I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min text (Ny WHoA)

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   
Rappare

2012-08-13 17:08

Min text (Ny WHoA)

Hej hej hopp vill du dela på en festis, nej nej jag ska vara med min bästis och nej min mobil dog och jag slog på en noob han kaxa mot mig och är bög så jag blev skrämd och hoppa i en hög med hö :)


Hej hej hopp gummisnopp
Vet du vad ...

Sluta rappa Sluta kaxa gå och knulla din pappa
oj just de glömde att du är så ful och sjuk med liten kuk så det går ju inte men men man kan ju alltid försöka när man är så dessperat som du!

Du går och skryter till allt och alla att du har stor kuk men minns du inte den gången i skolan när mitt x som du lyckades få ligg med sa att du hade liten kuk jänfört med maj!

Du går och tror du är stor och snygg men i själva jävla verket är du noob och ful som stryck!

Jag gick ut och röka du kom förbi och kröka fy fan vad löjlig du såg ut din jävla åsna som inte har någon kråsa!

Ja du har en flickvän och du är trogen och fin men hemma kollar du porr som ett svin som hon inget vet om precis som du inte vet om att hon kollar på sin nya korv.