Cypher: Den som inte svarar när han blir dissad är en våldtäktsman.
Jesper, hej. Jag älskar dig, du är min bästa vän, om jag kunde skulle jag knulla dig så hårt att du får cp-skader som DMAt Hanut och HSK skryter om att dom pippar tjejer, men är egentligen lika mycket pimps och players som Limp och Selllish Försök svara bara, och få en smäll på käften, så hårt att ni plötsligt ser ut som stryk som entertainment Ni blir ägda i sketan, jag äter er som carnivores, och om ni svarar bevisar ni bara att ni ännu inte kommit ut ur garderoben ...Din tur... Limp Sluta va taskig ;(((((((((((((((((((((((((((((((((((((jeppehehe P18 limp, snälla kan du sluta lipa din fula slyna? dina biceps har 22 cm i omkrets, min kuk har 24.. dissa Gussti och du dör som din gammelfarfar du är så efterbliven att du tar en vattenkanna häller vattnet i din fula kaktusplanta och säger till polarna "fan grabbar, jag odlar hasch & ganja!" din signatur visar bara att du är en fitta med wack humor din publik skulle inte ens veva med händerna om dom slog ihjäl flugor Anenkefali Jeppe, bara sug min kuk och svälj min manliga juice för du kommer med så larviga hot att alla i tråden ramlar ihop i skrattattacker, täcker för nyllena som ansiktsmasker för att du äntligen tagit dig ut ur garderoben som ganjaplanter skrattar tills vi ligger dubbelvikta, får ryggskott och skrattar lite till när vi hör att dina päron är syskon... men nog om Jeppe, för vi har ju Gussti och Limp det dom har gemensamt är att dom luktar som piss och skriver futtiga rim, ser mina och dom runkar dom till fastän deras största dröm är att få knulla med Ch1ll...jeppehehe P18 Anenkefali, du vet när din mamma drog till affären och skrev en lapp där det stod: "Är och handlar på Coop!" hon var hos mig.. och smakade på MIN manliga juice jag knullade hennes så hårt i analen att hon bajsade blod och till er som tänker "Vafan, mamma skämt är så gammalt!" drar jag 100 mamma skämt om och hånskrattar nu fattas bara att tråden ska bli förstörd av hanut och dmat som brukar skriva till mig och säga "halo, kann du sluta retas? ;("
Blunted in stockholm
Jeppe, du snackar om mammaskämt som du tror folk tycker är gamla skämt men grabben, skäms för jag snackar sanning och sanningen kan inte kallas skämt jag är seriös, jag har min kuk i din mamma när hon säger till dig att hon är ute och handlar hon har kuken i bajjan, jag lurar dig knappast det är inte mat hon shoppar, hon jagar snoppar så det är klart hon låtsas, när hon snackar om lidl/konsum och även när hon ska ha en godisbit på kiosken... allt hon söker är en man i röven, ibland gullar hon med dig bara för att ligga på plus när hon och jag knullar i din säng :)
Anenkefali - Visst luktar jag piss, lätt hänt efter att jag knullat din bitch, men vafan förutom att hon luktade fisk kändes det ganska så skönt när hon snaska mitt kön... Som jeppe säger, dom skämten är gammla, Dock var dessa händelser sanna... *aouch* Förresten, du borde slipa på ditt delivery, nu låter du som en 11åring, rädd för att mammsen ska höra dig rappa Visst känns det tråkigt att berätta för dig hur det ligger till, men jag ströp din bögiga farsa efter att ha mördat din mamma
Blunted in stockholm
Gussti, spola tillbaks ett år så ligger du rätt angående mitt delivery, men något som blitt lite snett är hur du snackar om gräs men aldrig haft en spliff i din käft okej, på låtsas kanske, men jag snackar på riktigt, min vän du föddes för gissningsvis 14 år sen, och har inte fått fitta sen dess så du räknar det som ett ligg, men kommer aldrig få ligga igen ...fast jag vet att du suktar efter att få ligga med mig... och om vi snackar rap igen, så är det ett par grejer jag inte fattar hur ska jag kunna ta kritik av någon som skrivit i en evighet ...men fortfarande inte utvecklats och inte rappar?
