Rull Mline VIMOAS
Rullade en VIMOAS sågs i sollentuna imorse vid 7 ungefär. Chrome fill och massa färger i bg den var rätt stor asså.
-
Äkta. låter ju inte helt fel. skulle vara kul och se bild :)
skitmånga som lirar låter som att de är filmpåG
uffline!! Rockerz
Hur otroligt det än låter kör folk ändå....
Mera Vatten - Behind Enemy Lines <br> Vad presterar ni på 3min? Vägg nej tack
Hell yeah!
Running free with lsd. WemVlchillers
Du såg möjligtvis inga signs? Mycket håll-igång på pendeln just nu; kul att alla trotsar vädret.
yo hiphop r'n'b
Inga signs på vimoas. Pendelscenen är röjjig som fan just nu vart fan är csg liksom för dem är uppenbarligen inte där dem borde vara.
-
var glada för att csg börjar beté sig som vanliga väktare nu . man läser över allt nu så fort man ser en panel på fotolog "vart är csg" "har dom slutat" osv reta inte upp csg nu i ondödan
Csg är duktiga! =) Vi ska inte göra dem sura, låt dem bara göra sitt jobb, och låt grabbarna i sthlm hålla igång så blir båda nöjda!
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
Klottrare ger många misslyckade poliser jobb
jäh.com
Fick stånd när ja läste rubriken på tråden :D Fett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fätt Fätt !
"It was about selling dope to put our kids thru college"
Alltid roligt å se dom danska kungarna.. Vim är bra skit med! hoppas vi får se en bild.
The News called it crack, i called it diet coke..
visst är det roligt att se nån från danmark lira moa men rullet från sthlm var det bara bara folk från sverige som gjort vad jag hört
lågkonjunkturen sätter sina spår
Skyll på systemet
ha ha fattar ni inte att det är nåt på gång då , finns ett ord språk som lyder......lugnet före stormen , finns nog en anledning till att det är så lungt för tillfället , skulle tippa på razzior
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tror det är så här............dom vet vilka folk är så istället för att göra razzior och ta folk för några panels så väntar dom ett tag så folk målar upp sig i en massa målningar istället och dokumentarar mycket fler målningar som folk gör och sen PANG!!!!!!!! så blir det razzior
för det känns lite onödigt att göra razzior om folk bara gjort ett par panels liksom när dom kan vänta istället och ta dom för mycket mer
geniet allright spekulerar vidare...
En panel ger dig så pass mycket böter så dom nog skulle varit nöjda med detta, Då graffitiklottrare brukar ha annat småskit, BRUKAR. som typ, Ringa/Narkotikabrott, Snatteri en å annan misshandel o lite sånt skit, Så eskalerar en panel från några lappar i böter till nån månad i fängelse, Allright tror inte detta är "lugnet före stormen" utan detta är ändas för att de inte har resurser till å ta så pass många målare dom vill ta.
finns ett annat talesätt också........know your enemy
man ska alltid försöka tänka utifrån deras perspektiv , att försöka tänka som dom
Och det vet du? Som har knasat och varit med sålänge och suttit häktad för något i flera veckor?
pallar ej starta ny tråd, såg en pse och en hte igår på mline, 22.15 i väsby. Dom såg bra ut
Det handlar om punktmarkering på ett antal utvalda målare och crews. med moderaterna vid makten har klottergruppen fått mer resurser så nu är dom bara ute och fotar hela dagarna och försöker förstå vilka som är med i vilket crew.så när dom tar fast någon blir det stortorsk med husrannsakan osv. Dom har även börjat med "medling" som innebär att alla som kladdat tillräckligt i tunnelbanan/pendeln blir erbjudna att ha ett samtal med någon ifrån sl´s styrelse där man får stå tills svars för det man gjort i tuben/pendeln. Och jag spekulerar inte, detta vet jag av egen erfarenhet.
ungefär så det funkat de senaste 10 åren men ändå.
för sent
Exakt, till och med längre än så...
Mera Vatten - Behind Enemy Lines <br> Vad presterar ni på 3min? Vägg nej tack
utveckla det där med "medling" Berro. hur menar du?
körs ju som fan, sett jävligt många tåg rulla förbi Sollentuna, även om nästan alla är tvättade, men syns ju i alla fall lite
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Soma det betyder att en person från företaget man skadat kommer att sitta i en stol mittemot dig och mellan er sitter en polis/socialsekreterare som ställer er frågor och leder er i ett samtal där du förklarar för herren mittemot att du faktiskt intte ville döda någon eler menade något illa. efter ettt ag kallar mannen dig ungjävel eller tycker du är en hyvens prick sen får du gå hem. för att rensa luften typ
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Mitch, jo jag hände med på det men jag förstår inte varför SL skulle vilja göra något sådant eller vad de tror att de kommer tjäna på det. Skitsamma, det är offtopic.
Hubbelito.............ja
Körs otroligt mycket på pendeln, och tycker det är bra att kukarna rollar över med vit färg på tågen, man ser ju piecen ändå.
AOTP - PHARAOHS!
vaddå "så har de funkat dom senaste tio åren" sthlm har väl knappast haft en särskilt dedikerad klotter-enhet på polisen under de senaste tio åren? snarare de senaste två typ. Fan dedär me medling verkar jävligt sjukt när SL e brottsoffret, men ja tvivlar inte på att de förekommer.
det kostar på att ligga på topp
det är väll rätten som föreslår medling och det ser väll bra ut i övrigas ögon om sl är positivt inställd typ. sl ses som den vuxnare parten eller nått
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Vad är detta för bullshit? Det rullar fett mycket och då börjar folk spekulera i om det kanske är så att dom kanske låter folk hållas för att sedan slå till hårt? Skulle det behövas fler än 1 tåg på kontot för att få husrannsakan? Eller jävlar!? Är det en film på G? Är det därför det körs mycket?! Whoa asså.
bra sagt rödkhmer
VEM DÅ?
Någon sa förut att 5-10% av rullen som rullar kommer upp på whoa?
jäh.com
Någon sa förut att 5-10% av rullen som rullar kommer upp på whoa? ja för den som sa det känner ju alla aktiva målare i hela sverige och ringer alla dagligen för att kunna sammanställa en tabell över hur många rull det skrivs om på whoa.
-
gå och racka mina kannor tönt
Någon sa förut att 5-10% av rullen som rullar kommer upp på whoa? Jag har hört att siffran ska vara någonstans mellan 7,2-8,9 %.
Det beror lite på om man räknar med toymålningar eller inte..
Fan vad det är underbart att vara tillbaka på whoa!
Whoa is the shiet.
jäh.com
BornBusy: tunnelbanepolisen har funnits i 10 år... same same different name. klart dom fått bättre koll med åren men utveckling är inte heller nått nytt här i världen.
för sent
Självpropps wöörd. värre än idoljuryn
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT