I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jungle what would jesus bomb?

Vår Hiphop - Graffiti

2008-05-08 11:11

Jungle what would jesus bomb?

hej letat som en tok efter den videon som vissades på svt när jungle sätter upp ett "plank" inne i central stockholm och målar? någon som vet var den kan finnas?

(-Okej jag står för eventuela stav fel i inlägget-)

}-----------------Respect-----------------{

2008-05-08 11:32
låter väldigt roligt, skulle värkligen uppskattas om nån kan länka.

2008-05-08 15:10

kom o tänka på en grej, om man slänger upp ett plank t.ex. i en park nånstans, och målar på det, och sedan tar undan det, har man gjort nått brott då?

2008-05-08 15:16
ryskflodhest,

Om det räknas som lagligt vet jag inte, men däremot kanske det krävs ett tillstånd för att "slänga" upp ett plank på en allmän plats
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-08 15:56
Idag behövs en massa tillstånd för systemet suger!
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld

2008-05-08 18:43
låter schysst
bira bira bira bärs bärs bärs!!!!

2008-05-10 00:14
ingen?
(-Okej jag står för eventuela stav fel i inlägget-)

}-----------------Respect-----------------{

2008-05-10 02:55
också intresserad av att hitta den,, snälla någon?

2008-05-10 03:01
Respect_first X0

hahah du har ingen aning om hur bra sveriges system är... skaffa dig lite världsvana innan du skriker ut sånna där uttalanden....
House is hiphop on fast forward ..

2008-05-10 11:27
Man kan åka dit för nedskräpning ifall man sätter upp massa skit på ställen där det inte ska vara något. Men om du gör klart i att du tar med dig allt sen och inte lämnar något så känns det skumt om det skulle bli några påföljder. Men ganska jobbigt att ta med och bort tillräckligt med material för att göra en målning i en park...

2008-05-11 01:18
Det lär ju behövas ett tillstånd, annars gör du dig typ skyldig till icke tillstånds innehaveri.

Jag menar, det finns ju inte en enda grej i hela sammhället som det inte behövs regler för
"Polisen håller förhör med de och försöker utröna om det kan vara fler fönster som har blivit utsatta för skadegörelse." - DN