I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ang. SM 2006

Vår Hiphop - Breaking

   

2006-11-09 00:16

ang. SM 2006

aiight soft att ni styr upp den...förstår det där me att man inte ska komma undan utan battle...för vi i U.D.C hade tyckt likadant som er...

men angående dommare...TA DET HÄR INTE SOM EN DISS NU MEN...vi U.D.C anser att SM är en viktig tävling o ska inte få dömmas av vemsomhelst...jag tror att jag snackar för AALLA seriösa b-boys/b-girls runt om i sverige nu...ska inte SM få dömmas av nån som har erfarenhet?..någon som har vunnit nåt?..åstadkommit nåt?..ja även kanske vunnit själva SM?..VI i U.D.C vill inte dömmas av nån som inte har vunnit nåt..som inte äns vunnit SM för...som sagt jag förstår värkligen varför ni vill gö den o att ni äns tar tag i det props för det...MEN bara för att ni inte har cash o fixa dommare så ska vi andra ta det....
Tänk er själva att vinner SM..halv år efter någon vem som helst tidning,jobb...frågar.jaha e du svensk mästare i b-boying..villka dömde..villka e dom...ääh vad ska man svara då...ja vill bli dömd av nån som har nåt i  bagaget till en sån viktig tävling

tycker att ni ska vänta med det..2-3 mån när ni har fixat upp budgeten..o då köra SM 2006..tycker inte att det spelar roll om ni gör den i början av nästa år..ser ingen skillnad..ni ska ju ta ut SM vinnare för "2006" ingen kommer undan med nåt då...eller har jag fel...

Som ja sa tidigare VI tar den här tävlingen seriöst ja vet inte ni andra men U.D.C gör det...
NI har möjligheten att gö det här rättvis...

Inga dåliga tankar eller nåt sånt skit har vi,säger bara vad vi anser ÄR RÄTTVIS...

Aiight..peace Chico U.D.C