I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2011-11-09 03:56

VS Problem

HarmoniC:

Så du ville battla mig, okejj borde väl tacka nej men väljer att istället tracka dig du blir stampad som en kackerlacka och nej du har ingen chans mot mig att backa hjälper ej du blir sakta literärt hackad som en palsternacka så klen att du blir spöad av ett gäng besatta hattifnattar rider kukar barbacka som en billig crackflata tar den i mumindalen ditt troll ditt rövhål måste ju vara slitet som en trasmatta tillåt mig skratta haha… jag behöver ingen tolk för att fatta sammanfattat: du e brutalt överskattad jaja nu får det räcka med bögskämt jag spöar dig efter du har däckat i en ströggränd av att vara hög jämt av att äta flens och precis som kannibalen som kom för sent till middagen får du kalla handen vinner över dig på alla sätt på internet, till och med i ett pokerset blir du knekt alla dina pengar är borta som text efter tippex puts väck!

Problem:

HarmoniC du är en snorunge, som blir hopbunden under bortamatch,
Leker hotfull men, ditt namn låter som taget ur en bokbuss eller ditt WoW-account..
Vem av oss är mördare, kunde inte ens se vart dina Sexton rader började,
och nu är du i mitt revir, där JAG: sätter lag, Du: följer den!

Du är en varning inom hiphop, skadlighet för beats och,
är beviset på att svensk-raps framtid, just skrapade sin nitlott.
Du är bara ett dåligt försök i massvis,
Och har inte bara infekterat genren, den är förstörd för alltid..

För jag skulle inte fatta dina omkastade rader om nån så coppade texten,
och skrev om den LÄSBART, Så håll dig till ämnet eller bloggen istället.
Du har inga fyndiga rader, sen antyder du saker,
När det är du som leker G, sen gör du en danshyllning Till schlagern..

Vi är som alcoholhalten/nykteristen, du är svagast på beat,
Vi är som stålmannen/kryptoniten, jag är radioaktiv.
du är en liten horunge som har hoppats på en battle,
men blev våldtagen, hoppas det var värt det.



Först till 7!

(Inlägget ändrat av Problem 2011-11-09 03:59:01)

Om sanningen ska fram, så ljuger jag.