I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Seriös(a) rappare sökes till fräsha beats!

Vår Hiphop - Beats

   

2007-06-12 01:10

Seriös(a) rappare sökes till fräsha beats!

Som skrivet, seriös(a) rappare sökes. Anledning? Jo, efter att ha proddat åt samma snubbar i ett antal år nu så skulle det vara skönt att få höra en eller flera nya röster på mina beats. Jag vet inte riktigt vad för sorts still jag proddar, men om jag gissar så kanske det är något åt progressiv hiphop, gangsta hållet. Avgör själva.

Besök min http://www.myspace.com/dj8sweden för smakprov på min stil och mina beats. Jag producerar även harddance / Hands up!, droppa en kommentar på dom är ni snälla. Likt dom flesta andra vill jag utvecklas som producent, och jag har hört att en del av utvecklingen ligger i kritik som folk droppar. Så, do it!

Nå, är du intresserad att testaköra på något beat kanske? Skriv till mig så kommer vi överrens om en nice beatdeal. Inte för att skryta, men jag vet att mina beats håller en lagom hög standard så nybörjare och kärleksrappare undanbedes. Det jag söker är artister som har riktig kännsla för det dom gör, och gärna ska du ha ett par år på nacken.

Länka mig något du gjort så jag vet vem/vilka jag har att göra med.


Ha det, Fredde.

If ya hate Eazy, I hate you!