I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Blir så jääääääääääävla förbannad!

Vår Hiphop - Graffiti

   

2007-10-03 10:14

Blir så jääääääääääävla förbannad!

Idag natt smet jag ut och riskerade min död på att ramla ner 3 meter och landa på en sittgräsklippare och järnrör osv (kl 2).
Sen gick jag typ en mil för att hämta cannorna, det var fett creepy typ mitt inne i mörka skogen. Sen gick jag med cannorna typ en mil tillbaks och piecade konsum, det var fett jävla knas hela tiden kom det bilar och tillochmed några som gick. Jag körde klart den och tagade ner resten av fittkonsum. Idag gick jag upp tidigt för att fota den, och lik förbaskat har dom sanerat bort den!!!! Saneringskillen satt fan i sin äckliga vita bil och snacka i telefonen. FAN JAG BLIR FETT SUR! Riskerade fett mycket på den här piecen och den var jävligt stor och det blev fan bra också. Är det nått nytt i sverige asså hur fan kan dom sanera så snabbt.

Jag ska fan gå tid i natt också och köra en likadan (om cannorna räcker nu ?) och skriva ett citat brevid typ:
- Låt stå, jag pallar fan inte göra om det
eller..
- Sanera bort det?, men då måste jag göra om det igen!

Aja jag är ingen jävel på citat och sånt men ändå...

Vafan tycker ni att man ska göra, ska man bara fortsätta måla på samma ställe för att kämpa liksom, eller ska man bara lägga ner?

Och ja, hela texten är ju en fråga isäg..