I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tryck klistermärken i Malmö.

Vår Hiphop - Graffiti

   

2006-05-09 18:01

Tryck klistermärken i Malmö.


Kommer någon gång mellan den 18e och 29e Maj att trycka klistermärken i Malmö. Det är Screentryck det handlar om och det är svart färg på vita ark.

Pappret som används är samma som de flesta använder, akayism, klisterpeter osv, dvs jävligt bra och hårt sittande grejer avsett för utomhusbruk.

Hur som helst så erbjuder jag någon att förfoga över 1 st A4 på arket vi trycker. Vi kommer att trycka 400 ark vilket alltså blir 400 A4 med ditt motiv . Om man väljer att göra ett stort klistermärke eller 4 små eller 8 ännu mindre bryr jag mig inte om.

Väljer man att ha 4 stycken klistermärken på A4:at blir det alltså 1600 hyffsat stora klistermärken.

Och priset? 2000:-

Det här är en engångsföreteelse och ingen affärsverksamhet som varar så passa på om du vill ha klisterlappar snabbt.

Och det här gäller Malmö, jag skickar inget. Hämta kan man dock göra om man råkar bo någon annanstans.

För mer info:
[email protected]
eller privata meddelanden här på whoa.


cyklist.