I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur bra måste man vara för att få vara med och Jama

Vår Hiphop - Breaking

2006-10-16 10:39

Hur bra måste man vara för att få vara med och Jama

Undrar hur bra måste man egentligen va, för att få utmana andra, jag å mina tre polare e sugna på att jama..

Take care // natta

2006-10-16 10:54
hehe det beror ju på hur bra era motstånare är =)
pssshh

2006-10-16 15:55

man ska inte tänka hur bra måste jag vara man ska ba köra o ha kul lixom ja va o tävlade när ja inte ens kunde alla fundations heheh man lär sej bättre på de sättet de e bara o köra o ha skoj du kmr inte tänka så du kmr ba köra o battla vem som helst man vänjer sej bara man har skoj :D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-16 21:36
Du måste vinna BOTY 3 år irad med ditt crew innan ni får jama. Lär er lite "You got served" tricks också, alla kickar sånt på jams.

Lycka till / POKEDiP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-16 22:56
naw, vad sött :)

när man känner sig någolunda säker på sin grej, helt enkelt?
Delam tange barat

2006-10-17 01:58
Tillräckligt bra för att vàga vara med...typ
Pippi for President!!!

2006-11-28 16:32
testa så får du se
 Boogie Down BUSH

2006-11-28 16:37

Undrar hur bra måste man egentligen va, för att få utmana andra,
Du märkar nog hur bra du måste vara när du möter en motståndare, det är nog inget man kan säga i förväg. In i ringen och testa. Nej ni behöver inte vara bra för att jamma, det är bara släppa loss och uttrycka sig själv genom ...

IN the circle.

Breakare

2006-11-30 10:36

shit same bara du vill visa dina skillz win ore loose spelar ingen roll det e kul ;)

HERB, bust a cap in yo ass