I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-10-19 17:39

pallar inte att lasa hela traden. men det ar riktigt risigt att det inte gar att ta en paus och mala pa en lugn plats langre.

kan passa pa att tillagga att det enligt mig inte ar vart att mala pa tidigare sakra platser. blev i somras jagad genom skogen i utkanten av stockholm, hade tur och kom undan med farg och allt med det ar fan inte skoj. blev aven forhord av snuten eftersom jag hade en "suspekt" svart hoodie pa mig. kan aven beratta att hundar ibland anvands nar dom jagar oss. sjalv tanker jag ligga i lite hardare pa andra platser.

om youtube kan jag beratta att det inte ar vidare vart. i kina t.ex. bryr sig ingen om vald utomlands, an mindre mot graffare eftersom graff knappt existerar dar. och youtube ar dessutom blockat och kan inte ses pa de flesta datorer har. eh, namnde jag att jag ar i kina? och stadskontrollen kan inte jamforas mellan kina och sverige. det ar fan en snut, vakt eller militar i varje gathorn.

2007-10-19 17:40

pallar inte att lasa hela traden. men det ar riktigt risigt att det inte gar att ta en paus och mala pa en lugn plats langre.

kan passa pa att tillagga att det enligt mig inte ar vart att mala pa tidigare sakra platser. blev i somras jagad genom skogen i utkanten av stockholm, hade tur och kom undan med farg och allt med det ar fan inte skoj. blev aven forhord av snuten eftersom jag hade en "suspekt" svart hoodie pa mig. kan aven beratta att hundar ibland anvands nar dom jagar oss. sjalv tanker jag ligga i lite hardare pa andra platser.

om youtube kan jag beratta att det inte ar vidare vart. i kina t.ex. bryr sig ingen om vald utomlands, an mindre mot graffare eftersom graff knappt existerar dar. och youtube ar dessutom blockat och kan inte ses pa de flesta datorer har. eh, namnde jag att jag ar i kina? och stadskontrollen kan inte jamforas mellan kina och sverige. det ar fan en snut, vakt eller militar i varje gathorn.

2007-10-19 21:57

Kan civare gå runt med hundar ? Var nämligen en man som gick fram och kände på min tags med fingret idag efter jag dragit, och sprang efter mig och skrek "stanna" och släppte iväg hunden efter oss.. Men vi han undan som tur var. Undra om det skulle kunna varit en civvare ?

Picasso, släng dig i väggen

2007-10-19 23:03
jooonee_ p15

självklart kan det ha varit en civare. men det kan lika väll ha varit en helt vanlig "klotter hatande" svensson som såg dig tagat. 
857

2007-10-19 23:17
haha, jadu.. Svennar är för jävla roliga xP
Picasso, släng dig i väggen

2007-12-24 14:01
aryabo "nästa" moderator !
Lyssna först, snacka skit sen

2007-12-24 15:28
Ring 77 125 25 25 och ange regestreringsnummerna, så säger datorn vem som äger bilen, isåfall Stockholmpolisen om det skulle va så.
Shame on a nigga who tried to run game on a nigga. Wu bucked wild with the trigga...

2007-12-24 17:40
Raw 168 är en civvar bil också svart volvo, ej combi, den rör sig runt blåa linjen mest i sundbybergs-området..

2007-12-24 22:30
ett jävla slöseri på skattepengar skulle jag säga..

2008-01-06 13:37
ARYANO
Men om det är så, varför kan inte då åka till vitryssland "och alla andra länder som behöver veta" och säga allt det du sitter och säger här.
Det är såhär världen är uppbyggd. BARA MASSA SNACK, MEN INGEN JÄVLA VERKSTA!
Det händer till och med här inne på whoa, nästan allt här inne är det..
Men tillbaka till saken.
SLICK one skrev att han torskat och ville varna alla, sen så kommer du in med ditt politik snack om andra länder, hur dom tror och hur det är där. Jag tror ingen vill veta det. Snacka istället om civvarna i Sverige. Vad man ska göra mot dom.

Punkt slut, over and out
Kuken Hammarby!

2008-01-06 13:44
" Med detta vill jag säga: Låt inte idioterna ta oss !! "´HAHAHAHA fett gay
OOH SHIIIT.... Yeeaahhh shit talking shit! Real talking shit! You couldnt shit if you shit talking shit! The shit talking shit yeah talk to it!

