I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-05-06 21:34

Rull x40

2 st HFU (ena var en HFUS) en DSK och en MOFO. färggrejjer på dubbeldäckaren.
DSK:n var signad RIDE
och MOFO:n var signad crazy 86.
sågs runt 15:00 tiden på centralen.
orkar inte rabbla upp färgerna eftersom att det var massa olika. kan dock tilläggas att mofo:n hade ett spöke som character brevid. har bild men orkar ej ladda upp.

dj mazzot

2008-05-06 21:58
ständigt detta bildtjat! hur kul är det att se ett rull som hela whoa sett på bild? panelerna tappar i värde och det blir inflation.  

bra lirare, synd att det inte rullar i närheten här annars hade jag knäppt en bild själv istället för att hoppas att nån annan skulle servera dom åt mig.

Moderator

2008-05-06 22:41
13 - Tjata inte om bilder i trådar om rull eller målade stationer!
Om nån postar en tråd om ett rull eller en målad station så undanber vi oss allt tjat om bilder. Är det nån som har bilder så kommer den personen att posta bilderna om han/hon vill det. Det är ingen idé att tjata om det och såna inlägg kommer att tas bort.

Jag rensade i tråden men behöll techaas inlägg. Det förklarar där i början om en av anledningarna varför ni inte ska tigga bilder.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2008-05-07 00:11
verkr ju sooft, synd att man inte sett det dock :(

2008-05-07 11:27
mongon kan sluta att uttala sig om saker de inte förstår sig på

2008-05-07 11:53
Deras andra saker har vart nice så antar att det här var lika sofft :D