Anenkefali, namnet låter mer som en sekt på bali som står för att sex på dagis, ska vara högst så lagligt. Din sjuka galning, som ej är mänsklig som andra, när du springer runt i klänning å klackat, å tejpar upp snorren där man vanligen bajsar. "Men fan da grabbar, jag är inte den ende, för jag vet att limpan å jeppe, delar samma intresse"
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Metra, du suger ton med kuk så din brud ger dig utegångsförbud för du suger mer än du ger din tjej och blir sen ledsen när vi i tråden retar dig men vadå, en man ska ge sin kvinna stake i fittan ...inte som du, en slak kuk som kittlas... så vad bråkar vi om, vi kan väl lösa det här som vuxna jag lånar din brud ett tag så kör vi iväg och knullar sen kommer vi hem igen, och du ska slå mig för att jag ärrat dig ...men du bjuder bara på kaffe och gråter ut hos en terapeut...
för dom som undrar var det flummiga förstainlägget ett försök till att återskapa en borttagen tråd.
Blunted in stockholm
Jag suger ton med kuk? är du avundsjuk? Eller är det bara att alla bögar tycker du är ful? Det sista skulle jag gissa, eftersom ditt face är resultatet av en vätebomb, Jag ber om ursäkt, nu får vi sluta va dystra över att han knullar min brud som är hans riktiga syrra. Men ja, vi löser detta som vuxna, slutar leka tuffa, och tar varandra i hand, å tvingar gussti att pussas, Å när vi talar om Gussti, mer sjuk än pesten, som luktar så jävla illa i käften att varenda lysterinburk drog på semester. Jag menar en sån stank, att du måste bruka en dunk, lacknafta å tinner när du borstar din mun. Din mobbade skunk, som knullar kadaver, en sexuell läggning mer böjd än bananer,
då lägger jag den här också om den andra tråden raderas ^^ Gussti är rädd för tjejer, hur vet jag? För att jag såg han komma löpande och efter en löpande katt Gussti är ett tilltugg under en kafferast Han drömmer om att vara som killarna i blattestajl Och jag skulle inte vara rädd för hanut om han så var skjutvild o galen Jag har ett coolt flyt som mårran ifrån mumindalen Och jag gjorde krokben för jeppe och han rammla på bandsågen Nu söker han inte till ” extreme home makeover” och besöker tandvården Sen har vi Anenkefali som blir dränkt i skit När han får gusstis textarkiv hällt över sig av vår svenska elit
jag har tråkigt så du ska få ett svar och propsa dig för att du försöker trots att du är dålig daWWG men, när du till och med kallar dig för LIMP är det väl inte konstigt när det inte går så bra? fillerrad fillerad äckliga fitta jag skriver bara till dig för att nån ska svara så jag får något bättre att dissa
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
App, du ligger i kategorin där man inte kan knyta sina skor och hade du varit en båt hade du haft hela vatten ytan ombord dissa dig är som att prata med väggen, man får inget vettigt svar och sluta käfta emot, annars kan du glömma att du får käften tillbaks här läggs svart på vitt som en nationalist skulle befinna sig i harlem har inte dina föräldrar lärt dig att man inte ska leka med maten, istället för att ha besticken på fatet så har du 25 skedar i baken bla bla bla bla... längesen, hehe.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
ch1mera, snubben - han som snackar mycket, Du är sånt ingen vill ha, likt en gammal cykel, Pallar trycket? i din fejja sitter handavtrycket, "ch1mera är bög", det står i bibeln, sida 2 - andra stycket, Jag är ganska nykter - eller, mitt i mellan, Du är som råttan på min vind - och han, gick i fällan, Mitt i fejjan - ungefär mellan ögonen, Trycker jag av - för att sedan lämnas döende, Förut var klockan halv två, då gjorde jag ett bankrån, Fick jagis av bängen, men rensade upp som tandtråd, Och jämfört med det så är en battle med dig ett spammål, En tugga räcker - petar sen tänderna med taggtråd, min första post @ Battle & Cypher :P
min första post @ Battle & Cypher :P Då får du vara beredd på att bli dissad haha :)
anna_m_maria a.k.a Majkman, alla vet. Du försöker vara över mitt huvud men du rammla ner Man kan säg att du blir rånad när jag knycker vinsten och jag är lika clean som nykterister Du är gangster o har knviar i frysen, för du vill ha kallt stål Du har hål och andvänder tandtråd för du har inte råd med tandvård Och ch1mera app kanske har 25 skedar i baken men du skedar med 25 killar om dagen
Jag trycker upp fittan i halsen på dig bitch, enda tills, du säger förvånat "fan vad det smakar fisk " Jag snackar med bruden, som är keff på rapp å sånt som har mer bas i rösten än Bengt Magnusson Och kom inte hit å dissa folk, din fula subba, för då får du fler "shots" i facet än julenubbar. Ha!, å jag känner för att hata för stunden, så jag kommer cutta dig, "så du får vara på hugget" du ser ut som en snubbe, och jag hoppas jag klarlagt att när du dissar mig är du ute på djupt vatten som valjakt jösses amalia!
men, när du till och med kallar dig för LIMP är det väl inte konstigt när det inte går så bra? haha
vafan är de för fel på dig? du har ingen koll, dina dissar är lika ihåligt som ett trasigt parasoll.
Alla kan skapa musik. Men bara några få, gör de med känsla.
käften med alla jag blir trött på er bögar är också med och fan vad jag mördar limp borde lära sig att kunna hålla käft innan jag lägger rader som gör dig helt spräkt anna_m_maria sluta leka stor med keffa rader lär dig utav mig som om jag vore din fader ch1mera vill också vara med får inte glömma han ända snubben som glömmer att man behöver talang metra börja dissa jag ser hans rader som skämt börja dissa alla men förlorar jämt orkar inte jiddra mot alla dom andra orkar inte vinna mot ett gäng med massa fjantar första gången lägger typ diss till någon :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vafan är de för fel på dig? du har ingen koll, dina dissar är lika ihåligt som ett trasigt parasoll. Vem var denna barndiss till då?
Sanna-ord, sa något ni alla ska läsa Ni drar töntiga rader som 50 jävla bäbisar hur orkar ni jag somnar efter att jag läst det ni skrivit, låter så jävla käfft Jag säger till er som drar mamma skämt Omogna snorungar knulla eran egna fuck det som sägs Snakka om familjen hur fuck lågt får man gå? Snacka om eran rapp den har gått alldeles för långt Jag dissar er alla i en stor jävla hög "röker mitt ganja" det som sägs är det jag hört Snackar om fitta som ni va pimp-players och ägde världen Ni är snorungar, ni vet inte ens vart en klitoris ligger
Kommer in i tråden efter mängder av hasch och booze för att slakta noobs - jag svär, det är sanna ord ...som inte orkar jiddra mot mig? Din ignorans gör att jag ringer ett gäng som smyger in hos dig när du ligger till sängs viskar "Fista är gay", sen fingrar dom dig med pinnar som bränns, för dom brinner så hett att napalm framstår som kallt. Du kan inte kallas för man
bögdiss^ :S
Blunted in stockholm
Br0sh: Gör som djävulens doktor. Stick och brinn.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
ni skriver som små råttor hehehehee
JA är en våldtäks man men jag svarar endån// Ni alla är Friviliga att bli Baxad bakifrån// jag är er idol och förebild mig ni lysnnar på// Att jag skriver på den här sidan kan ni inte förstå// Jag ger er en kick från top till tå// Ni tappar balans för jag huger av ert vänstra lår// Jag suger upp ert blod efter klockan tolv Blir en vampyr och gräver djupa sår//
Vissa blomstrar andra dom ruttnar// Jag ber dig stick Fy fan vad det luktar//
Hangaround
2009-07-08 01:57
Rtking han är en riktig våldtäktsman/ akta er han kanske är lika bög som He-man/ hans rim var lika roliga som ett nerbajsat dasslock/ och han glider om kring i sin ner spermade blottar rock/ hörru Rtking du är ingens idol och förebild/ nu kanske du blev lite gråtmild/ han glider omkring och runkar i varenda gatuhörn/ sen blir hans kuk överfallen av en kungsörn/ värst vad alla i forumet snackade om brajj/ gillar inte spice eller brajj men dags att käka köttfärspaj/ ni är lika coola som en thai från shanghai/ som heter nicolaj/ och på knullad i paraguay/ ni spelar säker coola eftersom ni har liten snopp/ jag kallar era mammor för min söta sockertopp/ det här blev ju skit kefft
En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj.
