I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hör upp - Random search i Mörby centrum av civvare [Tunnelbanan]

Vår Hiphop - Graffiti

   

2010-01-10 02:12

Hör upp - Random search i Mörby centrum av civvare [Tunnelbanan]

Tjenare allihop

Civilare sitter i SLs Bås (spärr) vid Slutstationen Mörby centrum.
Jag blev visiterad och frågad av 2 Civilare. De följde efter mig ned för rulltrappan och sedan frågade en massa jävla frågor. Jag frågade vad syftet är med det här. Då svarade dom att dom letade efter knark. Eftersom det skulle bli helg.(Jag fattade noll)

En blond kvinna i 25-30 års åldern(ca 175cm lång) och en Man (ca 190cm lång) i ungefär samma ålder. Båda var svenskar. Kvinnan hade sådana Uggs till skor eller fan de heter, mörka jeans och en svart jacka. Killen hade också mörka jeans tror jag och en svart vind jacka och en svart mössa med olika mörka färger på. Dom kollade OCKSÅ genom mina SMS så radera allt bevis!!

Hade en massa skisser på mig så se upp folk!! Men som tur tittade inte de på papprena. Jävligt dumt att ha skisser i mina fickor. Se upp och var på vakt!! Detta hände i Fredags.

KOM IHÅG PUNGA ALLT! DET ENKLASTE SÄTTET!!!

Peace!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.