I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Handstyles, utrotningshotad kalligrafi.

Vår Hiphop - Graffiti

   

2010-01-12 11:58

Handstyles, utrotningshotad kalligrafi.

Sitter och slipar på en sida som främst skall relatera till handstilar: pennor eller spray, in action eller på papper. Tanken är att presentera stora namn, tighta och/eller udda stilar, mästerlig teknik och gjutna spots, reppa svenska bombstilens grädda helt enkelt. Formatet jag tänkt mig är blogg med korta intervjuer och ett vimeo-konto att köra klipp från.

Detta är ingen flashig affärsidé, helt ideellt för och av folk med bläck i ådrorna. Jag vill ha bra med material innan jag kör igång, man kan ju inte ha en bomb-blogg utan bombs.

SÅ:

Är du kung/drottning av din sandlåda?
Sitter du på en filmsnutt eller några foton på din eller dina polares i särklass bästa tags?
Har du dragit en repa på ett sjukt spot ute i skärgården?
Anser du dig kunna göra flares som ingen annan?
Befinner du dig i Malmö kanske du till och med kan svänga förbi våra kontor med din favoritmarker och skissblock?


Släpp nojan och släng iväg ett mail till [email protected] eller PMa mig här på kommuniteten, så kan vi göra nån form av Bondfilms-överlämnande med bruna kuvert i soptunnor och svarta portföljer under bilar.


Toys, halvrövar, civilister och ordningsmakt göre sig icke besvär, jag understödjer varken moraliska diskussioner, kriminell aktivitet eller undermåligt arbete.

ORD TILL DIN MOR