Norrlandsguld, vad finns det att säga, såg hans meriter och dom var inte ens värda att nämna, jaja, "min söta socker topp" det är nått jag hört förut, men det var väll när din pappa fick sig en kuk, av din andra pappa, eller hur? när jag såg ditt namn, så måste jag erkänna att jag fick ett smil mannen jag tar ditt liv, och du måste ha världens sämsta lyriks-stil. du borde inte skriva rader, det slutar i skratt hörde att din brud klagade mycket, speciellt att du kom snabbt. så jag avslutar ditt liv, med något jag skrev extrafint i kursivt,Bry dig inte om mitt skit, för då knäcker jag dig på mitten som en isbit, skit fint ;D Piteå represent
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Louis är ett tjejnamn, det är allmänt känt och du är lika rapp i käften som en tjej va? ditt jävla gangsterskämt "Du har två pappor" ja den är inte alls old and played So I say, stop writing 'n go to church with your ho' and pray Och enbart michael är värd att nämna från pite-trakten Inte du, han var stor men du är liten mannen Skiter i dig nu och ger mig på norrlandsguld jämfört med dig är inte ens en norrman dum Han som enbart rimmar på en enda stavelse Jag kan rimma i timmar som en stammande varelse Din story är whack, and you're not black So stop your wannabe-style and then come back Lyssna nu, för nästa rad är schysst och fyndig Och jag kan köra mina krystade rim tills du fyller byxmyndig^^
Thoren Rapp i käften, ja där har du nog rätt. men du har ingen stil medans jag är perfekt och ja du har rätt jag är allmänt känd både din mamma och jag tycker att du inte borde hänt. Louis är ett franskt namn och brudarna diggar det, din brud tycker jag är sexig det gör din mamma med' så tänk 2 gånger innan du skriver igen för nästa gång är det mer än bara förnedring som hämnd thoren, är det vad du kallar gangsternamn? fattar du inte vad du gör? du förnedrar ditt land..
men, när du till och med kallar dig för LIMP är det väl inte konstigt när det inte går så bra? - haha! daawg..
när att knulla med mig är något
ALLA fantiserar om?
Flickor och pojkar, fittor som snoppar
..till och med App och Jeppehehe fnittrar och hoppas
att dom en dag får ligga nakna i min skinnklädda soffa
fulla på Wiskey och Vodka mixat med groggar
och ta emot min pitt tills dom storknar..
Och när Anenkefali har sex med sin flickvän
ser han min vackra nuna på hennes ansikte
efteråt ser han besviket på henne med sorgsen blick
och jag gillar att jävlas, så precis innan han somnar in
dyker jag upp utanför pojkens grind, och skriker:
"Don't you wish your girlfriend was hot like Ch1ll" No homo.
HAHAHAHHAHA
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Flickor och pojkar, fittor som snoppar ..till och med App och Jeppehehe fnittrar och hoppas att dom en dag får ligga nakna i min skinnklädda soffa fulla på Wiskey och Vodka mixat med groggar Fan vad fett
chill . du börjar likna mortalis i ditt skrivande, jävligt kul o se!
Louis Nu har jag tänkt två gånger och skriver igen som en man
kallar dig monsiour och driver med dig och ditt land
Du är bara allmänt känd inom ditt lilla "gangster"gäng
Ett skepp kommer lastat med handgemäng om du inte slänger in handuken
Thorén är mitt efternamn, "och brudarna diggar det"
Du verkar ha svårt att förstå, "din mamma" har inte varit coolt sen nittiotre
En fransman i norrland, lika lika ful som en dansande norrman
lika dum som en champange är korkad, lika sliskig som franska porrnamn
Lika ägd som fucking Folksam, jag ser fram emot din hämndaktion
du kommer som alltid choka, men ändå va nöjd med din prestation
fulla på Wiskey och Vodka mixat med groggar och ta emot min pitt tills dom storknar.. haha restekpah
Thoren Okej Thoren dags att börja allvaret
HIV är farlig sjukdom och du har det
Jonte thoren, bra på att särskriva och efterlikna en efterbliven
en 21 årig kille, av mina rimes blir han sjukskriven
Du kallar mig monsieur, jag kallar dig mademoiselle
"du är skitt tuff" du har inte ens fått ligga i fyllecell
du borde fatta vinken och tagga härifrån
för annars amputerar jag din kuk med en cirkelsåg
då skulle jag behöva använda ett mikroskop
pincett och socker, det hade hjälpt till då..
jag skrattar åt dig, du blir förnedrad
ska jag ta åt mig? du har ju sneat...
du är ful som fan, du tror du lägger det hårt
jag vet att de måste vara svårt... med downs syndrom...
