Alexiiis - fitta läs igenom och droppa en kommentera, tack! =) lilla fjant, allt du kan gör är hota mig efter att ha mött mig behöver du ditt asmaspraybörjar tröttna nu på dina meningslösa hotdin jubelidiot, vad är igentligen din intelligenskvot?dum nog att tro att du kan hålla på med migjävla fitta jag kör över digKnullar med alla inte precis orördTill dig räcker första växlen för du är lättkördIngen stil alls, dessutom har du fläskhalstråkigt torr som en ökenråtta, pröva på att idrottadu hör hemme med dina kompisar på lekgårdenså mycket kuk du kommer hamna på mödravårdenInte lönt du försöker dissa tillbakaDå nämner jag din dubbelhakapröva så nämner jag dina låroch att du inte ens fått nått könshårmen håller mig till saken inte in på sidospårsom dina dissar som du lär dig i din scoutkårdu spelar kung försöker med en lam replik"du är dum" & annat dyliktLika korkat dum som nalle puh du tittar på lilla sjöjungfrunjag äger dig som en pimp äger hororna på stanslår vad om att du aldrig ens sett en basketplan för din kropp är ett tecken på att du inte tränar allsdet ända du gör är snacka din gaphalsFettvalkarna stora hänger utanför kantenPå en öde ö med dig du äter all proviantenStå på vågen, visaren pekar på maximaltVänj dig, det jag skriver är genialt jag är inte som dina vänner på dagis kom hit så jag kan smälla till dig svagis
upp!
aah, my baby did it again ! alla ni som klagar på detta är inge bra själv, jag hör henne droppa kommentarer om folk bakom deras rygg var dag. i rapp/rimm ! denna tjejen är en naturbegåvning! fortsätt så älskling, snart audio hemma hos moi!