VANDALS.NU Nytt Community för graffitimålare och konstintresserade!
Vi är trötta på att graffiti konstant ska förknippas med Hip-Hop! Graffitin är lika fri som den saknar genre. För vissa är graffitikarriären och ens alster en svårslagen merit i CV:et, medan det för andra är ett utlopp för tristess och ilska. Vandals.nu finns till för att alla som känner att det kliar lite extra i fingrarna av ordet graffiti. Eller klotter. Eller vandalism, streetart, skadegörelse försköning eller förstörelse av offentliga (eller privata) rum... Kalla det vad du vill! En sak är säker, det är bara i mediernas värld som graffitin går hand i hand med kriminalitet, droger och våld. I verkligheten fyller den en mycket viktig funktion för tusentals människor världen över. Allt från att vara den lilla extra spänningen i vardagen, till att vara det huvudsakliga i människors liv. Graffitin leder till ett ökat kreativt tänkade och en nyfikenhet som i sin tur leder till ökad förståelse av olika förhållningsätt i vårt samhälle. Vandals.nu är ett nytt community för konstintresserade, med inriktning på graffitimålare. Här kan du knyta nya kontakter, dela med dig av dina konstverk, och diskutera i forumen. Var med och bygg upp ett nytt community, med ett friare forum och stort utrymme för dina bilder!
Registrera en ny användare eller logga in via ditt facebook konto!
WWW.VANDALS.NU Vi söker även moderatorer till forumet
18 års gräns ill hope?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan tänka mig att vara en Moderator, skicka PM ifall ni är intresserade!
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
Graffare
2009-05-24 19:44
yessss. detta måste testas.
http://beltontorsk.tumblr.com/
Klart man måste testa. Förstår bara inte hur man vill ha hand om ett graffiti-community. Det måste ju vara ett av webbens jobbigaste ställen att sköta. :) Gillar Villkoren och Reglerna man var tvungen att läsa innan man registerade sig: "Regler: 1. Inga personangrepp" :) Jag har lyckats samla ihop 2 poäng? Någon som knäcker det förutom adminsarna? 4 fina bilder uppladdade av vandal iaf.
är det någon som vet vad man har poängen till?
Den som har mest poäng vinner helt enkelt
oufff äntligen en sight med högre snutfaktor än whoa!
fuck all you haters!
Hangaround
2009-05-25 06:10
fett fett ! hur fan lägger man upp bilder på shieten?
En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj.
Det där ser ju riktigt intressant ut. Ska se till att bli medlem och sprida ordet vidare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förmkt vad man heter osv haha:p polisen egna sida:D
CSG4SAINTSHIT!
dagdrivare: du kan ju faktiskt välja att INTE fylla i ditt RIKTIGA namn ....
------------------------------- Tröttnat på Whoa? -> http://www.graffitiforum.se
"Vi är trötta på att graffiti konstant ska förknippas med Hip-Hop! Graffitin är lika fri som den saknar genre." Jag hör dig..Är själv rätt trött på att graffiti förknippas med vandalism..Olyckligt val av namn på sidan om man vill bredda folks uppfattning om graffiti..
vandalism behöver inte vara något dåligt..
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Graffare
2009-05-27 21:59
Sprutluder vad är det man vinner... har bara typ ett blad(poäng) som jag fick... fett krånglig sida alltså!
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
skadegörelse försköning eller förstörelse av offentliga (eller privata) rum. leder till ett ökat kreativt tänkade
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
OTK , jag har för mig man vinner en resa till Amsterdam, och gratis röka-as-much-you-want på Coffeeshop Smokey..
Folk sitter och drar en ´tag´ på pappret och laddar upp på eran nya fina sida, bra bra bra!
graffiti ÄR vandalism, om det inte är på lagliga väggar förståss. STICK!
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
Jag tycker den var fresh. Blir garna moderator och hjalper till. Skicka PM!
/ Ergonomi är en viktig faktor
Sidan har ju varigt nere ett tag... Kommer den upp igen?:)
Graffare
2009-07-15 20:17
jaah eller hur++??? är e de aktiv igen??
man kan ju inte bli medlem?
SMÅLAND!
Men Herr_Berg P11 e du dum i huvet eller!? Vi sager ju att sidan ar nere! Och vafan gör 11 aringar pa Whoa!?