Jag knullar bitches som en fucking porrstjärna
Du styr inga bitches med din sketna "hata folksam" fana
så dags att akta, backa du kommer bli slaktad
så fatta fakta, du blir nu fucked up..
restekpah ;)
Louiis, tänk om man tagit ditt namn och satt ett "e" efter kallar du dig för bäst på allt så är jag ännu bättre Du amputerar Thoren's snopp, nu var du allt smart va? Fast om man gör det med dig finns det inget att kapa Är det du som knullar bitches eller dom som knullar dig Och har Thoren HIV...Så har du AIDS Du får men för livet, när jag segerskriver feta skivor Jag är bäst på beatet och jag har flest pers i publiken Jag lägger det så snabbt att när du har droppat en rad, fitta Har jag kört 190 och lyssnaren har redan spolat tillbaks skivan Snart lagt tolv rader och du har fortfarande inte fattat nått När vi battlar är jag Eminem och du är Papa Doc! :p..
dede okej, jag battlar en kille vid namn dede han är formad som ett äpple, och sjukt cp.. Fett kul att du, "dede" ens försöker, så jävla wannabe att han hostar när han röker, när fick du luft, och snälla säg vart ifrån du tror att du är tuff, jag vet du tar den bakifrån så snälla kryp tillbaks in i grottan för mot den här idioten kan man fan inte torska jag spottar en loska, rakt i ditt face du borde skapa en pop grupp som ace of base, Okej, jag kan va papa doc i första battlen, så vad väntar du på? du ska hålla käften? knullade din brud hon var skön och svalde säden och att jag fick aids, jag svär det var värt det.. du borde krypa nånstanns där ingen skulle hitta dig du borde göra som thoren, tänk 2 gånger innan du beefar mig.. Keepin it tight
Haha först och främst, vart fan hittar du en särskrivning av mig?! Jag e fan ordförande i intresseföreningen mot sär skrivning. Honestly, jag måste veta :P
And don't quote what I haven't said.
Okey;
Jag särskriva? Mannen du har uppenbarligen en vild fantasi
Ingen tror på dina bitchhistorier, har jag downs syndrom har du afasi
Aldrig kallat mig tuff, ingen skjutande gangster
Och jag klarade mig från fyllecell bara för jag mutade vakten (true story)
Citerar mig för saker jag inte sagt, ajabaja, du får inte göra så!
