I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

EB Productions - 17 Nya Beats + Utförsäljning + Remix

Vår Hiphop - Beats

   

2010-03-08 00:10

EB Productions - 17 Nya Beats + Utförsäljning + Remix

Tjena allihop!
Dags för ännu ett par mass-beats-snippets som laddats upp på myspacen! Den här gången är det 2 olika snippets pga av att jag har special pris på alla beatsen i den ena! I snippeten som heter "BEAT SALE" etc. kostar varje beat endast 100 kr st, det finns 8 beats i den, jag kan slänga iväg allihop för 600 kr till den som är intresserad!
I den andra snippeten ("Snippet 5 08-03-10") så har jag lagt in 9 st beats, där kör jag det vanliga priset, 200 kr st! Även här kan vi komma överens om ett paketpris! Det är bara att höra av sig vid intresse, det är först till kvarn som gäller på båda snippetsen!

Jag har även gjort en liten remix av Biggies "Dead wrong" så checka gärna in den om ni är inne och kollar! Lämna gärna en kommentar både på beatsen och remixen!

Länk till http://www.myspace.com/ebprodbeats <---

One! / EB

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.