I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

knas historier

Vår Hiphop - Graffiti

   

2007-08-16 02:49

knas historier

ja de va ju ett ta sen man fick höra lite knas historier så ni kan väl langa era om ni har.. kan ju börja med en.....

jag och en polare står å målar på ett ställe medans min andra polare är lite längre bort å typ pinkar lr nått i en skog.. så iaf när vi står och målar så ser vi nån stor kille (läskig) komma mot oss i fullfart å skriker att vi ska komma typ.. men de har man ju ingen lust med så vi springer allt vad vi kan så när vi kommer till skogen ddär min andra polare står å typ pissar så slänger vi in burkarna som då råkar träffa min polare hehe.. ja då fattar väl han på nått vänster att de e knas och springer han me, men de vet inte jag så när jag tittar bak efter ett tag så ser jag en person som kutar rätt snabbt efter mej och får väl en rätt skrajjsen min å axar ännu mer men han som är efter mej är ju min polare men jag har rätt taskig syn så ja ser inte de.. så när han ser min min å att ja sedan axar ännu mer axar ju självklart han med haha så vi spriner så där ett tag tills ja märker att de va min polare.. måste ju sett rätt dumt ut..

Mikael Söderlund made me..