Att du luktar som en bajamaja är inte mycket att göra åt
Liten kuk? mannen, jag kan inte ens ha kakis för han kikar ut
Så det blev jeans tillslut, de längsta som fanns
Och jag skickade mina kakis till ett afrikanskt land
tyst nu Louise, du framstår bara obildad som en amerikansk man
knullade din brud hon var skön och svalde säden och att jag fick aids, jag svär det var värt det.. Propps för den fan! :P
Thoren lilla pojken vad har jag sagt om att stamma, din pappa är din farfar och din syrra är din mamma, hela din familj är en enda stor incest hatar dig, hela din familj förutom din mamma! hon är bäst! hon ger mig kärlek varje dag när jag vill ha det, hon tar den i analen, jag tror ajg får fjärilar i magen, men tillbaka till ämnet, hållkäften istället för dina rimes hade varit fetare med ko i ditt ställe. nu måste jag gå, hoppas du är borta då jag är tillbaks för av det jag läste nyss, borde du inte skriva tillbak
Cerebral pares... Klart, min stil är ju sjukt störd Dede, killen som har monopol på din bruds röv! Jag röker inte, så det är väll klart jag hostar om jag testar Men det ska jag inte, för utan cancerpinnar är jag endån den bästa "när fick du luft, och snälla säg vart ifrån", skolkis? Att du inte vet Att syret man andas kommer från växternas fotosyntes "du borde skapa en pop grupp " och du borde gå på svenskan Whina på att Thoren särskriver, okej i dubbelmoral är du den bästa Men inte annars, givetvis menar jag inte första, för då är du slim shady Du knullade min flicka och hon var skön, motsatsen till din baby Du har rätt, inte lönt att beefa dig jag vinner endån i längden Och du är faktiskt riktigt fet, men då tänkte jag på bredden Erkänn att jag fick till några bra rader :P
Dede, du kommer aldrig upp till min nivå och skulle du nu göra det stampar jag på din tå jag är ledsen men tror inte du vinner över mig jag lägger dig som en ostskiva på mackan o äter dig Dede, du har inte monopol på någons röv du är en pajjas som luktar på gårdagens kalsonger o blir hög det är bara skitsnack om det där med monopolen du drömmer om att duscha med killar och tappa tvålen nu är du tyst, förhelvete det räcker google översätt din text, du får ett stort frågetecken
Viv0523, du ska nog inte yttra dig om nivåer och klasskillnad då du står nere på botten och där är du fastlimmad eller ja du sjunker ju hela tiden, som om det var kvicksand medan jag är hög, som alkoholhalten i ryssland jag är så högt upp att jag jämnt sugs in i svarta hål ja min ribba är så långt upp att till och med du kan göra mål men nog snackat om mig detta är ju trots allt en diss men där nere hör du nog inte ett piss, vänta ska hitta en hiss så nu är jag på din nivå fan va det känns hemskt känner mig som mini-me i shaq o'neals hem och det ända du har monopol på är att få den hårt och spelet spelar du bara för att gå på norrmalmstorg men det slutar alltid med att du sitter i fängelset men så går det väll när ens nivå snart är nere i helvetet
ridin' like hasselhoff
dede måste inleda med
Men inte annars, givetvis menar jag inte första, för då är du slim shady. Du knullade min flicka och hon var skön, motsatsen till din baby snälla nån bahahaha
okej, okej..
jag vart ganska förvånad då skrev tillbaks,
för jag hade pimpat dina rhymes varenda jävla dag
HAHA dede, glocalnet måste vara din Idol
och din nivå måste vara ganska låg, med tanke vad du siktar på..
ojj jag lade märke till att dede la en diss,
men fast vi bara skriver detta, så lyckas han med en flowmiss
du är arton år, jag skulle gissa på tolv
efter hur du lägger rimmen skulle jag chansa på noll
du är en typisk förklaring av en simpel fag
cuttar upp dig och slänger dig i påsen som weedet i en zipbag
jag spottar rader som en tidningsmaskin,
medan du går upp i rök som min spliff fylld med weed.
Behåller det tight!
överdriver han e död på beatsen, han blir sne när han röker spriten, han är verkligen överdrivet dålig, jag spräcker ditt skallben så det blir ihåligt, alla här på whoa kolla den här lilla fjanten, han har blivit knullad i röven så han andvänder pampers, han e efterbliven och suger av sig själv, han är så efterblivet ful så han borde sitta i en cell, han köper en begangnad dildo som han kan andvända ikväll,
