I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Freebeat] Kommersj beat - Unique

Vår Hiphop - Beats

Producent

2012-04-22 14:59

[Freebeat] Kommersj beat - Unique

New kommersj beat, enjoy

http://soundcloud.com/unique-ufollow/unique-same-cut

Å husk å sjekk ut nye videon og låta :)

"Like" my page for more beats and stuff
http://www.facebook.com/pages/Unique/278922705473443?notif_t=page_new_likes
Rappare

2012-11-16 12:33
RK-Studio skrev:
fattar inte vad folk snackar om.. det är fan skitwack och inte hiphop nånstans xD haha, jävla idioter

Du tycker det, ja.. det är din åsikt och den har du rätt till.. men det är inte dagens sanning.
Det är skillnad på att säga att något ÄR och att man TYCKER att något är.
När en person börjar prata/skriva om t.ex. musik som att denne bestämmer vad som är vad och får det att låta som en allmänt vedertagen sanning så tycker i alla fall jag att det börjar bli lite barnsligt.

Unizzl:
Jag tyckte det lät bra.
BKMN - Triple A. Minus
Producent

2012-11-21 12:15
Du får tycka att vikingarna är hiphop om du vill det men det gör det inte till hiphop utan det förblir dansband.. man kan inte tycka sig till allt, idiot! Det är tack vare såna som dig att intelligent design lärs ut i skolor eftersom man tror att åsikter är allt!

MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement!
Boom bap lives!

2012-11-21 14:12
Stå på dig RK- jag förstår vad du menar och håller med dig , sen självklart får folk tycka vad dom vill ... detta är inte hur jag definierar hip hop men det är väll upp till betraktarens ... eh öron? pz

2012-12-04 15:17
Haha RK-Studio. Gå o häng dig nånstans. Ingen vill ha dig här. Din horunge.
Producent

2012-12-04 19:34
Haha RK-Studio. Gå o häng dig nånstans. Ingen vill ha dig här. Din horunge.
I dont have to die, to go to heaven.
Producent

2012-12-07 23:33
Härliga kommentarer av personer som inte har något vettigt att komma med. Folk som säkerligen associerar Justin Bieber med hiphop också.
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement!
Boom bap lives!
Rappare

2013-03-16 09:03
RK-Studio:
Ok. Allt går att dra till extremer. Jag skulle aldrig säga att Vikingarna är hip-hop, inte heller Justin Bieber. Jag sätter också gränser, men däremot så skriver jag inte kommentarer som "fattar inte vad folk snackar om.. det är fan skitwack och inte hiphop nånstans xD haha, jävla idioter" när jag vill dela mina åsikter.

Det jag motsatte mig var inte din åsikt och inte heller din rätt att uttrycka den, utan snarare sättet på vilket du gör det. Det jag menade med min kommentar var att även om du inte gillar det och anser att det verkligen inte är hiphop så behöver du ju kanske inte formulera dig på ett sådant sätt som du gjorde.

Slutligen: Jag har då verkligen ingenting att göra med det faktum att "intelligent design" lärs ut i en del skolor, det kan jag försäkra dig om. ;)

Fridens!
BKMN - Triple A. Minus