkt här, men min rapp är lite finare, den är panerad så pass på, försök parera men du blir bitchslapp'd när du blir förbipasserad så jävla fet att bara halva ditt ansikte får plats i en 360-graders panoramabild jag är lika stor som STOR men det är inget ingen känner till du ser ut som en person som ser ut igenom ett litet fönster, uppifrån, på en vind ledsen för tiden du aldrig fick, bla bla bla - och full av ånger NIG the kid, groupie'n som gruppknullas av gubbar med svettiga tarzankallsonger jag vet allt om dig, hur? -det står på google jag sökte på NIG och fick syn på synonymer som ex. "tyna bort" och överkokta noodles så jag vet inte vad du försöker bevisa, du kommer aldrig bli kung det är lätt för mig att poängtera att du aldrig kommer bli tung
vixzen hur kan du kalla någon en liten flicka, när du själv bara är en liten fitta? å du säger att det är fult att tigga, men ändå sitter du på knä varje kväll för att få ligga, med din brud eller fru, men hon vill inte ha din strut-iga kuk och ditt fejs är för fult, för att få fukt på en mus, medan NIG får futt på ditt hus, med brännheta rader, sen kubbar jag, min sexiga rumpa och ett gäng svettiga gubbar mot era kadaver, och våldtar er. Och det sista du får se precis innan du dör, är min håriga röv.
Rap shmap
Vassa rim, otrolig lyrik och en känsla om att vara unik är något du saknar, så pass på din stil, din gimmick, kompis du är skit jag slår av halsen på dig när du sitter på limericks och halsar sprit och får jag chansen sätter jag fittor på plats du skrattar åt ruljansen, jag tänkte hoppa över dig, - men tar nu sats du låg full i soffan, som tur för din skull, och din brud fick ont i halsen vi hade ett ganska bra knull, en ganska ful filur men hon hade det toppen jag tröttna efter ett tag men hon bad om att bli tagen ända ner i botten och jag dukar aldrig för skotten jag tar emot dem kallblodigt mot kroppen tills jag vet att det är slut på kulor i omloppet varje ord ger dig bulor, du är mer sliten är sönderslitna sulor, och du vet om det jag fuckar bara med äkta människor, jag tänkte inte ens svara dig för du saknar tro så gå och fäkta tjurskallar som redan blivit ägda av mig för du verkar tro att det enda rätta är att svara när det enda rätta är att göra det rätta och låta det vara allt du säger, skriver, skriker, gör dig ingen nytta så ta din last och lasta allt i en flyttbil, fitta, -FLYTTA
haha vixzen e en toy oi oi de där va inte ens på skoj men du lillkillen fortsätt för varje rad du släpper ut gör bara att jag ser bättre ut ur NIG rinner real-skillen hela veckan alla dagar sju lika ofta som vixzen suger kuk jag speglar mig i glansen av din svettlackade panna och tänker på annat för du suger fan lika dåligt som du rappar även om du har övat på din pappa när du va fem fick du ditt livs första lem i munnen och den har vart full sen dess oh yes det känns på din breath, ingen kontroll på detta forumtroll utan koll vi kan sätta upp en poll och räknar röster du får noll, fast tolv kukar i röven av mig å mina bröder! PEACE
Rap shmap
Mannen, du har fler bögdissar än Jimmy Pistol/ Men du är bara en billig version/ Jag är heligare än indiska kor/ Medan du är smutsigare än din billiga mor/ Du e bara en loser som luktar på nån/ När dom nyss har smuttat en snopp/ Och du e en äcklig pundare som luktar skunk/ Att du har 12 bröder bevisar bara att din mamma har knullat runt/ När jag började läsa din vers gick mina tankar till Big O/ Vilket är passande eftersom ditt resultat i battlen blir ett big 0/
Graffare
2013-06-18 14:03
Jag har märkt att du e en fjolla och dessutom en nolla! Som inte kan rimma fast du kan nog heller inte simma! Du e en bög som sög kuk å körde gaystuk! Du älskar att knulla och självklart fingerpulla! Ge nu micen till mig för jag äger ju dig! Kan du rappa? Sitt då inte å slappa! Jag slår dig i det mesta så kom ner från dina höga hästar! E du lat kmr du nog snart att hamna på ett fat! Kom igen om du vågar annars får du inga stålar! Du tror du e cool men i själva verket är du a big fool kära bror.
Yo! Inre styrka e viktigare än fysisk styrka.
