I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Graffiti affärer i krakow

Vår Hiphop - Graffiti

2004-08-09 13:51

Graffiti affärer i krakow

Vet någon om det finns några graff affärer i krakow i polen, skriv gärna adressen och eventuell vägbeskrivning :)

Jag undrar även över hur mycket burkar kostar, och om det e värt att köpa burkar där o sen ta med dom till sverige. Om det finns någon affär som har en hemsida så är jag också intresserad : )

F*ck the goverments b*llsh*t and lies use your mid dont be blinded see the reality of our existense!

2004-08-09 14:07
det är billigare än i Sverige iaf...i warsaw har dom allt från riktigt billigt till svensk kvalite att välja på också så det är jävligt schysst.

burkar kostar mellan 10-ca 30kr.
Graffiti is so last year dude!

2004-08-09 19:51
jag har själv vart i den...det är ju ett jävligt stort torg i krakow med en stor fin katedral bredvid och sedan finns många gator...då skall du leta efter en gata med en skate butik som går från torget! sedan går man in i skate butiken och sedan upp för en trapp..där e krakows 13 kvadrats graff shop...inget stort utbud men det duger! fler fråogor..?
Like I live my life, do you live yours?

2004-08-10 20:47
tack för tipsen hare soft o njut av sommaren!
F*ck the goverments b*llsh*t and lies use your mid dont be blinded see the reality of our existense!

2004-08-10 23:31
ved i polen koster en spray 28 danske kr men ved ikk om det hjalp...

2004-08-10 23:35
heh jag köpte montana hardcore 400 ml chrom för 14 polska = ca 28 kronor så ni vet
WWW.PHOTOSHOP.NU

2004-08-11 07:22
priserna är såhär rätt exakt:

dupli:5-6zl
multona:8-10zl
hitcolor:10zl
montana original:13zl
belton molotow: 16zl
burner chrome 600ml: 20zl

det är väl det viktigaste att veta....caps 1zl.

2004-08-11 16:14
Som någon sa så går du upp på en gata från torget.

Den mellan torget och en stor entre in till gamla stan (I vilken det alltid satt några gatumusikaneter). Om du står på torget så har du en stor byggnad i mitten och en vit kyrka i ena hörnet. står du vid kyrkan så går du till det andra hörnet på samma sida av den stora byggnaden. Går snett upp till höger och tittar åt vänster efter cans och skejt prylar i ett skyltfönster..

Nog så noga jag kan beskriva, har ingen adress eller så.
checkcheck:

T-ink.se & art4food.org

2004-08-11 19:29
Det går även rykten om att det finns t-shirts med lejon där, Men det är bara något jag hört. Utbudet är halvtaskigt, montana hardcore fanns det hyffsat utav men molotovs existerade bara i fåtal (typ 7-8 burkar)
Pack! Pack! Pack!

2004-08-13 08:55
hört att det finns mongon i polen men det e bar vad jag har hört så det e inte säkert
DRUM ´n´ BASS IN YA FACE... DODILIDOOO