I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Breakshow med elever

Vår Hiphop - Breaking

2009-06-03 00:03

Breakshow med elever

Zup bboys!

Här är en show med mina elever efter en workshop nere i Polen för ett tag sen. Killarna har endast kört i 2 år och visar stor vilja att lära sig nya combos och flava. Ge gärna lite konstruktiv feedback som jag kan föra vidare.

Keep the movement rollin/Cypher1

2 cool 4 newschool

2009-06-03 10:52
HAHAHA, frammåtvolterna gjorde min dag..

snygga swipes!
RICOSTJÄRT ROCKÄRS

2009-06-03 12:29
om de är dina elever borde du lära dem att inte BITA....

peace out
De La KingS

2009-06-03 14:31
Train ALOT more innan dem visar sig

2009-06-03 22:35
snacka om jerpe volt

Peace

2009-06-03 23:11
Jerpe volt? Det bboy shorty (andra killen som gör volt) försöker göra är en sträckt framåtvolt, han sätter den mycket bättre nu än i klippet.

ChipRoc_LM

Hur länge tycker du man ska vänta innan man visar upp sig? Jag tycker att man ska ut och sprida kulturen så fort man själv börjar förstå sig på den och kan lite foundation.

B_boy_skills, naturligvis försöker jag lära dom att inte bita, det är en av de första sakerna jag går igenom innan jag har en klass.

Kom ihåg, alla ser kulturen ur olika synsätt.
One love/C1
2 cool 4 newschool

2009-06-04 00:05
cypher1 P28

hahaha
De La KingS

2009-06-04 00:42
Haha, sköna suicide vid 1:30 xD
No way crew

2009-06-04 19:36
Man ser att dom försöker o det är grymt props på det.!
lite mer träning dock innnan man gör en show lr försöker sej på en som e svår dom kunde ha gjort en show till deras nivå då tror jag nog dom hade dansat mycke bättre.!

o en grej till alla ser kulturen olika men i längden så är den samma

Love unity hiphop and peace.!!
The ReaLDeaL Family
HipHop Akademien Göteborg
The Original VästKust RockerZ The Choosen one's

2009-06-07 17:59
hur många ggr tränar dina elever i veckan?
some incredible shit

2009-06-14 17:11
Ofan volterna va juuu so underbara !! :D

jag vill verkligen komma po ngt positivt att seja , men shit dom lika yra hons som leta mat framfor fett massa folk .. holler med Shoot2kill , en show po deras nivo och inte extream crews .

Renegade trenade oss 2 veckor (summer camp) haha :) o vi kunde inte mer en en baby freze o ngn handstand men de va veldigt mkt bettren detta

Du som satt ihop showen?

Best off luck in the future doe !
Zegaaa ^^

2009-07-19 12:52
bboy_dave

De tränar 3-4 gånger i veckan och utöver det ett par gånger på gym per vecka också.

Peace and Love/C1
2 cool 4 newschool

2009-07-19 12:56
bra för bara kört 2 år,resultaten är ej viktigast,det jag ser i videon är utstrålningen från killarna att dom verkligen vill dansa och lära sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-19 16:13
kul att dom kör
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2009-07-27 11:09

Vilka "bita" dem?! Gamblers? Dem e ju miltals ifr. ändå.

pz
Tävla mot dig själv, o slipp avundsjuka o att bli knäckt...

2009-07-29 03:39
visst att man vill sprida kulturen etc.
men om det ska se ut såhär så kan vi lika gärna ha denna snubben till att sprida kulturen

http://www.youtube.com/watch?v=czCl_2OpU1s&feature=fvw

lr denna

http://www.youtube.com/watch?v=AmGPgqZVHGE&feature=channel

ändå starkt att killarna försöker, det ska vi inte sticka under stolen med. men shit pommes frites. hans försök till windmill lr deras försök till handspin.. + att om man har en uppvisning borde man kanske vara lite mer strukturerade och inte vera helt "lost in space" typ

aja, props till grabbarna, dom kanske inte har så jävla mkt skillz men shit dom har nog mest ballz i hela världen !

pz !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-31 02:43
Hahaha Cypher1