Graffare
2009-07-17 14:09
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH
volle Vad fan är ditt problem? Att sidan är nere och att inte kunna bli medlem behöver nödvändigtvis inte ha med varandra att göra. Jävla snorunge, vad fan gör DU på whoa?! Sen heter det inte "huvet". DÖ!
SMÅLAND!
Vi är trötta på att graffiti konstant ska förknippas med Hip-Hop! Ska jag skratta eller gråta?
Vadå trött? Finns väl inte mycket att vara "trött" på?!
Hip-hop och graffiti är samma genre.
Good or bad? Fuck it, Thats life.
Sampe, det är ju upp till målaren om han gillar resten av "hiphopkulturen" eller om han bara målar och lyssnar på Gyllende Tider.
SMÅLAND!
Du har en poäng där. Vad du lyssnar på är helt upp till dig/den (som målar etc). Men jag tror även du förstår mig och vad jag menar i helheten?
jo, graffiti och hiphop hör ihop för de flesta, mig inräknat
SMÅLAND!
volle Du nämner ordet "Ammatörmässigt" (*läs Amatörmässigt ) på din sida och det kan man väl inte annat än att hålla med om. Du stavar ju som den 11-åring som du korkat nog verkar tro att Herr_Berg är. "Gammla" stavas gamla och mejl adressen du angivit innehåller mer mellanslag än en genomsnittlig misshandel (där slagen oftast landar på näsa eller öga och inte lika ofta i mellangärdet). Skärpning om du vill att sidan ska glänsa, för om du vill att folk ska välja vandals.nu istället för whoa.nu bör nog din sida vara lite mer fräck än vad den är amatörmässig. Punkt.
Shake n' Bake!
faidone haha jaa o dricka folle :D
skit ska skit ha !! ..
Vilket tjafs det är om graffiti tillhör hiphopen graff är väll mer en kultur i sig. Sorry för OT men vafan grabbar... kommer sidan funka snart igen? någon som vet?
BBBBBBBB
bra att det inte finns någon flik för att skapa konto, hur ska ni skaffa medlemmar då?
var fan fixar man account?
from sunrise to sunset...
Får man vara med om man är hiphop?
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Sugen på moderator jag också,!
Fuck HIP-ide-HOP!!! Väx upp skaffa er Style!Pharrell P36 - jobbar du med Korsord eller där allt måste vara KOREKT till 100 för att du ska förstå eller varför gnäller du som min morfar på 80bast?? OCH SNÄLLA VANDALS.NU, ÅLDERGRÄNS TACK!! inga vilsna småkids, WHOA finns redan, tack o hej =)
-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!
Jag tycker inte du (Feztime F24) ska döma någon om att gnälla, Kommenterade emot förra gången du började gnälla (på en annan tråd) på ett så konstigt sätt att man nästan började bli irriterad.
Bara för att de står " F24 " på ditt namn, har jag ändå svårt att tro att du vekligen är de, efter alla kommentarer, Känns ibland som att du är en av dom "vilsna småkidsen".
fattar inte varför "vissa" börjar med saker dem inte förstår sig på.. ändå gör ni "det" och blir heeelt fucked up när bengen tar er (taget från förra tråden)Skärp dig!
Sampe - hallå! ser du vilken flipp han får på killen, jag tycker att man kan vara Tacksam över att killen lägger ner Mycket tid för vårat nöje. Det andra är ju bara minst sagt patetsikt av dig, sitta här på Whoa o berätta för alla vem du tror att jag är, är du så nyfiken.. kom o fråga mig;) bra att ja kan roa dig iaf det gör mig glad för du är inte roande någonstans tyvärr, aldrig lagt märke till dig! själv vet ja inte vem du är och jag vill verkligen inte veta det heller.. skulle inte tänka tanken:)
-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!
har inte fattat riktigt :/, är sidan under arbete eller varför går det inte att regga sej?
http://gbggraffpics.blogg.se/
Faktiskt är inte det min åsikt att ta reda på vem du är om du läser mitt inlägg. Bara att dina kommentarer verkar lite konstiga de är allt. :P
ehm går det ens att registrera sig ? :S
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Sidan är nere!m-line Är vandals på väg tbx eller? Hoppas på det!
Hehe, man skulle kunna tro att folk är politiker här på whoa, den som smutskastar den andre mest vinner, sakfrågan kan vi glömma! . hoppas sidan kommer upp så att man har en till sida att knappa på under de sega söndagarna.
Orale!