I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad är det med dem?

Vår Hiphop - Graffiti

2008-09-23 11:34

vad är det med dem?

tjenna!
jag köpte 2 montana gold flour färger (stark orange och rosa) och när jag skulle testa dem så funka dem som de skulle i typ 15 sec men sen var det som om de var igensatta typ! äves fast jag tog nya caps så ville inte färgen eller något tryck komma ut! sen när jag tog av capsen så var det smo om trycket hade fastnat mellan capen och den lilla hålet man stoppar capen i! det var som om färgen o trycket var slut!

så till min fråga varför gjorde dem såhära! ingen av färgerna funka som dem skulle! är det nån annan som haft problem med dessa kulörerna? det var floyr power orange och flour gleaming pink! eller är det bara att mans ak ha spec munstycken för jag testa med flera caps (som var oanvända)

promoe sköt palme

2008-09-23 16:55
ta en ORGINALCAP från black borde funka. skaka canan somfan asså ja menar som fan ! anars level5
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-23 17:58
hade liknande problem med montana platinum vit var det

2008-09-23 20:22
Fett med pigment i dem kannorna, tror det är därför. Någon som kan bekräfta?
yo hiphop r'n'b

2008-09-23 21:35
Vad jag vet så funkar dom endast felfritt när man använder dem med gold fats!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-23 21:49
... eller så kan det vara så¨att typ ingen köper dom färgerna, så dom står på en hylla under en längre period, sen när du väl köpt och burit hem så kan det vara så att dom står på din hylla ett tag till.. vilket brukar ha som effekt att all smarr smarr i burken sjunker mot botten och blir som inbränd lasagne & ser ut som raklödder när det kommer ut.

genom att noga skaka burken lläännggee så brukar det lösa sig (ja fick tillome med en ordvits ;] )

ja brukar ha för vana att skaka burkarna med jämna mellanrum, har inte haft nåra problem me cans på år, även om ja haft burkar liggandes i långa perioder(typ vintern),, hett tips: bind fast en burk eller två på armen varje gång du runkar så borde dom va väl skakade till du ska använda dom

2008-09-24 16:40
Hade också så med flour färger, insåg att dom funkade kasst så jag gick tillbaka med dem och fick nya :)

2008-09-27 13:13
tack för svaren ! jag testa med level 5 capen och det gick skit bra men jag vill inte ha level 5 capen på dem :( ! och ajg har skakat dem länge men dem funkar lika kasst ändån!

freestyle hur mycket hade du målat med dem?
promoe sköt palme

2008-09-27 14:01
prova! stampa! på!!! den!! riksmongo!

2008-09-27 15:01
varför ska jag göra det när jag redan skakat den som fan! jag tror att ditt_skabb hade rätt med att det är mycket pigment för den funkar bara på högtrycks caps som är feta ! så!!! snälla!!!! läs !!! hela !!! tråden!!!! och !!! sluta!! leka !!! coool !!! internetgraffer !!!!
promoe sköt palme

2008-10-02 21:40
kan vara som kulorna i burken kletat dast så inte färgn blandas ordentligt, så var det för mig iaf, fick i stört sätt slå dem mot marken

2008-10-03 00:26
När jag hade målat med min så sprayade jag kanske max 3 - 5 sek med ett cap , testade flera men det var som igentäppt ;s