I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

va det nån som skulle börja sälja, eller ?

Vår Hiphop - Graffiti

2008-07-23 13:47

va det nån som skulle börja sälja, eller ?

har sökt men hitta inget och sen vill inte min dator få fram något när jag söker på whoa.

sen vet jag att det görs en massa trådar om kannor i malmö! men för några veckor sen läste jag på whoa att det var någon som skulle börja sälja spanska montana och giro. och ajg undrar om det är någon som hört något nytt om det, när han skulle börja sälja och vad stället heter.

peace

promoe sköt palme

2008-07-23 14:22
Ta det lugnt, för nu är vi inne på svarta marknaden!

2008-07-23 15:25
Drewex öppnar åter igen på måndag! Då finns det black, gold och basic igen på lager.
yo hiphop r'n'b

2008-07-23 19:39
krullet haha ja allt finner du på malmös svartamarknad!

ditt_skabb okej vart ligger drewex sökte på det men hitta inget! o du kasnke inte vet men vad tror du en kanna kommer gå på ?!

peace !
promoe sköt palme

2008-07-24 01:59
Länk till http://www.drewex.nu/welcome.htm om jag inte minns helt fel så är det 35 kr/st för black och 40kr/st för gold och om du köper antingen över 10 elr va det 12 så kostar det 30 kr/st för black och 35kr/st för gold. lycka till och som sagt så öppnar de åter igen den 28/7
rule number one you gotta learn how to lie
deny everything 'cause the best evidence
actually comes from your own statements

2008-07-24 02:59
öppnar de inte den 27;e ?
oooj ! där blev vi lite väl personliga, ikväll e de fest med en halvliter ammoniak

2008-07-24 06:30
Hur fan kunde du missa 100 plus trådar om du sökt på whoa ?... Aja schysst med black & Gold nere i malmoe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-24 13:26
Lundapåg P26 okej tack då är det bra priser. hoppas bara att dem inte slutar sälja! iallafall inte på ett tag!

localareagraffw0rk P1 som jag skrev där uppe så kvittar det vad jag skriver i whoas sökmotor inget visas ändån!

aja tack för svaren !
promoe sköt palme

2008-07-24 14:50
chokladpojken P0 nej dom har semester till den 27 vilket är en söndag sedan öppnar de dagen efter.

Dizes ingen risk tror jag att de slutar sälja i.o.m. dem är de enda i hela skåne området som säljer kannor vilket de måste tjäna en förmögenhet på.

peace!
rule number one you gotta learn how to lie
deny everything 'cause the best evidence
actually comes from your own statements

2008-07-24 16:31
Lundapåg Ingen återförsäljare av kannor tjänar en förmögenhet, vad tror du? De tjänar inte många kronor per burk..
yo hiphop r'n'b