I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] sensationella beats

Vår Hiphop - Beats

   
Producent

2013-01-03 05:17

[Säljes] sensationella beats

Mina vänner,
Jag har för ett tag sen öppnat upp min hemsida där jag har mina beats. Det har gått riktigt bra hittils, har fått mycket uppmärksamhet från rappare i USA och Kanada på senaste tiden och jag hoppas att det kommer fortsätta. Kommer att efterhand släppa nya beats varje vecka.

Det är stora projekt för mig att göra dom här beatsen, det tar tid att sitta och programmera trummor, spela syntar, basar, gitarrer, mixa osv. Jag vill leverera beats som låter grymt, därför är en riktig insats nödvändig. Men tid är pengar och jag KAN inte i princip ge bort beats för småpengar. Därför har ni alla nu möjligheten att få rättigheter att använda mina beats av mig så ni kan lägga dem på era mixtapes/albums/eps/youtube eller var ni vill så kan ni själva tjäna pengar(spotify, itunes, själa skivor osv) på de till olika gränser beroende på vilken licens ni vill ha.

Det är enkelt.

1. Gå in på min hemsida http://www.pentmo.com

2. Lyssna på beats, läs, prova att skriva, fundera

3. Välj de beats du diggar (tryck add)

4. Tryck på buy now för att avsluta köpet via paypal eller med konto/kreditkort och få din beställning levererad direkt via e-post.


Priserna just nu:
Non exclusive - 15 dollar (ca 100 kr) - du får en mp3 och rätten att ha beatet på skiva.
Standard: 40 dollar ( ca 260 kr) - du får en wav plus utökade rättigheter.
Premium: 80 dollar (ca. 520 kr) - du får stems plus ytterligare utökade rättigheter.
Exklusiva rättigheter - 100 dollar (ca. 650 kr) Du äger låten helt, men jag måste få cred.


Är du en rappare som aldrig släppt nått för och känner att du vill göra det? Då rekommenderar jag helt klart en Non exclusive licens. Det är allt du behöver, för priset av en biobiljett har du rätt att använda ett beat till att göra din egna låt

För er där ute som är lite mer seriösa funkar helt klart en standardlicens. Men den stora räven är egentligen Exklusiva rättigheter, dessa brukar ligga på runt 600 dollar för en producent med min erfarenhet. Men eftersom jag fortfarande är ny på internetscenen..


Hör av er till mig om ni undrar något!

Musikproducent

Lyssna och köp mina beats på http://www.pentmo.com