tyvärr inget TIME2BATTLE i år. jag har för mycket att göra+ malmöfestivalen har en ny ledning som vill inrikta sig på andra andra saker. däremot rekomenderar jag starkt vitabergsparken i stockholm den 15-16 augusti. där kommer 2EASY att som vanligt fixa bra battles o shower. han kommer att lägga ut infon snarast. ni som tycker att TIME2BATTLE ska vara med på malmöfestivalen nästa år kan ju maila till dem. förra året hade vi: host. adl (malmö)blacknuss allstars dj. ben(france) dj Jamone(malmö/sthlm ghostcrew) dommare. freeze(gtg/sthlm ghostcrew) mario( ibe. zulu kings) chicco (ita) inbjudna shower: slowmotion phax(gtg), funky4brothers(sthlm), funk fellows(ge), floor burnin(nl) mm en 1mot1 bgirl battle, 1mot1 poppinbattle. 2mot2 breakbattle och 4mot4 breakbattle+ workshops under årens lopp (sedan 2001)har grupper som tex style elements (usa), street masters(usa), top9(rys), submission(est), vagabond(france), pokemon(france), prodject seoul (korea), flying steps (ge), movesperminute(se), flomo(fi), mm mm. varit med antingen som shower dommare eller tävlande. jag har inte nämnt alla scandinaviska grupper som också varit på tävlingen, men det är de flesta. jag hoppas att komma igen nästa år, men för det ska låta sig göras så behöver jag er uppbackning. tack på förhand. renegade
bboy since -83, renegade since -84, dj since 85. one man army crew, freakin 40´s crew