I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Träningar i Stockholm!!!!!

Vår Hiphop - Breaking

   

2010-02-20 14:38

Träningar i Stockholm!!!!!

Ok alla seriösa och oseriösa.... så här ligger det till...

Jag var på Lava och snackade igår och detta bestämdes.

Popshop som är mellan 19-21 på tisdagar på Lava är alla välkomna till, poppare som breakare, nybörjare som avancerare (även rostiga breakers, ALLA). Det är musiken som är skillnaden plus att vi får dela på allt space som finns så alla får plats. Popparna brukar vara så många så det är i gamla Lava och då kan man ev få var på övervåningen som i somras, där det finns trägolv!

Funkshop på torsdagar 19-21 på Lava (som jag har reklamat för) är till för alla också, bara att musiken kommer vara breaks och funk. Alla är hjärtligt välkomna!

Sedan har vi varannan söndag en Megashop då gamla Lava kommer vara öppet från 12:00-18:00 så ni som är uppe med tuppen kan komma tidigt om ni känner för det (och bakisgänget kommer lite senare). Det är en blandad träning men det finns mycket plats så musiken kommer bytas. Vi kan förmodligen vara på övervåningen då också. Det kommer vara varannan söndag, vissa gånger två söndagar i rad och det är dessa datum som gäller: 28/2, 14/3, 28/3, 4/4 (två söndagar i rad alltså), 18/4, 2/5, 16/5 och 30/5.
Efter 30/5 så kommer planeringen för sommarträningen för Lava och det var jäkligt nice förra sommaren vad jag kommer ihåg iaf.

Jag tycker det är nice med olika folk som tränar. Det är bra inspiration så kom och träna alla som vill. Alla lär varandra och av varandra. Each ine teach one!

När det är stengolvet vi kör på kommer vi sätta in mattor eftersom många breakers inte gillar det golvet, som tenderar att bli lite halt. De ska eventuellt köpa in nya mattor så har förslag på en specifik matta så hojta...Vi ska använda en som finns redan men det kommer förhoppningsvis fler inom kort.

OCH ALLT ÄR GRAAAATIIIIIIIIS!!!! Ni behöver inte göra ett skit förutom att komma dit!

Megashop: tis och tor 19:15-22:00 Lava
sön:14-18 studio 3, våning 3 ingång Stadsteatern
Alla tar med sig egen musik