I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-09-24 00:56

Sydney 4me

can någon ngn soft graff butik i sydney eller längs öst kusten i australien? skicka ngn länk eller address till mig eller adda i forumet. peace

dreamers eat pussy

2005-09-24 12:07
www.nextlevelrecords.com har inte burkar men annat. Hip hop butik.
Mitre 10, glömt adressen, fråga på next level. Järnaffär.
567, adressen: 567 king street i newtown. Graffitibutik.
BTX i newtown. Vet jag inte mycket om, har "graffitiburkar" i alla fall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2005-09-24 12:17
Fråga i forumen på www.ozhiphop.com
That was bullshit, I'd never say no bullshit like that... Glad I don't live none of that bullshit, that shit is absolutely bullshit!
Bullshit.

2005-09-25 10:20
Finns det någon laglig vägg någonstans i sidney?
Rastaman vibrations, yeah!

2005-09-25 13:05
Lagliga & lagliga. Vet inte riktigt hur det står till, men det finns en massa tvärlugna. Det finns ju faktiskt strax vid t.ex. Bondi beach. Sen finns det delar av stan som är fulla med murals, hellätt att få en vägg att måla där som får sitta länge också. Fast då är det hög klass du har att jämföras med. Man ser förresten murals lite här & var igenom hela stan, så hittar du en schysst företagsvägg nånstans, testa att fråga om lov. Folk har en lugnare attityd emot graffiti därnere.

Men jag minns inte riktigt. Testa länken han skrev & hör efter med grabbarna där själva. Undrar om dom är så förtjusta i frågor om lagligt bara. Fråga runt när du kommer dit, målare är mycket öppnare där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-08 00:18
Förlåt att jag går oftopic, men är det ingen som vet någon schysst hiphop affär med billiga hiphop kläder eller basket Jerseys? Skulle va schysst att veta en bra affär där man kan skaffa cans också. Ha det bra!
Rastaman vibrations, yeah!

2005-11-08 01:03
Burkar är ju nämnt, kläder vete fan,jag har glömt namnen.