Klart jag inte kommer till din nivå, för jar röker inte på Jag vinner visst över dig Viv, det måste du förstå Och jag vill inte dissa dig, för du kommer sluta ledsam Men det var du som dissa mig "fröken mitt nick börjar på tjejnamn" Jag sitter och skriver detta, jag vinner när jag battlar Jag brukar inte slå tjejer men Viv är ju faktiskt sämst på att rappa Jag ska vara tyst för fan, men det är efter jag träffat din flickvän Jag behöver inte säga ett enda ord eller ens andas för att ta hem denna beefen
Louiis, vadååå "din baby" och "slim shady" rimmade :P Jag hade inte behövt skriva tillbaks, du vet att skiten är bra Köp min skiva idag, och du kanske lipar ett tag Du är liten och svag, medans jag är stor och tung Medans du går på grund, du får en tvål i din mun Thats right, din stil är så dirty att du behöver tvätta dig Funderat på om du inte lärt att jag vinner när jag battlar dig Flowmiss? Ska du säga med dina nödrim och tabbar Nu är du stöddig som fan va, ger dig en örfil och flabbar Du är nitton år jag skulle gissa på åtta ungefär Med ungefär sju års överdrift, bara för att vara snäll sådär Jag går inte upp i rök som en spliff, för jag röker inte weed Drar hem till dig och dödar din bitch, men det hör inte hit Glocalnet rimmet var playat... Skrattar åt dina patetiska försök Orkar inte skriva mer. Hejdå! efter jag slizat dig som en schalottenlök
Dede, skulle jag ha ett tjejnamn som om "dede"skulle vara bättre, det låter lite lame man sluta snacka pajjas du tror du 'är nån 50cent att röka på är inte min grej då var vi överens min flickvän skulle inte ens hälsa på dig din pedofil hon skulle inte ens gå i närheten av dig om hon så fick en bil fattar inte ens varför jag svarar på en sådan keff diss jag stampar på dig precis som när jag druckit upp min festis du är uppkäftig, sluta vara det annars kommer jag hem till dig och då får du problem
Dede är bättre, sätter, varje rad han lägger Dissar en random som jag inte känner Den bästa i battlen, den bästa på nätet Jag är den bästa, jag äger, äger i rappen Klart hon behöver en bil, helst en skottsäker I'm dangerous, kan fixa så din mage får ett bromsmärke Kom du hem till mig, men jag tror inte du vågar För jag kanske slinter med sågar, och du springer ifrån mig
Hangaround
2009-07-10 14:08
Viv0523, är det din längd på snoppen? 0,523mm?/ Att kalla folk för Pedofil är tråkigheter/ Du o jag har en sak gemensamt ingen röker weedet/ Men ändå är din mamma en shemale/ Jag spottar rim snabbare än Flash Gordon/ Men jag kommer ändå inte känna 1 miljon/ Viv0523 du kan skriva till mig när du blivit bra/ Så skickar jag en gratulation tillbaks/ Dina rim är dåliga / Och helt genomskinliga och ihåliga/ Du kommer få smaka på min höger/ dina rim är helt kassa så dom söver/ fuck you, du är slut det är över !
norrlandsguld jag har sett ditt skabbiga namn någonstans då jag knullade dig ner till skåne för killen hade ingen chans lika bra att du slickar någon annan rappare i röven för ska du peta på mig får du leva med döden attackerar dig nu din skabbiga flat lus och för när du röker pipe såsitter du och röker snus.. VAAAa du är fucking tråkig för du är ingen alls allt du langar i trådar är bara en massa trams
Hangaround
2009-07-10 17:00
_nosoon_ jag oxå sett ditt namn nånstans/ tror det var annons där det stod att du dansade magdans/ du hade rätt att jag snusar men röker det gör jag knappast/ du kanske är en sån där cool typ som röker brass/ haha du är en tönt som säger att mina rim kass/ jag kommer peta på dig till du dör/ för att du gillar att bli knullad i röven med smör/ det är ju ganska kasst o rimma på alls och trams/ när man kan säga att du säkert är en cool neger med krimskrams/
jag lipar när jag hör din skiva för din lyrik är skit så jag skiter på skivan som bevis, för jag går mot vinst ja du har rätt, du är stor och tung. är det inte dig jag sett på youtube, den där killen med en cancer pung? att jag har vunnit det är ju redan givet, ta slut på livet, du förlorar denna beefen nu orkar jag inte skriva för jag är trött som fan, men våga tänka tanken att ens dissa tillbaks... trött, sover Behåller det tight!
ja äger er alla på att rappa så sluta för ja slappar er fatta!/ norrlandsguld du e lika värd som en brons sten och lika klen/ så ja menar du tkr säkert ja e wigger men du e ju fan en simpel wannabe nigger/ tolv år och nockar er till ja knockar er så ja droppar mina punches som gunchess/ lauiis 19år du står ju inte ens på egna tår för du har feta lår/ ja hörde att du lipar för allt tare inte kallt men ingen tycker de e skit ballt så hållkäften!/ ja e ny i rap så ja ger en bra hardattack våga inte ens svara för då kommer feta klara! 12bast och rappar iaf inte som en kvast!
JÄVLA SOPA!