I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

break filmer..

Vår Hiphop - Breaking

2005-07-23 21:21

break filmer..

jag undrar vars man kan köpa break filmer inom eruropa (häslat sverige) så man inte behöver betala en massa frakt och tull och sånt skit...

Be brave

2005-07-24 01:25
mm men den har jag sett den e fet..
Be brave

2005-07-24 02:05
www.breakdance.dk
så kan det gå om inte haspen är på

2005-07-24 17:53
www.bboyworld.com new rawfootage..på forum
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2005-07-30 15:49
illa
Be brave

2005-08-03 23:43
men alltså nån som vet hur man kan få tag på typ breakdance the movie eller the freshes kids..typ lite old school :D
Be brave

2005-08-04 00:59
Breakin' collection

www.mgm.com
Bronx

2005-08-06 12:02
Ja, shit.. film är absolut no-no; man vill väl inte vara en biter. Samma gäller jams egentligen, så länge du inte kollar på någon som breakar på jam är allt lungt. Det allra säkraste är om alla har ögonbindel på sig på jams, då skulle biting inte vara ett problem längre.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man

2005-08-06 14:47
hehe..men ser ju på fil för att få inspera tison och old school filmer ser man därför man ska veta hur b-boyingen utväklades annars e man ingen riktig typcker jag jalla fall..och jag som bor i den illa lilla staden luleå har man ju inte att för många insperatisons källor...
Be brave

2005-08-07 11:22
äh fan alla baitar.. Hade jag kunnat så hade jag haft en video på under träningarna.
"shut up before i put you back up in high heels"<br>

2005-08-18 13:33
Ja, shit.. film är absolut no-no; man vill väl inte vara en biter. Samma gäller jams egentligen, så länge du inte kollar på någon som breakar på jam är allt lungt. Det allra säkraste är om alla har ögonbindel på sig på jams, då skulle biting inte vara ett problem längre.

HAHAHAHAHA dog av skratt när jag läste den asså
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA den va fan bra aHAHAHAHAHAHAH

lr hur får man inte ens kolla på film längre lr!!! HAHAHAHAHAHA

tittar man på andra breakare och får inspration e man baitare breakar man helt på egen hand helt ensam e man smaklös och har inte fatta att breakdance handla om gemenskap

Brekar man och får betalning e man sellout och säljer sig själv och breakdance
ställer man upp gratis e man dum och blåst och nedvärdera Breakdance.

asså folk här på Break tråden har så mycket åsikte och tycke men ingen vet nåntin av va de talar omegentlige, de här gäller typ 90 % av alla som skriver i trådarna.

fan vilka snorungar asså, man börja undra om folk breakar i en gympa sal hela dagran sen kommer de o sätter sig framför whoa för att snacka om som e rätt o fel och hur kunniga de e.
B.Boy 4 life

2005-08-18 17:35
ok jag tror att alla har en ensam åsikt av vad man tycker det är bara så att du svarar på allas åsikter o får skiten på dig av alla sedan påstår du att alla andra e dumma i huvudet osv lägg dig bara inte i vad andra tycker istället? ok du tycker säkert att jag lägger mig i här nu men det e bara för att du förstör alla trådarna med ditt privat liv som om någon bryr sig?..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2005-08-18 18:02
Timon_B

så du menar att jag har pratat om privat liv iden här tråden...då bode du lära dig läsa eller helt enkelt läsa genom mitt inlägg engång till.

o jag har aldrig sagt att folk inte har rätt till sin åsikt...asså herregud folk läser ens inlägg o tolkar den precis som de vill och svara på den.

shit vilka tröga människor.
B.Boy 4 life

2005-08-18 18:14
eru2
Be brave

2005-08-21 22:59
okej men en sak är sant du börjar gå mig på nerverna säkert är det fler som stör sig på ditt predikande..

2005-08-22 10:05
Timon_B

blir du lessen i ögat nu...naaaa
B.Boy 4 life

2005-08-22 14:51
inget men kan se på internet utan att ladda ner???

ORKA ladda ner massa skiit

PeaCe! (k)
ôWho0sA

2005-09-19 14:27
aa du vet, jätte. Du gillar den repliken va? Du har typ dratt den några grr nu? Hakat upp dig på den? För liten hjärnkapacitet för att komma på nya saker?

2007-07-23 19:53
You got served? Det är väl en dans film? (:
Shit, jag måste verkligen sluta låtsas som det regnar.

2007-07-24 15:18
Raven, my man !
Nästa gång jag ser någon bita nå´t ur en film ska jag sparka han i huvet, fett mannen. Är jag lika tuff som Lilou då ? Du får hjälpa mig att vara mer street nu, haha ..
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams