I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

JAM I HALMSTAD

Vår Hiphop - Breaking

   

2010-09-14 22:15

JAM I HALMSTAD

Goodmorgon sverige och alla andra länder. :)


Nu är det tänkt att ha ett nytt jam i halmstad. (6 november) lördag.
Men jag vet att det ligger ganska tätt inpå SM den 28 november.
Jag undrar hur stort är intresset för alla bboys och bgirls i skandinavium.?
Det kommer finnas hamburgare att köpa på plats för en billig peng, så alla kan äta om dem känner för det hehe..
Det är en fet lokal och det lär bli en fet kännsla.
Har inte tänkt mig massa dyra domare, jag känner att vi har tillräckligt bra i sverige som kan sitta i domarsitsen och att istället för å betala massa dyra pengar för dommare så kan man utnyttja dem pengarna t.ex pris pengar eller som sagt köpa in lite mat (hamburgare) så alla kan ha det trevligt istället.
Sovplats skall oxå finnas för alla. (Gympasal) elr vad det nu blir.
Deltagarna skall inte behöva betal inträde, men tyvärr måste alla andra göra det 100 kr. Lokal och allt annat skall betalas.

Det är tänkt lördag 6 november kl 14:00 - 20:00 sen får alla utrymma lokalen och komma tillbax kl 21:00 efterfesten som varar till kl 02:00. men för att komma in då så måste alla ha med sig legitimation.


Om det nu är så att inte många grupper kan delta så kan vi inte fixa detta föräns februare.


Har tänkt mig 3 mot 3
10 000 svenska kr första pris

Jag måste veta hur många som kommer delta i dethär så att man får anmälas sig senast måndagen 20 september. Jag ser detta som en uppvärmning inför SM ;)

kontakt: kastriot
telefon: 0735-808089


SKIT I FELSTAVNING bara ni förstår PEACE