I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

panels på vift

Vår Hiphop - Graffiti

2012-01-30 11:46

panels på vift

tjenare, söker bild på en windowdown Regina gjord av: BRIE,ORRM,TSD,M2S,ÖS,HUS,ÖS kan missat nån, men den rullar i västsverige, vill helst ha bild på ÖSarna!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-30 12:45
Tågnr? skall försöka knäppa det.
Kul att ni målar på!

Men... Är det för mycket begärt om man ber er vänta lite med stålen?
Ni kör på bra men ha ingen stress med tågen. Ni hittar unika platser och börjar få till bra bokstäver. Brukar få ett leende på läpparna varje gång jag ser en Ös-målning.

Få linjerna att sitta ordentligt och se till att kvalitén blir jämnare först.

Ni behöver inte stressa in er. Ni kommer få er plats på tågscenen.

Detta gäller inte bara er utan många målare på västkusten (exempelvis hmf, vsi, hus, s4l osv osv)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-30 19:10
tack mannen, kommer fan inte ihåg men det är denna http://www.fotolog.com/fullt_os/46844804 jag skulle vilja ha en bild på =) när den rullar i solljus

2012-01-31 19:11
yoomoofoos
passa dig för att outa tagen här, whoa lämnar säkerligen ut ipadress och snuten vill

2012-01-31 21:20
har inte sagt min tag ju

2012-02-10 15:01
står på samma ställe som vanligt era nötter...