2008-01-06 14:45
Ni har det rätt lätt att måla i svergie kom till finland och ni får se på ett rent helvete.. Nästintill omöjligt att måla nåt i tunnlarna här eller utanför dom..
KC CREW

2008-01-07 01:55

måla inte i dom sk "kända famen" då , fan gå ut o promenera o hitta era egna fames så slipper ni torska dag ut o dag in ,

"It was about selling dope to put our kids thru college"

2008-01-07 01:56
ARYANO P28 Dat's rite , fite back!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-07 03:16
jag var å målade plank i luleå så kom civvar å tog mig...
"...Renrasigt dalahäst med små stänk av inavel..."

2008-01-07 04:12
olik X78

"sivvare" "axeptera"

haha asså ja fattar inte hur du kan stava civvare fel, de där e helt otroligt.. du såg säkert ordet bli skrivet 1 min innan du själv skrev och ändå så lyckas du stava fel, sluta boffa maaayne..

2008-01-07 09:16

Civvare kör ju ibland hyrbilar också. De hyr sina volvos ibland, tänk på det när ni kollar upp reg nr.

- Våffelstövel -

2008-01-07 12:02
Alla civila snutbilar e reggade hos andra firmor just för man inte ska veta att det är snutbilar om man kollar upp dem.

Oftast är de reggade på bilfirmor och mindre företag.

2008-01-07 12:14
Civvar kör i vilka bilar som helst, kör med sina egna också,

2008-01-07 13:26
finns civvare här i norrort som kör runt me sina gamla skruttiga nissan , sen även civvare som cyklar runt lite ..

2008-01-07 14:10

Civvare finns överallt, i din stad, på din favorit pizzeria, på din layup, i ditt fame, kanske till och med i ditt hem ..
Kanske är dina polare civvare eller den där tjejen du har spanat in hon kanske är civvare och din lärare eller chef är ju defenitivt civvare .. 

"För stilen sticker ut som civilsnutar i folksamlingar"

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-07 14:30
Tjödda   haha sant

2008-01-07 15:25

ARYAN......visst, du har en skön stil när det gäller målningar .

Men din jävla politik hör inte hemma här .

Sedan så är det självklart att bilarna inte är reggade hos polisen .
Jag står fortfarande fast vid vad jag har skrivit om reggskyltarna .

2008-01-07 15:45

Om du nu fått reda på bilarnas ägare....kul :)
jag bryr mig inte.
Jag såg vad jag såg och ville bara att folk skulle veta att det .
Eller tror jag sitter och ljuger ihop små knashistorier ? ?
Det går rykten om att du handskas bra med barn ..

och du "Bitch-viking"...kom och möt mig så för vi se vem som är gay efter det .

2008-01-07 16:30

Jag blev medlem för att hjälpa min vän Slick .
Han talar sanning, jag har själv blivit av med färg från
en av bilarna .
Det finns fler som kan intyga att det är civila polisbilar .

2008-01-08 12:23
ah vilket tjat om bilarna , alla vet att de finns civvare. tare lugnt fan .

2008-01-08 14:33

ja har mött en civvare i rullstol en gång

2008-01-09 14:11
det ryktas att civvare klär ut sig till luffare
Ääh håll säften

2008-01-09 14:43
ryktas att civvare är helt vanliga människor som jobbar som civila poliser å klär sig vanligt typ men man ska itne lita på alla rykten

2008-01-09 21:10

ARYAN.....du kan "jälv" inte stava .

Du konstaterar och jag vet inte vad jag ska tro....
men Slicks historia stämmer till 100% ! !

Det går rykten om att du är far till alla barnen .

FUCK YOU ....

2008-01-09 22:32
Det börjar gå över gränsen det här asså..
när dom till o med börjar hänga på Fames istället för att lägga sina resurser på att spana på skabbiga pedofiler elr våldtäcktsmän m.m!

pajaser!
WINO - UNA POSSE

2008-01-09 22:36
Crustie: Det ryktas att civvare ÄR luffare...*L*
Att de e parasiter i ett övervakningssamhälle som håller på att spåra ur.
Vi filmas överallt. Vi e inte längre fria som vi var för 10 år sedan.
Man läser om ungdomsvåld som ökar,om en sjukvård som håller på o kollapsa,om poliser som drar in resurser,om att de fattigare blir fattigare o de rikare blir...

