I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad skulle du göra??

Vår Hiphop - Graffiti

2006-07-22 01:28

vad skulle du göra??

vad skulle du göra om någon kommer fram till dig när du målar??
vill helst ha seriösa svar...

2006-07-22 01:31
Jag står kvar o fortsätter bara det inte e civvare eller en snut, Annars, om dom tar tag i mig ger jag en smäll och springer. Jag står kvar så länge jag kan.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-07-22 04:26
hmms varför söka mer uppmärksamhet genom att slå gubben/kärringen en vad du får när du målar, klart som fan du ringer ainazis om du slår dom :S nöttskall

2006-07-22 04:26
"Klart som fan "dom" ringer " =) puss

2006-07-22 04:55
själv hade jag hoppat på en katt sen stått på händer ett par gånger sen grävt ett hål som jag skule kunna gömma mig i i c:a 2-3 dar sen hade jag jag gått till polisen och erkänt mitt dåd och tatt självmord i brist på annat....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-22 05:01
skulle säga hej på dig surgubbe om de e en grinskalle !!

2006-07-22 05:03
varolig trapphus va nyss:)
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-07-22 05:04
klart så alla kan ha roligt på Whoa

2006-07-22 05:04
Självklart:D

2006-07-22 08:36
Skulle först ha lugnat ner situationen , och om inte det skulle hjälpa skulle jag bli tvungen att använda det tunga artilleriet !
Randomz ?

2006-07-22 10:48
Jag hade kromat dom!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-22 11:41
varför alla vara så mycket coolare än mig?..
jag skulle lagt benen på ryggen och sprungit!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2006-07-22 12:24
Beror på vem som kommer sist avvakta jag då kom det fram en snubbe som var sjysst och tog upp en can och drog lite tags själv :P han hadde hört skramlet av burkar. Om snuten/väktare kommer lubbar jag iväg fort som fan men om det kommer en civil person så kollar jag vad han gör springer han mot mej lubbar jag iväg om han går förbi fortsätter jag :)

2006-07-22 13:16
Färgblind P0 kan inte alltid vara så himla smart att invänta civila personer med.. åkte fast för 2 civila väktare.. de hade tydligen suttit i skogen med kikare och kollat på mig och min vän. när vi kände oss klara gick vi därifrån och en tjej och en kille kommer gående i vanlig takt mot oss. och den ena ställer frågan "vet någon av er vad klockan är?" dumma som vi är, men helt ovetandes rotar vi i fickorna för att vara vänliga. och precis då griper dom tag i oss och säger "ni är gripna för skadegörelse" så det bästa är nog att ta de säkra för det osäkra tror jag nog.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2006-07-22 13:18
Springa eller stanna och måla klart, beror på hur långt man har kvar på piecen och hur personen/personerna ser ut.
Ride 13"s y que?

2006-07-24 20:03
Springa tror jag, om man är på ett säkert ställe där inte polisen är mycket och de inte är så mycket kvar skulle jag kört klart, men som magnetism sa, bättre med det säkra före det osäkra !

2006-07-24 23:52
WHOA är ett jävla fitt ställe där alla som inte orkar dra ut o malå sätter sig och beskriver hur mycket bättre dom är en alla andra..
o jag de är en massa fucking stav fel men om du inte kan läsa skite så läs de fan inte..
Don't blame me, blame society!

2006-07-25 11:55
De bros på...
Oh baby, baby I'll get down on my knees for you!

2006-07-25 18:16
man bjuder på en påse å en kråmslatt å säger -spruta i påsen, sen andas du in.

2006-07-25 18:27
Terrornacka ska P11 säga.. jag säger så här gå ut och gör WC's eller gör en fet burner mitt i din stad på dagen så får vi se vem som knasar =)

2006-07-28 00:00
jag skulle springa hem och tröstäta om det blev knas, mitt gosedjur "ralf" som är en söndersliten sköldpadda brukar trösta mig i svåra situatuioner, sätter mig alltid under sängen och gråter mig till sömns ...... en liten pojkes små barnsben är alltid såååååååå sååå såååå söta :)

2006-07-28 00:18
jihaad la den roligaste komentaren i whoas historia hahahaha

själv hade jag hoppat på en katt sen stått på händer ett par gånger sen grävt ett hål som jag skule kunna gömma mig i i c:a 2-3 dar sen hade jag jag gått till polisen och erkänt mitt dåd och tatt självmord i brist på annat....
www.gbg031.se

2006-07-28 00:32
jag skulle nog dra fram kuken och börja jaga dom medans jag brölar som en älg på en motorväg..

2006-07-28 00:37
Om personen i fråga är kannibal som kommer traskandes, o du drar fram kuken, då går ju det hela snett så fort ordet "korv" dyker upp i hans hjärna..
Brutal fucking murder!

2006-07-28 00:38
men tänk om jag bara fejkar och håller en dildo fylld med senap där då?

2006-07-28 00:47
Jag skulle kolla ifall jag var bajsnödig om jag va det skulle jag gå hem å bajsa annars skulle jag stå kvar.

2006-07-28 00:49
eller det beror på vem det är, hade det varit en snut så hade jag sagt KOLLA EN DINOSAURIE! sen hade jag sprungit hem.

2006-07-28 01:38
nu dräller det in oseriösa svar från folk som vill ha uppmärksamhet och bevisa att dem är roligast.. varför inte satsa på att bli ståuppkomiker istället för att göra sig lustig på en hemsida? era "skämt" är ju nästan roliga!

2006-07-28 01:58
Det vanliga är att jag går därifrån som ingenting har hänt. Brukar aldrig vara så att jag fortsätter måla. Om jag ska måla i centrum går jag alltid ut runt 3..inte 4 eller 5..Så om det blir trubbel så är det inga problem att gå tillbaka senare å göra klart. Natti natti..

2006-07-28 02:11
jag brukar oftast bara gå ifrån, om det e någon som vill spela polis så kubbar jag bara, men det har alldrig varit nått större problem

2006-07-28 02:33
dra därifårån och komma tillbaka senare, varför i helvete skulle man nita någon?
SMÅLAND!

2006-07-28 02:37
bror på vem de e nån som slår te dig så chromar du han i ögonen, om nån springer o tjallar drar man bara där ifrån ett tag

2006-07-29 13:53
nazgul P0 what you see is not always what you get!

2006-07-30 03:05
Vi va och målade för ungefär 20 min sen så kom det en fetinglastbil i fullfart mot oss så vi sprang in i en skog i full fart och min kompis slog dit och fick ett hyffsat slamsigt köttsår på knät som gjorde så att han inte kunde gå, så fick jag bära hem han och ''plåstra om han'' * nu precis ringde en kompis med polisradion och sa att snuten var på väg med hundar o shiet så vi kom undan med nöd och näppe...
Det är så man ska göra om det knasar sig...
pis ut niggas

2006-07-30 05:04
om dom inte brukar våld mot en eller försöker ringa bängen är det väl lugnt, annars får man väl försvara sig såklart om inte killen i fråga är nån anabolastinn biff..
Tell them it's okay even though it's fucked.

2006-07-31 18:22
inte tjocka vandaler heller...