drogmissbruk Hade inget och göra skrev en liten text de bara njut! det började lätt med små leende tabletter// som blev mitt problem och jag fick sömnlösa nätter// jag skaffade kontakter och fick tag i missbrukare// som satte mig på fel spår och jag föll ner djupare// det var inte meningen från början var det roligt// har gått till gråa skitdar ifrån att vara soligt// mitt liv har jämnt varit ett elände med lärare// men drogerna hjälpte mig och jag höll dom kärare// jag gick från tabletter till att mecca små spliffar// några dagar senare gick ryktet att jag sniffat// jag nekade först men börja sedan erkänna// folk blev förvånade hur detta kunde stämma// men va trodde folk jag hade våld inom familjen// droger var mitt liv och släkten bor uppe i himlen// det gick nåra år jag blev friad från drogerna// Jesus han betrakta mig som djävulen i lågorna// man såg på hans min att han var mäktigt besviken// det var ett av alla misstag jag gjorde som liten// men nu är det fint och jag har börjat gilla livet// släppte drogerna och tog mig an det stora klivet// Kritik please!?