Ändå läggs bla våra skattepengar på att finansiera en grupp individer som tror dom gör stan en tjänst genom att förinta dess fria själ och historia !
Jag vet,varken jag eller gemene målare e historiker,men vi representerar något levande! Och dom representerar det motsatta. Det f-cking döda!

Civvare e en grupp bleka dagssländor i graffitins historia. De e dom Stockholm kommer att skämmas över när stadens böcker en dag ska skrivas. Vad händer den dag då all deras smuts kommer upp till ytan,den dag de blir avslöjade på samma sätt som Falckfåglarna?

Jag lovar..den dagen kommer! Ni vet det me;) Kjelle H sitter bakom lås o bom,vem blir näste graffmotståndare?
O när dagen kommer blir d en njutning så underbaaaaaart härligt,kommer ta min käpp o min pennshigo,hoppa på färdtjänsten till första bästa vägg o bara njuta...!

Ni kommer aldrig vinna.
More than words...that´s what we do!!

2008-01-10 00:45
hoppetossa : rätt åt dig golbög
dj mazzot

2008-01-10 13:01
Blev tagen i skanstullsfamet av sju civvare....
Man har "satt in extra resurser". 
ni kanske läste om mig i metro för ngn vecka sedan .

oooh respekt mannen!...
SJUK

2008-01-10 14:35
kanske tråd upplösren menar att läs det i metro istället för personen skall behöva dra storyn igen som inte är just nu uppenbar...
men välkömmen till Hellsinki sthlm! nästa steg lär vara att du blir dömd för allt under ditt namn plus lite till som inte kunde bevisats," förutom har du gjort dehär, så har du gjort dethär med"  tyvärr, men ja skall inte måla fan på väggen.
Ordet klotter får närmast betecknas som ett pejorativ och lämpar sig därför inte i seriösa sammanhang

2008-01-11 14:30

Det var ett himmla tjat hit och dit ....

Jag ville bara att ni skulle kika lite extra där nere .

Sedan att jag väljer o kalla civvarna för idioter ....

Det kanske var lite hastigt skrivet .
Dom gör bara sitt jobb.

Och så blev det ändå ingen böteslapp .

Och det där med reggskyltarna orkar jag inte ens gå in på .

Nu tycker jag att vi sätter punkt för denna keffa tråd ! !

j

2008-01-20 08:13
haha slick tvingade säkert sin 14åriga pojkvän "Desk" att bli medlem och ljuga för alla..
Eller så är "Desk" slicks andra med.skap.
Tragiskt...

Dra en lina och må toppen...
Kuken Hammarby!

2008-01-20 20:58
Aryano

Shit bor du i Rosengård eller?
Lämna din Jag-hatar-sverige garderob och inse att vi har det bra här! Med eller utan hårdare tag mot skadegörelse i form av klotter!

2008-01-21 00:11
Dra in barnbidragen och satsa pengarna på klotterbekämpning tycker jag
-

2008-03-01 19:25
Har inte snutarna bättre saker för sig än att haffa målare?:P
Dra o sätt dit en pedofil istället...
Sirkone.

2008-05-13 10:59
Slick är en slisk bajtare.
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!

2008-05-13 13:34
DÖD åt tengil !
1 för alla, alla för 1 !

2008-05-13 15:24
bunker X25
Och vad grundar du det på?
-

2008-05-13 20:40
att man bajtar inte andras tag rakt av me samma stil.. funtar på o börja dra dnr me typ din stil.. bra va?

2008-05-13 20:56
Hmm, länka ngt av den slick som ser ut som slisk.
-

2008-05-13 21:01
kolla america

2008-05-13 21:01
FUCK YOU BUNKER .

2008-05-13 21:05
Där satte jag dit dig allt va? xD

2008-05-27 10:08
lite koll får du väl för fan, 7 civvare är inget man missar. sen att dom sätter ut 7 civvare vid är fame är ju lite skummt då det bara är tjejer som målar där

2008-05-27 15:49
Man kanske ska bli pedofil?
De finns lirare och de finns lirare.