I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

BOOGIE NIGHTS MAGAZINE 3

Vår Hiphop - Graffiti

2011-02-16 17:07

BOOGIE NIGHTS MAGAZINE 3

Yo

Då var det dags igen då. Vi går för ett tredje nummer av tidningen och hoppas att ni vill vara med och bidra till den tyngaste tidningen i stan.

Är ni taggade så skicka in era bilder till [email protected]

De som skickar in bilder får ett nummer hemskickat direkt i lådan

Mvh
BNM

Gratis tidning med fokus på Stockholm

2011-02-16 17:22
Har ni något PDF-format på tidningen så man kan få kika lite på?

2011-02-16 17:56
Hjälp dom o bidra me najsa väggar o tåg.. bombingflix me.. sköna grabbar me rätt attityd!! Gratis-tidning som delas ut på graffbutikerna i Sthlm,,,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-16 21:24
Klart det finns pdf för bägge numren. Men det är inget som kommer komma upp på nätet. Vi kör på papper, inget annat. Man tappar helt känslan av att sitta på nätet och läsa.

2011-02-16 21:59
Känslan är självklart super.
Men det är svårt att få tag i tidningen när man bor i Skåne. =(
"Näe, nu målar jag bara lagligt."
"Jasså? När var du senast ute och målade tåg då?"
"Jo, det var jag igår."

2011-02-17 00:17
Mr.Bathjelly P15

Du får väl ge din adress till dom så kanske dom e snälla o skickar över X till dig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-17 00:46
BOOGIE_NIGHTS

Absolut, jag instämmer. Men har tyvärr inte möjlighet att plocka upp ett ex i sthlm och om jag inte själv kan njuta av tidningen så har jag ingen större lust att bidra med bilder. Men jag vill önska en fortsatt lycka och hoppas att allt går bra.

2011-02-17 01:44
Som sagt får du en tidning skickad till dig om du ställer upp med bilder.

Finns nog något exemplar av det andra numret kvar som hänger med i bästa fall!

Förhoppningsvis finns det kanske några butiker i andra städer än Stockholm som är sugna på att ha några nummer liggandes på disken. Klart folk utanför stockholm ska få chansen att läsa också!

Nu kör vi, bränn dom promoe

2011-02-17 17:52
kommer ni lägga ner lika lite tid på den grafiska layouten detta nummer med? förra var ju skandal med okorrigerade texter och bilder som var utdragna i sidled.

2011-02-17 19:36
ahh visa er utveckling och ta till er av trainkill!
whoa är inte en community, det är en livstil.

2011-02-17 22:28
måste bilderna vara nya?
eller kan man skicka bilder från 09 o 10 ??
http://gbggraffpics.blogg.se/

2011-02-17 23:51
Det är klart att vi kommer ta det ett steg längre även den här gången.
Tänker inte stanna i utveckligen utan fortsätta framåt för att få en sån klockren tidning som möjligt.

Trainkill. Din kritik av förra numret är guld värd, hör vi inte vad folk tycker och tänker om grejen vi gör är det svårt att ta det ett steg framåt för varje nummer.

Fresha opublicerade saker är alltid på tapeten, även om det är från 2010!

/Mng
BNM

2011-02-18 00:06
Tycker ni ska vara nöjda med att det kommer ut en fet underground tidning gratis, den är gjord precis som en grafftidning borde vara.....underground och ej så kommersiell, riktigt skön oldschool style och oldschool vibe på den......respect!! and keep up the awsome work...peace

2011-02-18 00:09
mr_dj

jag hajjar vad du menar men de skadar ju inte att försöka göra de rätt så fresh ändå!

2011-02-24 23:45
sådärja, nu har jag också skickat lite bilder! varseguuuu
Rahamadjan av GU-PA!

2011-04-06 17:09
Shu

Nu saknas bara ett fåtal väggar gjorda utanför Stockholm.

Sitter du på några sköna bilder på väggar utanför Stockholm så tveka inte att skicka in!

[email protected]

Kör bara!!

/ Mng@BNM

2011-04-07 11:07
Jag har lite bilder jag skulle kunna skicka. är det i något specielt format de ska vara nrä man skickar? peace.

2011-04-08 09:12
Det är bara skicka så får vi kolla hur det ser ut med format och bildkvalité!

2011-05-09 15:46
Kan man få en status uppdatering kring nya nummret?

2011-05-17 22:29
Vi satsar lite större än förra numret så tar lite längre tid. Är väl runt 26 av 32 sidor som är helt kompletta.
Förhoppningsvis ska de inte ta ett år som sist, men vem vet, boogie nights lowlifes ya'll know!