Arrangör
2006-10-21 14:15
Husby målat
Husby målat av Kal(Färgfyll), Dask(Chromefyll) och Akut(Chromefyll)
wtf... hoppas den e ny .. för dask har inte kört någe på ett bra ta :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kal'en va snygg
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Så mycket som dask har målat så borde han lära sig att hantera en jävla burk, det är ju sjukt asså.
bevakad
haha håller med, att han aldrig lär sig!
Kal var sköning. Äntligen lite framsteg...
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
Hur många målningar har Dask slängt upp nu??? Helt otroligt att snubben inte kan lära sig att skugga någorlunda rätt! Totalt Kaos! Får ont i huvudet av att kolla på hans prestationer.
allt va helt ok. sett mycket värre av målare som målat aktivt längre tid än dask levat typ. han gör nått iallafall
STHLMWALLS håller med Sjysst bakgrund på dask, men målningen i sig va keff Kal o Akut visar ifall stil :)
Hej bröder lyssna nu till min historia; En gång var jag en vacker prins, lyckligt som få. Min faders stolthet och min moders gloria...
sorgligt
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
torrabenet: aaaaa skitfet bakrund klart man håller med om det dioja owjod a fuck toys
fuck off
hela dasken va keff...inkl bakgrunden...
inte en enda grej av dom där såg bra ut tycker jag, undra när dom försvinner.. förpestar samhället fifan!
JAG HATAR EMOS!!
klagande idioter på whoa dygnet runt fan.. ska man säga bra att det körs eller?
Akut ser alltid bra ut. K-Liner fo life!
kalen va grym . nån som har bild på akuten den såg najs ut
hon gör sej av med alla som stammar ja inget kan slå svenska 2
propps till dasken. forsätt med ditt race ;)
HYLLA FYLLA!!!!!!!!!!
bevakad P22 fan vad ruttet, dom plockade ju våran station!!!
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
NAJS!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
alla var rätt shcysta akuten verkar niceast
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DASK gör hyfsat sköna D:n och A:n sen S och K är en annan femma på alla hans målning
FREE PARIS HILTON!
kal va feeet!
atention hoes!
Akuten så helt klart ut och vara fräschat! Men kal va rätt fräsch :)!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Akut va lätt skjysstast....
dask suger:P
såg ju ut som helvetet självt.. värre än att vakna upp brevid en proppmätt jävel!
akuten verkar riktigt frän!
prositprosit ??? PMS är väl inte så himla aktiva? Om du menar PMS under glansåren så har du nog fått något hårt i huvudet alternativt så är du 15år.
galen skugga på dask, ologisk inga propotioner (hur fan det än stavas)
hur kan man sitta och säga att kal'en ens är representabel? okej, den fulsnygga finsk-stilen är en 2006 trend, men det betyder inte att toypieces är snygga. det är ju skillnad på folk och folk..
fuck all you haters!
Jag kan inte förstå att folk tycker att AKUT:en är "blytung".
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Akut FTW
Proportioner är en kul grej.
Äsch heja dask föfan..
KAl ...var fin och enkel
http://farggladavaggar.bloggplatsen.se/