powerequalsstile: Jag skulle vilja veta varfor Alex far gora buisness pa WHOA utan att betala nagot? I vanliga fall nar man ska salja nagot satter man in annonser och dessa kostar da naturligtvis. det ar ju inte sa att han gynnar Breakin kulturen pa nagot satt, utan han ser ju bara om sitt eget hus. Jag vet att manga av er darute haller med mig! powerequalsstile: djas; du kan vara lugn, gratis jobbar han verkligen inte. Jag ar medveten om att det ar precis detta som han, tillsammans med nagra andra 40-aringar i Sverige, vill fa oss ungdomar att tro att "det gar jamt upp", "vi har inte tjanat ett skit pa det", " vi gor det "for the love of the game"", vilket bara ar logn (osant). Det ar en forolampning mot oss unga och jag tror att de flesta ar medvetna om det, men latsas som ingenting: "for tank om, ve och fasa(!), inte Alex "barmhartigar" (=kastar nagra smulor at oss) sig over oss 2006! Vem ska da anordna SM?!. Hjalp!" Ungdomar ar en mycket tacksam kategori i ett sadant har sammanhang: man alskar sin kultur och man blir overlycklig nar nagon fixar ett jam eller liknande, utan att ifragasattta. Jag menar inte alls att man ska arbeta gratis, men jag gillar inte att Alex ihop med ett par tre andra "gamlingar" haller varandra om ryggen och sa fort en ung kille forsoker arrangera nagot sa baktalas det hit och dit om att det inte blev sa lyckat. Hur mycket tror du att varje dvd kostar Alex, 10 kr ung.? Hur mycket saljer han den for? "Ej over 150." Oj vad snallt! Tack Alex! Hur manga till sadana har produkter har han till salu? Figure out the profit yourself!!! Tror du att han betalar skatt for det har? Det har ar en suveran marknad! Det enda trakiga ar att en trebarns-pappa har kommit pa det istallet for nagon ung breakare. Det har ar en uppmaning inte bara till er utan till mig ocksa: Det ar dags for oss unga att inte dissa oss sjalva. Det ar klart att ett par killar skulle kunna ga ihop och anordna SM och annat. Kom igen, "It's time for the new school". Tank pa detta. Var inte lattlurade! Peace out
"But thats like.. ur opinion man"