I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vem har gjort låten`?

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-11-07 16:21

vem har gjort låten`?

Vers1:

Ja orkar inte leva mer gud ge mig sinnesro att acceptera.När han va liten ville han bli en brand man,åldern växte i hans hand drömmar fans men försvan minns när han va Robin hood med ett trä svärd, när han va trodd o älskvärd i en bebodd lego värld.Som ett oskyldig barn som bara kickade bort,och leken blev till allvar när han tappade kontroll,men han sket väll i va folk sa han tappade empati,han ville bara vara fri och kunna skratta åt sitt liv,nu står han framför spegeln o ser två tomma ögon en rädd liten kille som önskar att han blev nåt,han brände broar och dom gav han nya chanser men han vände ryggen till o valde kemiska substansen,åren går men han står kvar på ruta ett, han försöker falla framåt men vägen men vägen leder snet,han vill inte tro de men dom hadde faktiskt rätt nu beskrivs han som en pskykad i sitt egna själv porträtt.

Ref x 1:

Ja orkar inte leva mer,Gud ge mig sinnesro att accepetra de ja inte kan förändra mod att förändra de ja kan.

Vers2:

Hans ögon fylls av tårar av en börda i hans själ.Men hans polare slår i sig en överdos o dör han tittar ner på golvet o önskar de va han me sprutan i sin arm drog han svar o försvann,han Börjar tänka till om han vill sluta likadant när han ser på sin bror som har funnit sinnesro ja minns gamla kvartar med trasiga tappeter blodigakanyler stasar och sprutor Fyra Fem pundare vet knappt va dom heter va dom äter eller ens hur dom beter sig Två av dom i kvarten sitter kvar nålen den tredje död o den fjärde på kåken den femte personen gör en 12stegs behandling han fattar ingenting men han söker efter sanning lämmnat sitt förflutna och stiftat en gemenskap han kommer aldrig mera sakna livet som pirat.

Ref 1x:

Jag orkar inte leva mer gud ge mig sinnes ro att accpetra de ja inte kan förändra mod att förändra de ja kan,

(Vem e en beronde dom flästa av åss behöver inte fundera särskilt länge på den frågan vi vet hela vårt liv och tänkande krästasade kring droger i en eller annan from hur vi skulle få tag på och använda dom och finna medel skaffa mer, vi levede för att använda o använde för att leva, en beroende e helt enkelt en man eller kvinna vars liv kontrolleras av droger vi mänsiskor som e ikrona , har en pågånde forskrivande sjukdom som alltid slutar på samma sätt fängelse institution och död)

Ref 1x:

Ja orkar inte leva mer gud ge mig sinnesro att accpetra de ja inte kan förändra mod att förändra de ja kan de ja kan de ja kan.