I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

paneler gbg central

Vår Hiphop - Graffiti

   

2010-02-08 00:36

paneler gbg central

I samband med lite resor ikväll så anträffade jag lite klotter på tåg på centralen i Göteborg.

En gl-pendel med en ensam TSD
Flerfärgsfyll, svart lines, vita hls o seconds
Såg helt okej ut, men lite liten.

Sedan ytterligare en gl-pendel med ett överstruket västtrafik märke med DRA-tags på fronten. Kikar vid sidan på det och där sitter ett flertal paneler men orkade inte hoppa ner bakom tåget o se vad det var..


Tåg nummer tre var en västtrafikregina ..

Många saker på högersida färdriktningen (mot göteborg) , men orkade inte heller nu kika närmare. Såg ut som färg.
En bekant talade om en regina med 36 ehg tsd fck skulle varit i rull i helgen så kan troligtvis ha varit den.

Jag traskar vidare bland spåren..
Finner en IC-vagn inklämd bakom x31an och där sitter en vifl,.. krom, svart , vit , färg bakgrund . Snortung, men lite "vanlig vifl-stil" på den.

Sedan såg jag i en annan bekants mobil tidigare idag bild på en färgglad "dules" (eller liknande) som skulle ha rullat mot göteborg tillsammans med hsfgrejer i krom o färg. Av det jag såg så verkade det sjyst..

Dessvärre har jag inga bilder på nåt.

Oj vad långt inlägget blev..

10-4