I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-05-23 19:22

inte kul...

har nu torskat sammanlagt 7ggr på beloppet av 2 månader senast idag...
då berättade csg att dom hade förföljt mej varje dag i flera veckor och att dom visste precis vad jag drog för nåt och vart jag brukar vara nånstans..

dessa csgare var inga vanliga dom hade specialliserat sig på just graff och visste verkligen vart man kunde hitta alla graffare, detta trodde inte jag på först men sen började jag fråga dom hur vissa såg ut och fick en exsakt beskrivning av hur dom såg ut och vart dom brukade hänga...dom spårade även vissa som brukar åka ner till malmö och andra ställen och följa efter dom för att aresstera... dom visste graffarnas riktiga namn, alla hade whoa och visste vilka som var toys och inte


nu till poängen>>dom frågade hur många dom trodde jobbade på csg då svarade jag... kanske 200 pers nåt sånt men där hade jag fel dom SA att dom var över 2000 och det ökade varje dag!

detta är inte nå kul för oss som bor i stockholms områdena eller vad tycker ni???

aja, nu sitter man här med en bruten handled och böter upp över öronen...

peace!

i like to smoke da ducsh stuff.