I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dagens Piece

Vår Hiphop - Graffiti

2009-05-10 03:02

Dagens Piece

Vi var ute och målade idag, spana in pixxen här

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-10 03:09
Alltså tycker de är jävligt fett att du lägger ut bilder såhär, jävligt fett! Men fan, starta nya trådar hela tiden typ, kan du inte ha en "mindgem-tråd" så allt är samlat på samma ställe..De vore tungt!;)

2009-05-10 10:14
Får man fråga vilket fame det är?

2009-05-10 10:26
Bawacka. Jo, det är en vettig idé. Borde göra en MindGem tråd.

Men jag vill så gärna höra vad folk tycket, lever på feedback. Men...du har rätt.

-----------------

Vompen.

Inte längre. Förrut tyckte jag att alla skulle avslöja spottar för då kom fler dit och målade och på så sätt växte graffitiscenen.

Men nu inser jag nersidan och det är när jag avslöjar ett ställe med en publik på 1000 villiga målare så svämmar stället över och då blir det ett problem för området som i sin tur snabbar på nerläggningen av haket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-10 14:02
Snyggt! Vi får väl göra en tråd där man lägger upp dagens piece kanske? Börja här i denna tråd :P...

Vompen: Du kan börja att åka till rågsved och börja rör dig där så hittar du nog. Ser så ut på bilden att det är där.

2009-05-10 14:48
Kmed.

Kör på, Dagens piece, free for all.

2009-05-10 15:28
fina målningar, coola hiphop wannabes med kepsen på snedden haha *dör av skratt*
I know you want me !>||< MK#7

2009-05-10 20:07
MertkaaaN P16

Tror du också varit i dendär åldern, eller är..!

2009-05-10 23:30
Bawacka

jo det har jag nog varit själv är jag 92 , de ser ut och vara 94,95 som nyss kommer in i "den coola" åldern :D såg bara roligt ut :)

2009-05-10 23:42
Fina bilder.

MertkaaaN P16: Hmm, okej...
Varför är alla på Whoa så oseriösa?

2009-05-11 00:01
MertkaaaN P16

"Okej"..!

2009-05-11 00:05
Bawacka

haha:)

2009-05-11 15:56
Mindgem: Ok förstår hur du tänker men inte ens via pm?
Jävligt kul att du lägger ner tid på bilderna och tar dig tid att skriva små texter.

2009-05-11 17:32
"Don't Cross"?

Lustigt!!

2009-05-11 18:44
om man inte vill bli överkörd bör man väll inte måla fames?
ANDALE

2009-05-11 18:49
CRX

Wanda stopped by to said Hello.
He wrote "Don't Cross" to send a message to someone who had capped another one of his pieces.

Där har du ditt svar:)

2009-05-11 20:47
Ehm..Det kommer lite med territoriet..Det ser lite,ja gnälligt ut?

2009-05-11 21:04
MertkaaaN P16

jo men körde han inte över den snubbens piece med den då? verkar lite långsökt att pieca på nån annan plats för att skicka ett medelande till snubben och inte måla över hans piece, det skulle ju vara samma medelande men lite klarare ifall han gjorde det.

Dessutom så kör ju han över andras pieces lite hur han vill så han borde väll inte klaga precis.
ANDALE

2009-05-11 21:08
CRX

Jo, det har du helt rätt i!

2009-05-18 03:01

2009-05-18 09:31
Lördagens pieces....

Och här kommer länken till alla bilder samt panorama av de färdiga grejerna.
Klicka mig!

2009-05-18 15:36
ser ut som ni hade en soft dag! Alltid fina bilder från din sida, fortsätt med sidan och bilderna riktigt bra.

2009-05-19 10:26
Schysta grejer, jag har bara en sak att "racka" ner på.

Jag tycker ni ska rolla väggen först så man slipper se alla gamla tags o sånt, blir på nått sätt mycket cleanare då. Min åsikt dock, fortsätt uppdatera oss!
M-Line since 2001

2009-05-19 13:08
Mansion sa det. Rolla.

Och för i helvete.. jag brukar inte klanka ner på folk klädstil men att ha en jävla rhastasvampmössa ruinerade picturen för mig.
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2009-05-19 13:09
Annars var det skoj med lite pics helt klart!

Skulle egentligen blivit ett positivt inlägg men så såg jag mössan, heh
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2009-05-23 21:18
Känner igen ett antal personer.. =)

Graffare

2009-05-23 23:04
snäll fotograf som tar livebilder på folk som är tatuerade och lägger upp dem på ett forum som MARCUS PETRÉ (hej) och dem andra g4sarna hänger på.
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2009-05-24 00:27
Då kan ju Mr.Gay4sure börja med att bara knipa käften.. vet du ens vad han lirar?

och om ni nu skulle veta det så skulle det nog inte spela någon vidare stor roll.