Master, ska du snacka om lat / när du inte skriver ut "kommer" i en rad. Jag får nog bitchslappa dig rak / langa några bombdåd i din stad som IRA. Tur för dig att det inte stod Rappare på din profil / fast fan, det stod Graffare och jag ser en riktigt ful piece. Du måste syfta på segelMaster och inte mästare / Ett skepp kommer lastat med en av Sveriges sämsta graffare. Fan förlåt om jag gick ut för hårt / men om jag inte sa de jag sa skulle jag fått ljuga mig blå. Sätt dig ner med en penna och ett block / skissa eller skriv rimm å kom tillbaks när du lärt dig nått Du kommer aldrig att få kärlek i detta battleforumet / så ärligt, det här e en hård plats att va för en nykläckt horunge
Rap shmap
Jag skrattar, snubben ovanför tror han är nån/ du babblar, om bomber som om du haft ihjäl nån/ och sanningen är att du bara är en fitta bakom skärmen/ kom till mig och jag spolar ner ditt skitsnack i toaletten/ jag tar dig på en solsemester och släpar dig i sopsäcken/ tar ut dig och slår dig i magen tills du spyr upp fjolårets rester/ du är så tung mannen, betongen du står på spricker-/ men du kan ta fram picken lägga dig ner och ta en spricka, för du får ju ändå inge fitta//
Hehe, det där va ju något bättre, men du e nog från vettet om du tror de räcker, du skulle ha knutit ihop den säcken För jag tog mig ut och nu får Friherren ta å fly fältet medan jag knullar sprickor i flygfältet för jag har tröttnat på fittor som Friherren Som är så kass att han går och spottar NIG's forum battle-raps på vägen till sin busshållplats för att impa på en brud i fjärde klass å de e klart jag snackar skit känn på min andedräkt den är bortom räddning inga kända behandlingssätt så håll för näsan och stäng din käft i en halvtimme medan jag står å spottar skit i ditt ansikte
Rap shmap
Jag innehar ett sinne för att ge svar på tal till battlare vars lyrik skriker efter hjälp jag är här för att lära ut, inte ta till mig det kommer ta ett tag innan du fått ihop 6 bra bars och tills dess bör du dra dig tillbaks lyssna, läs mina rader, min, mig, jag din tjej sög av mig bra idag men har en bit att lära kvar Jag måste säga det att jag tror du är efterbliven och så för efter alla dina försök är du fortfarande målmedveten men gör ändå bara självmål du kan inte ens få till en korrekt profilbild homeboy och du har en hjälte för barn som idol, toy jag har inga barn men min brud kallar mig daddy, rätt soft ändå du lägger ner din själ i din så kallade "diss", jag skriver en snabbt på måfå Allt är underbart i relation till dig mannen hm.. njaaah, med handen på hjärtat, jag är så vass att när jag ger dig en highfive så skär jag av dig handen mannen jaaaaaag är 100 gånger bättre än dig, klart din brud klänger på mig & flörtar jag är på ett helt annat plan, du sa dig ha en mästerplan men ditt jävla plan störtar Du borde hålla käften innan du blir sämre än vad du redan är för varje rad som skapas av dig minskas din chans till att klättra inom denna värld så va fan, spela in en EP, sätt upp reklam för den på staket gå på en undersökning cp och ta reda på vad du har för jävla problem yeah, jag är en jävla fucking cowboy med revolvers och tjocka cola-strängar välkommen till wild white west med oh oh som är på jakt efter anabola steroider och skottpengar alla saknade studiotider alla saknade beats med mustiga svängar alla gussar runt min kuk som om de var små grodor runt min midsommarstång på midsommar svamlar med svamp mellan tänderna ramlar in i allt men sällan den som leker ball bland vännerna ditt liv som internettroll dog efter mina 4 första bars, exakt i dom sekunderna så övriga rader hade inte behövts men jag passar dom vänster till pundarna
jag kan vara felinformerad men vixzen verkar vara sexuellt frustrerad. och jag är mycket tveksam till om du har en flickvän, för du snackar om min medan du försöker skaka liv i din dammiga lem, dina dissar är skamliga, skäms, jag är trött på tarvliga män som vill battla med en, fast dom är som vixzen bara kassa mähän som jag massakrerar, och lämnar i massa delar, du får halsa en flaska renat för att ens ha lusten kvar att leva. ey du e sämre än sämst, och jag drar en gräns längre än min lem, vänd och dra hem, tänk på refräng och skjut dig själv sen. jag knyter upp snaror och sparkar undan stolar, din kuk är så svulten att du får betala för en hora, eller göra som schimpansen på youtube, öppna munnen på en groda å knulla tills den kolar.
Rap shmap
Nig du snackar om lemar och att han inte har en flickvän sluta snacka masa bullshit det är du som borde dra hem så jag slappar dig 10 gånger om och sätter in dig på hem om du nu knyter snaror varför lever du än? fick du ångest attackaer när du var otrogen mot din pojkvän? och du drar gränser längre än din lem du drar inga för den finns inte ens lacka på nån annan under tiden du har mens
Låten ingen trycka ner dig för dina drömmar!
marknittioett gör en piruett med en stafettpinne i röven ett öde värt att dö för om man är en skör bög som ingen skulle ge sitt lö för. det osar av osäkerhet och du darrade säkert på rösten när du skrev, men du har ju än inte lärt och levt, du kan bli min elev, första lektionen: sätt ett hagelgevär mot ditt skrev. Och tryck av om du inte är feg. kan du posta en bild så alla får se hur resultatet blev? i min säng ser det visserligen ut som jag haft mens, men det är bara blod från min kuk sen jag knulla din tajta röv utan lube och skinnet sprack bara minnet gör mig lack dock får jag ingen ångestattack för min pojkvän håller käft om allt bara han får svälja min sats och du är väl bara avundsjuk för att jag inte är din just inatt.
Rap shmap
Du säger jag är bög fast du snackar om dig själv Släpar ut dig i skogen och dränker dig i en förgiftat älv slappar dig i facet och trycker en bazooka i din röv och trycker av Du får springa för dit liv tills du får skoskav om du kommer och käftar blir fight direkt men snälla håll din käft folk dör av din andedräkt jag har lärt mig att levt, har du ens lärt dig att leva? det finns mycket skit du aldrig skulle överleva jag är inte feg men du är inte ens värd att bli skjuten men jag tar hagelgeväret och och lägger in dig på akuten Men palla lägga sin tid på att dissa en ''tjej'' tack o godnatt det var allt för mig
Låten ingen trycka ner dig för dina drömmar!
Du är homosexuell, för du är en hora som runkar med sin handFLATA Jag sliter upp liket från älven, och låter det dumpa dig på en strand, stalkad zombies jagar dig, krattar dig i facet med en kratta, de hatar dig skär av dina fingrar, börjar mata dig men du är skit, så sunda kannibaler kommer rata dig inga armar inga ben, fan du slingrar dig och krälar så bäst du har gälar, du blir dränkt i isvatten död i havet bland sälar ta det kallt, fan du blir droppad, dammsugare i ögonhålan tills ögat blir ploppad synen stoppad så fuck din vision äaaaaaah skiter i det h är du är ingen att dizza din morsa är sjuk i huvvet, med en skalle som en piiiiizza (hahha sista barsen? hahahahah)
"Gör det!! Vad väntar du pååå!!" "Gör det!!!" sa ha skämtades och la på detta citerat från sicknote igår i min telefon vet inte vad han får sin skit ifrån, kanske sin Iphone men det är så billigt att det nästan är ett rån (dvs inte tele2) För hur kan du ens skriva så kasst med alla ord på fel plats du har inte ens ett rimschema som kan hjälpa dig, du har inget alls dina cheezy'a rader är inte alls feta, så fitta gå på rast när du ändå bara lallar runt här istället för att jobba på din battlerap För det blir aldrig bättre, vi har väntat, läst flera inlägg, inget bra det blir bara sämre, som förväntat, och jag bara väntar på att du ska lägga av Dax att lägga tangentbordet på högsta hyllan, ställ dig på skrivbordsstolen nolla jag är rapp så jag hinner sparka undan stolen så du äntligen blir golvad jag lämnar din mamma sönder-ollad, men förtrollad en gapande målvakt, jag kom till skott i henne & lämnade henne sönderbollad ger din flickvän en fontänorgasm så stor att du tror hennes flickrum blivit ommålat jag försöker måla upp en bild så pass stark att du bryter er relation och gör du inte det, så försök score'a ikväll -kompis, du får inte ens upp kuken med en viagra-installation Yeah, rock n rolla, jag är din värsta mardröm, fast gånger en miljard Du får en hård dick av min shit din jävla fjolla, jag tror du drömmer om att vara jag jag har levt det här livet sedan jag flög ut mellan min mors ben lilla killen, vad är dealen? hoppas du tar till dig för det var mitt öde mörda dig nu, det var på TID en bitchazzmudderfrucka, -oh oh är tillbaka!
