I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förklaringen-Kaos-2007. klar nu

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-02-17 16:06

Förklaringen-Kaos-2007. klar nu

ska recca den i feb då min nya studio kommer hem=)

vers1:
Må mina spöken vila i frid, även om dom gör min hjärna till ett tredje världskrig//
Känslorna är vassa som eggen på en kniv, vill ha en fil och ta mig ur detta galler//
Du är en i mängden som tror på allt svaller men backa bak, för de smäller högt när denna skiten faller//
Ångest och knas Fuck psyckologen som säger ''Robin detta är en fas'' när han sen går hem och lever i kalas//
Va ska dom göra bättre när jag faller ner på knä och ber om förlåt kollar mot tjacket och brister ut i gråt//

xREFx//På andra sidan finns din väg min vän, på andra sidan du hittar hem igen..på andra sidan//

Vers2:
Vill bara känna röken gå ner i mina lungor glömma alla som glor på mig i klungor//

kallar mig smutsig, du då är du själv så jävla duktig?//
Kinden är fuktig ''ah visst min familj de är ett pack''
''Jah visst jag har pundat tjack''//
shit nu blir jag lack på ditt skitsnack men jag ska inte lägga skulden på din sida för att få mina sår att sluta svida//
Jag ska se min egen del, men kompis de är då jag får spel//

xREFx//På andra sidan finns din väg min vän, på andra sidan du hittar hem igen..på andra sidan//

Vers3:
Om jag faller ner finns det ingen där att dämpa//
Intalar mig själv att fortsätta kämpa, bara för dagen Robin ryck dig i kragen//
Bryt ej mot lagen och gör alla till behag, fattar dom inte nu är det jag som är svag//
Allt blir bara kaos och kalabalik, men jag har en taktik och följer den riktnigen hoppas jag klara sista besiktningen//
För jag är hatad av många men älskad av få, det är för er jag forsätter slå//

Peace till min mamma för allt du genomlidit kärleken till dig är helt obeskrivlig//

Jimmy nu slår tattarna tillbaka fast på rätt sätt gör vi det tillsammans blir vi nummer ett//

Pappa vila i frid, de kvittar vad dom säger eller gör du finns i mitt hjärta hoppas du hör//

Jenny min kärlek kan ligga en hel natt och sakna din närhet, du kom in i mitt liv med stora kliv.//
Du vann mitt hjärta nu delar vi allt både glädjen och smärtan//

Min saga den börjar närma sig sitt slut som Ken sa dags att signa ut//
Bara några ord till er som vill se mig död, ställ er i kö för kaos säger nu tack och adjö//

xREFx//På andra sidan finns din väg min vän, på andra sidan du hittar hem igen..på andra sidan//

hoppas den ska låta bra i någras öron iaf..

första ''seriösa'' låten jag gjort eller vad man ska säga!

så kommentera gärna.

''Har du inget bra att säga, andvänd då din kapacitet till att vara tyst''

//Kaos...

Pundare med Prestationer.