Inte för att vara taskig.. men g4s är verkligen skit, jag skulle inte kunna tänka mig att en ända writer fruktar er i över huvud taget, hahaha.. kan inte sluta garva åt ditt patetiska inlägg!

Om jag någonsin skulle bli gripen av en G4S väktare så skulle jag ta mig fan ta självmord.. skulle inte klara av att leva med det, skamligt.

Tack Marcus Petré ifrån G4S, Du gjorde min dag! ;)

2009-05-24 12:30
Alltså bane, är du dum i huvudet ?

2009-05-24 12:40
Reflektion, huvudet, gäller det även ansiktet eller bara hjärnan?

2009-05-24 13:17
solen skiner i blackeberg, länge leve dackefejden

2009-05-24 16:18
PuGe P20
snäll fotograf som tar livebilder på folk som är tatuerade och lägger upp dem på ett forum som MARCUS PETRÉ (hej) och dem andra g4sarna hänger på.

Men du, är du född i en skolåda och just upptäckt internet? Det är photoshoppat.
Ser du killen på första bilden men alla tatueringar...ser du sista bilden med samma kille utan tatueringar?

2009-05-24 16:22
ToyboY P23.

Om 25 år eller så när du börjar närma dig 30 strecket så kommer du bry dig mindre om andras klädstilar, man har liksom inte ork för att lägga krut på det. Istället dömer man personen.

2009-05-24 16:36
dra åt hel%#te toyboy, vill du börja kommentera folks klädstiler kan du tabort ditt whoa konto och börja jobba på HM som denna sanna svensson du säkert är.
"neej asså det där var ingen fin piece, han har ju fel kläder" är sammandraget hur du lika gärna hade kunnat skriva, och jag behöver nog inte yttra mig hur det låter....
Skyll på systemet

2009-05-25 18:14
Fejkone; Japp, jag är seg.. men å andra sidan så är det ju inget fel med det!
Finns nog ett antal personer här inne som är minst lika seeega ;)

Haha, Toyboy din lilla gulleplutt... Finns ett antal personer inom den här kulturen som använder Rasta mössor, enligt mig så skulle det inte spela någon roll ifall han hade en rosa helikopter mössa på sig, Hans klädstil gör inte piecen sämre på något sätt.

Klaga inte på hur folk klär sig, det är en smak sak.. om personen som använder kläderna själv gillar det så spelar inte din åsikt nån vidare större roll.. Skippa diktator skiten förfan.

2009-05-26 21:46
Mindgem

Esh är ju ett crew?
Allt Finns På Youtube.com

2009-05-27 13:29
"Wanda stopped by to said Hello.
He wrote "Don't Cross" to send a message to someone who had capped another one of his pieces. "

Ganska ironiskt...
Eftersom det är han som kör över folk får han räkna med att bli överkört tillbaka.

2009-05-27 23:05
Dagens produktion (27maj)

2009-06-05 21:54
Dagens produktion tog blod, svett och tårar.
X började måla på ett ställe, kollade hela tiden bakom axeln, och plötsligt rullar en Banverket bil upp precis brevid X. X släpper allt och lubbar som ett jehu, lämnar 9 Montana Gold på brottsplatsen. Zigzaggar genom terräng och snubblar på spåret, skrapar upp handen och slår i axeln hårt.

Gråtande springer X vidare medan X undrar vart polarn tog vägen. Möter upp han senare och han tog det kool och packade ner alla singa grejer innan han bladade iväg.

Så nu blodig, svettig och arg att X inte fick färdigställa målningen och att hela X artilleri dammas för fingeravtryck av de bästa från FBI och några privatdektektiver, är X besluten att göra X grej.

Så X sticker till Curb och införskaffar nytt material, åker till ett annat hak och påbörjar igen. Nu har X helt fel färger för X tänkta grej men det får gå ändå.

Krampar i handen och axeln när X målar efter X fall som liknar en flodhäst som ramlat ner efter försökt plocka ner en kokosnöt från ett palmträd.
Slutresultatet blev X ganska nöjd med trots allt.

2009-06-05 21:55
Första gubben X gjorde var klart vackrare, men vafan, den här gubben ser väl inte så pjåkig ut för att vara en nybörjargubbe.

2009-06-05 22:40
ansikte vart jävligt bra tycker ja,men magen vart lite konstig. inge illa menat.
 Internet Gangsta

2009-06-06 16:54
Underhållande historia och som sagt.. om man ska vara kritiskt så var väll magen lite väl av.

Annars så har du ju all rätt till att vara nöjd ;)

2009-06-06 19:05
ser fett ut! :)
Allt är sant på internet.