Vill du battla på voice, visst släng hit din skype. Jag backar inte för något så var inte för jävla hype. Din idiotiska jävla text ovanför stör så jag talar sczhizofrent i kör: Du är utmanad, så vi ska se om du backar eller dör Du snackar om att du golvar någon genom att sparka undan stolen Och att du levt ett galet liv sen du kröp ur din morsas slappa under kjolen? Du tjafsar med någon som är hetare än solen, du kommer stekas, jag är pistolen och du har inga kulor fast din käft är ganska bra på att käka timba-sulor Langa din jälva skype add i nästa rhyme du skickar, det är slime du kickar du sinker skite i käften som en jävla rövslickare du är en dövkickare du måste vara ordblind för du vågar inte se vad jag skriver du säger du är grym alla vet att du driver jag dödar dig och kliver på din grav sätter på din morsa hon blir våt som ett hav du går på alla fyra som på trav, för du skäller som en hund en liten jävla pudel, jag är jetline, du är karusellen på gröna lund denna sköna stund när jag dissar dig, tar micken mellan benen och pissar dig i munnen så du blir en stum en, fan du beter dig som en dum en fuck jag skiter i vad jag skriver just nu, jag flippar, jag kickar spontant medans du skickar sånt lamt, det hör hemma på zoo, tamt låter som en jävla kyckling, av med huvvet jag har dig redo för styckning en dödsryckning blir din sista vers jag skulle dricka ditt blod som bärs fast jag vet du är smittad med AIDS och klamydia, ja nu är vi lite spydiga men som alla vet är psykopater inte laglydiga så jag stämplar dig i käften med en spiksulad sko du är som en horhäst som får ta ass i fejjan, ett skitmulat sto fan hoppa ner från en bro, sluta sno någon annans stil du är en jävla heroinbög, sno någon annans sil gå och smitta ner dig själv med böldpest du är nötkreatur utan skydd, du har ingen sköld, häst HAHA jag vet fuckedup rimm men din morsas vagina stinker tonfisk i stimm så jag tar superlim och limmar igen hennes hål bränner skiten på bål horan återuppstår som en homosexuell man som heter Paul som sätter på dig bakifrån på ett tak ditt fån du blir dumpad rakt i ån, i en vak ifrån en jävla pråm PRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅM wooööööööOOOOÖÖÖÖÖOOOöööooord.,_
Lyricist
2013-07-25 23:19
Du skrev fanimig överdrivet med text, håll käften! snälla! "Skriv bättre själv då!" ALLA kan skriva det bättre själva Då säger så oerhört mycket utan att få nåt sagt Och varje litet försök... är sånt folk lagt! Kan man inte överträffa en annan bör det vara regel på att hålla käften! Jag kan svara, för skulle vi mötas skulle jag fan få en seger på ett kommatecken "Ja, men alla kan inte vara bäst allt!? jag kanske inte kan skriva text och sånt shit!?" Nä! För du är så jävla tillintetsägande att du inte ens är sämst på nånting! Du är kass. En sopa. Rutten. Dissa andra och du vet hur det blir Du är så jävla värdelös att inte ens din morsa vet att du finns.
Fegon_ skrev: textOkej, visst att sicknote suger/
Men du är lättare att knulla än princeton luder/
Men det känns som du bajtat allt, men dina rim, visst dom duger/
Men din text ringer fler klockor än pizzabuden/
Fegon sitter och boffar sin bonglukt i trångsund/
Blir det tråkigt drar han på en ångluff med gollum/
Och jag tror inte är du är en sån skurk/
Men skulle du skaffa en ny identitet skulle den enda historian som försvann vara millioner gigabyte porrsurf/
Lyricist
2013-07-27 11:40
Ahmen vafan!? Ska man verkligen behöva ge svar på såna texter? Kan man inte överträffa andra bör de va regel på att hålla käften! Vadå "boffar" man "bonglukt"? Varför i "trångsund"? Vadå drar på "ångluff"? Allt för att du inte kan rimma på "Porrsurf"? Jag bor i Kalix, varför använde du inte "Långt upp"? Du hade även enkelt kunnat få in påskmust och pojkrum! Och vad bajtar jag? Varför ringer det klockor? Jag fattar inte Ge ett riktigt svar! Vänder du andra kinden kommer jag sparka in den!