Bromsvätska !
Jag håller på att pilla ihop ett nice ink hemma.. Och jag vet att man kan ha bromsvätska i för bättre resultat. Men jag har inte hittat dot3 , hittar bara dot4 varianten. Vet någon var jag hittar dot3varianten ? Och även var jag hittar xylene ? Jättetacksam för svar ! Peace!
dot 3, 4 och 5 har jag dock hittat på OKQ8 . bless
"Wars do not make one great." - Yoda.
xylen finns på färgtema (har jag för mig..) i sthlm..(vid rådmansgatan t-bane stn)
din_mamma87 P19 Xylene finns på alla färgbutiker, man använder det för att spä ut färg med.
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
xylen, hmm de har man juh massor av på jobbet. alla ställen där man jobbar med färg till industrier, bilar och liknande har garanterat xylen. alla väl sorterade färg butiker har det. bromsvätska finns på de flesta macker som har "gör det själv" utbud, även ställe som mekonomen och liknande ställen.
.:Raiders of the lost fultjack:.
Sen bör det vara 100 % ig inte med massa koppar/silver pigment i finns det på färgtema?
Hundraprocentigt lär du inte få tag i .)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej jag har inte så bra koll men den starkaste som går att få tag på som privatpersson i stockholm .....
Fks
Du får nöja dig med 99% som alla andra människor
021021021 För det e ju jävligt ofta man använder sin flow att köra på trä och betong på
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
Hur mycket ska man ta av bromsvätska,xylen eller bensin om man ska ha i det i 1 liter ink? Kan man ha i allt eller blir det kefft tillsammans?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Var kan jag köpa dot3 ? Hittar inte det ngnstans , alla har dot4.. får anfall! -.-
men läs vad andra skriver så slipper vi 48 likadana frågor i en tråd
Ta jävligt lite bromsvätska.
mm alla säger jävligt lite,men hur mycket är jävligt lite,en tesked eller ?
allting kan va litet det beror på vilken mängd ink du har.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Allt kul är cancerframkallande, cancer är en del av livet.
Det fanns dot3 på biltema innan , men vet dock inte om det finns att köpa där längre..
yo hiphop r'n'b
men använd dot 4 då...vafan. spela roll... Om du vill ha nåt ännu nyttigare kan du ju slänga i lite aluminiumdamm i inket också. Pajjar garanterat lungorna om man råkas andas in det...! =)
Även Dot4 är korrosivt gentemot färg så det funkar nog.
det känns fett bra att man kan sitta vid datorn o få ett facit med allas tips o vägbeskrivningar på den perfekta blandningen... behöver inte lyfta röven förren morsan sarverar stuvade makaroner. tjänar ju dessutom in massor utav taggingtid vilket resulterar i feta props på mcdonalds i slutet av veckan. yeah
artcrime, jag skrev 1liter ink om du kan läsa?
Hur mycket ska man ta av bromsvätska,xylen eller bensin om man ska ha i det i 1 liter ink? Kan man ha i allt eller blir det kefft tillsammans? ärligt?
ha i allt? beror väl hur mkt av de varorna du sitter på..
Lainer Testa dig fram , ta mindre ist för mer ! Du kan ju alltid hälla på mer xylene / bromsvätska ifall du vill det senare Kan inte whoa börja tänka lite själva ? ;S
yo hiphop r'n'b
men blir lite förbannad när folk skriver "beror på hur mycket ink du har" när man har skrivit klart och tydligt 1liter,sen kan jag säga att jag skulle kunna göra allt det här själv men nu när vi lever i en värld där det finns nåt som heter whoa så kan man väl fråga folk som vet för att inte bränna 1 liter ink åt helvete ?
lainer. jag kan läsa men frågan är om jag har någon större lust att läsa allt du skriver jag blir lite "förbannad". men för att svara på din fråga vet ingen vad du vill ha för konsistens på ditt ink. du behöver inte blanda allt i en liter på en gång heller pröva dig fram med mindre doser så skall du nog se att du så småningom får ett ink som passar just dina behov.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
lainer Släng inte i mer än en halv deciliter xylén, helst mindre än så. Ifall du ska ha i bromsvätska så dra inte i mer än några stänk, för mycket gör mer skada än nytta.
Tackar tjackpsykosen
vad jag vet så är dot3 kasst, dot4 funktionellt
yoo
Jag som trodde de va tvärt om .. dot3 :S..
yo hiphop r'n'b
jag är ingen expert inom området, kan tilläggas.
yoo
Varför ha såpass lite xylen ? visst om man kör med inferno å sånnt blir det för tunn färg men om man kör med alkej borde det funka med 20-40% xylen
d'inferno och grogär inte riktigt ink, det är mkt "vattnigare" i konsistensen.. Men t.ex meto profiline är mer tjock , den behöver inte kokas . det är bara att ösa på med vad man nu vill ;)..
yo hiphop r'n'b
D'inferno och Grog är narvsvärta.